Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

Если нет наёмных сотрудником нужно ли подавать пустышку по ЕСВ в миндоход?

Відправлено користувачем lemara 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 1 з 2    Сторінки: 12Наступна
Если один директор числиться, не учредитель. нужно ли подавать ЕСВ?


если учредитель только - можно ли не начислять зп и не платить есв?
Quote
Kalinkai
Если один директор числиться, не учредитель. нужно ли подавать ЕСВ?

зарплату же ему начисляете? - тогда ДА!
Quote
Kalinkai
если учредитель только - можно ли не начислять зп и не платить есв?
нельзя.

_______________
Корисна інформація для бухгалтера
Я написала листа з цього приводу в податкову: працівників немає, директором виступає один із засновників.
Quote
accountent
Я написала листа з цього приводу в податкову: працівників немає, директором виступає один із засновників.
Обязательно отпишитесь, так как ситуация знакома. Вот сама сижу и думаю что делать с ЕСВ за сентябрь((
Ось знайшла сьогодні зранку ось таку статтю:

Юрособи, які не мають найманих працівників, не подають звіт про ЄСВ

Дата статьи 08.10.2013

Количество просмотров2259


Оцінка матеріалу:

Жахливо
Погано
Нормально
Добре
Відмінно
2.5/0

Чи потрібно подавати звіт платника ЄСВ суб’єкту господарювання, який не має найманих працівників?



Відповідно до п. 2.13 розділу ІІ Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 09 вересня 2013 року № 454 «Про затвердження Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування” (далі – Порядок № 454), який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 20 вересня 2013 року за № 1628/24160, якщо юридичні особи не використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, звіт до органів доходів і зборів ними не подається.

Фізичні особи - підприємці зобов’язані подавати звіт незалежно від того, чи ведуть вони підприємницьку діяльність, крім фізичних осіб - підприємців, зазначених у пункті 3.3 розділу III цього Порядку № 454 (п. 2.14 розділу ІІ Порядку № 454).

Згідно з п. 3.3 розділу III Порядку № 454 фізичні особи - підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування, звільняються від сплати за себе єдиного внеску, якщо вони є пенсіонерами за віком або інвалідами та отримують відповідно до закону пенсію або соціальну допомогу. Звіт зазначеними особами не подається.

Але в п"ятницю написала в свою податкову для роз"яснення. Коли надішлють відповідь - напишу!!!
Смущает что-то, ничего не написано о ФОПах, которые не используют наемный труд, только "якщо юридичні особи не використовують працю фізичних осіб". А если у ФОПа сезонная деятельность и он 30.08.13 всех уволил, за август отчитался в ПФ. Что теперь делать с отчетом по ЕСВ в ГНИ?
Quote
Blick
Смущает что-то, ничего не написано о ФОПах, которые не используют наемный труд, только "якщо юридичні особи не використовують працю фізичних осіб". А если у ФОПа сезонная деятельность и он 30.08.13 всех уволил, за август отчитался в ПФ. Что теперь делать с отчетом по ЕСВ в ГНИ?

Якшо договори з працівниками зняті з обліку в ЦЗ,
то здавати непотрібно... Якшо ж ви просто не нараховуєте
зарплату - а в ЦЗ ваші працівники рахуються за вами, то
потрібно здавать пустишку - тільки чекайте запитів з цього
приводу -не люблять податківці таких ситуацій...



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
Quote
accountent
Я написала листа з цього приводу в податкову: працівників немає, директором виступає один із засновників.

Да-да, пожалуйста. Напишите по итогам ответа. Этот вопрос настолько неоднозначен, что уже голова кругом идет.
Юрособи, які не мають найманих працівників

Это перл smiling smiley
Таких юрлиц в природе нет

_______________
Корисна інформація для бухгалтера
На фирме нет деятельности (по вполне объективным причинам) уже 2 года, в балансе только уставный фонд. Нет и наёмных работников, учредитель сдаёт пустышки. Сначала носили и в ПФУ, затем там сказали, что если никто не числится и ничего не начисляется, то и носить не нужно. Все отчеты налоговая принимает, св-во единщика выдала, выписку регистратор тоже дал. Претензий не предъявляли, заставляют только переходить на эл. отчетность.)
Quote
Монна Нонна
Юрособи, які не мають найманих працівників

Это перл smiling smiley
Таких юрлиц в природе нет

Розчарую вас - таких юросіб насправді багато, які не мають найманих працівників. У нас два таких підприємства - на одному функції директора виконує засновник, зарплату не отримує, лише підписує звітні документи. А на іншому працюють 4 засновників, але це кооператив - споживче товариство. Вони - не наймані працівники, а пайовики, але де-факто працюють на підприємстві у вільний час від основного місця роботи, зарплату не отримують, але в кінці року отримують дивіденти на свої паї з утриманням 5% доходу. Податкова до такої організації праці претнезій немає, навпаки, свого часу розяснили, що для даної організаційно-правової форми - споживчої кооперації - це законно за умови, якщо для пайовиків (засновників) це не основне місце праці. А по суті споживче товариство - це те саме ТОВ, але підприємство колективної форми власності, а не приватної!
Quote
Sanio
Quote
Монна Нонна
Юрособи, які не мають найманих працівників

Это перл smiling smiley
Таких юрлиц в природе нет

Розчарую вас - таких юросіб насправді багато, які не мають найманих працівників. У нас два таких підприємства - на одному функції директора виконує засновник, зарплату не отримує, лише підписує звітні документи. А на іншому працюють 4 засновників, але це кооператив - споживче товариство. Вони - не наймані працівники, а пайовики, але де-факто працюють на підприємстві у вільний час від основного місця роботи, зарплату не отримують, але в кінці року отримують дивіденти на свої паї з утриманням 5% доходу. Податкова до такої організації праці претнезій немає, навпаки, свого часу розяснили, що для даної організаційно-правової форми - споживчої кооперації - це законно за умови, якщо для пайовиків (засновників) це не основне місце праці. А по суті споживче товариство - це те саме ТОВ, але підприємство колективної форми власності, а не приватної!

Это все нарушения. Всяческие разъяснения можно повесить на стеночку в рамочке как сувенир.
Я сказала только о том, что такие юрлица законом не предусмотрены.

_______________
Корисна інформація для бухгалтера
У меня в нагрузку такое есть. Закрывать не хотят - нет средств, жалко времени и нервов и бросить нельзя, вдруг штрафы начнут выписывать за несдачу отчетов.
Ну оно такое было всегда и в огромных количествах - человек зарегистрировал себе фирму, закрывать не хочет или не может, потихонечку сдает отчетики и считает, что так будет всегда.

Но на самом деле ГКУ не предусматривает работы юрлица без директора, причем такой директор может работать только на условиях трудового договора. А значит, он должен тратить какое-то время на составление и подачу отчетности, и это время должно быть оплачено в виде заработной платы.

Такое явление, как физлицо-учредитель, уполномоченное на сдачу отчетности, законом просто не предусмотрено.
Но так как оно повсеместно распространено, госорганы пока еще закрывают на это глаза и выдают какие-то "разъяснения".
ПФУ до последнего времени тоже давал поблажку и делал вид, что директор-учредитель - это не наемная рабсила.

Я не знаю, будет ли теперь так поступать Миндоходов или оно займет принципиальную позицию и заставит всех таких директоров начислять себе ЗП. Поживем - увидим.

_______________
Корисна інформація для бухгалтера
Стаття 65. Управління підприємством

1. Управління підприємством здійснюється відповідно до його
установчих документів на основі поєднання прав власника щодо
господарського використання свого майна і участі в управлінні
трудового колективу.

2. Власник здійснює свої права щодо управління підприємством
безпосередньо
або через уповноважені ним органи відповідно до
статуту підприємства чи інших установчих документів.

3. Для керівництва господарською діяльністю підприємства
власник (власники) або уповноважений ним орган призначає (обирає)
керівника підприємства.

4. У разі найму керівника підприємства з ним укладається
договір (контракт), в якому визначаються строк найму, права,
обов'язки і відповідальність керівника, умови його матеріального
забезпечення, умови звільнення його з посади, інші умови найму за
погодженням сторін.

5. Керівник підприємства без доручення діє від імені
підприємства, представляє його інтереси в органах державної влади
і органах місцевого самоврядування, інших організаціях, у
відносинах з юридичними особами та громадянами, формує
адміністрацію підприємства і вирішує питання діяльності
підприємства в межах та порядку, визначених установчими
документами.

6. Керівника підприємства може бути звільнено з посади
достроково на підставах, передбачених договором (контрактом)
відповідно до закону.

7. На всіх підприємствах, які використовують найману працю,
між власником або уповноваженим ним органом і трудовим колективом
або уповноваженим ним органом повинен укладатися колективний
договір, яким регулюються виробничі, трудові та соціальні
відносини трудового колективу з адміністрацією підприємства.
Вимоги до змісту і порядок укладення колективних договорів
визначаються законодавством про колективні договори ( 3356-12 ).


т . е . исходя из ч.2 такое теор-ки может быть
Подача отчетности - это не право на управление предприятием smiling smiley

2. Власник здійснює свої права щодо управління підприємством
безпосередньо або через уповноважені ним органи відповідно до
статуту підприємства чи інших установчих документів.

_______________
Корисна інформація для бухгалтера
Все залежить від того як прописано це у статуті підприємства. Якщо підприємство не здійснює господарської діяльності, то функції керівника може здійснювати власник підприємства особисто цілком законно, хоча зустрічав багато випадків, коли підприємство працює, а власник здійснює функції директора, але не нараховує і не виплачує собі зарплати - це можна робити, якщо у статуті прописати, що призначається виконавчий директор, який де-факто керує господарською діяльністю підприємства, але підписувати договори, звіти та ін. буде власник.
А щодо подачі звітності, то її може здійснювати будь-хто на підставі довіреності, не обовязково працівник підприємства - брат, сестра, родич, сусід - ц право власника (керівника), головне щоб звітність була підписана посадовою особою згідно даних ЄДР.
Quote

згідно даних ЄДР.

А от в ЄДР не внесуть засновника без наказу на його призначення директором smiling smiley

_______________
Корисна інформація для бухгалтера
Quote
Монна Нонна
Quote

згідно даних ЄДР.

А от в ЄДР не внесуть засновника без наказу на його призначення директором smiling smiley

Його можна внести в ЄДР без призначення директором як особу, яка може вчиняти юридичні дії від імені підприємства без довіреності. Наявність такого запису у ЄДР і у виписці дозволяє засновнику підписувати договори, платіжні доручення у банку, звіти навіть якщо він не керівник підприємства. Потрібен лише наказ, що засновник переймає на себе такі функції, а управління оперативною господарською діяльністю може здійснювати, напркилад, виконавчий директор як найманий працівник, де-юре виконуючи функції керівника без права підпису певних документів! Це не суперечить ГКУ.
по підприємцях на єп без найманих не потрібно [minrd.gov.ua] по юридичних теж [minrd.gov.ua] по фо на загальній я не заглиблювалась бо не маю такихsmiling smiley
[minrd.gov.ua]

ВИБРАНЕ ЗАПИТАННЯ:

Категорія:
301. Єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування
Підкатегорія:
301.06 звітність: термін подання та порядок заповнення (загальні питання)
Запитання:
5555 Чи потрібно роботодавцям подавати звітність по ЄВ, якщо протягом звітного періоду доходи на користь найманих працівників не нараховувались?
Відповідь:

Коротка:
Роботодавці (страхувальники), які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, у частині подання звіту за таких осіб зобов’язані формувати та подавати до органів доходів і зборів звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування незалежно від того, чи нараховувався дохід найманим працівникам (застрахованим особам).
Повна:
Перелік платників єдиного внеску визначено ст. 4 Закону України від 8 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» зі змінами та доповненнями (далі – Закон № 2464), зокрема, ними є роботодавці (страхувальники) – підприємства, установи та організації, інші юридичні особи, утворені відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, у тому числі філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи зазначених підприємств, установ і організацій, інших юридичних осіб, фізичні особи – підприємці, в тому числі ті, які обрали спрощену систему оподаткування, та члени сімей цих осіб, які беруть участь у провадженні ними підприємницької діяльності та фізичні особи, які забезпечують себе роботою самостійно, за умови, якщо вони:
використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством;
мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами.
Пунктом 3.1 розділу III Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 09 вересня 2013 року № 454 (далі – Порядок № 454) визначено, що страхувальники, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, у частині подання звіту за таких осіб зобов’язані формувати та подавати до органів доходів і зборів звіт протягом 20 календарних днів, що настають за останнім днем звітного періоду.
Тобто, роботодавці (страхувальники), які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, у частині подання звіту за таких осіб зобов’язані формувати та подавати до органів доходів і зборів звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування незалежно від того, чи нараховувався дохід найманим працівникам (застрахованим особам).
Quote
Шустрик
Quote
Blick
Смущает что-то, ничего не написано о ФОПах, которые не используют наемный труд, только "якщо юридичні особи не використовують працю фізичних осіб". А если у ФОПа сезонная деятельность и он 30.08.13 всех уволил, за август отчитался в ПФ. Что теперь делать с отчетом по ЕСВ в ГНИ?

Якшо договори з працівниками зняті з обліку в ЦЗ,
то здавати непотрібно... Якшо ж ви просто не нараховуєте
зарплату - а в ЦЗ ваші працівники рахуються за вами, то
потрібно здавать пустишку - тільки чекайте запитів з цього
приводу -не люблять податківці таких ситуацій...

Сьогодні дзвонила в податкову на рахунок: наймані є, а нарахувань за звітній місяць нема-чи подрібно подавати пустишку. Відповідь мене вразилаeye popping smiley "Уточніть в пенсійному фонді". Кажу раніше в ПФ не потрібно було, а тепер? На що я почула, що ситуація у мене не стандартна, потрібно вказати в цьому звіті, що працівник був у відпустці, я ж кажу що вказала у вересні, а він с кимось порадився, і відповів що як я могла вказати це у минулому місяці? >grinning smiley< я зрозуміла що ситуація у мене реально не стандартна, правда не із звітом.
Виникає питання, як можуть покласти працювати некомпетентну у цьому питанні людину, та ще й начальником відділу. Невже за два місяці не можна було б вивчити ЄСВ. І ще одне питання, наші підприємці або бухгалтери на свій страх і ризик подають звіти? Чи може я перша звернулась з таким "нестандартним" питанням, як відпустка у звіті, чи ні у кого працівники у відпустку не ходять, або всі переходящі?
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 1 з 2    Сторінки: 12Наступна
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.000514