Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

Смена директора.

Відправлено користувачем Lina_Lina 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Смена директора.
Меняется директор. Что подавать в налоговую в этом случае.
Re: Смена директора.
ничего
гос.регистратор после проведения нового директора сам уведомляет налоговую

Re: Смена директора.
Не всегда уведомляет, если не хотите проблем, лучше подать изменения по форме 1ПП


Re: Смена директора.
Старую 4-опп с письмом отнести в канцелярию, в письме попросить выдать 4-опп на нового дира. Писали такое письмо, может конечно не все из него необходимо:

Просимо внести зміни в довідку 4-ОПП у зв’язку із зміною директора згідно виписки із єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців серія __ № ___ від _________р., та видати нову довідку в приміщенні ДПІ .
Додатки:
1. Оригінал довідки 4-ОПП №___ від -_____р.
2. Завірену копію наказу «Про прийом на роботу» №2-П від 21.05.2012р.
3. Завірену копію ДОВІДКИ ___№ _______- від _____ р. з єдиного державного реєстру підприємств і організацій України (ЄДРПОУ).
4. Завірену копію виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців серія ____№ _____ від _____
5. Завірену копію паспорта та ідентифікаційного номера директора.
Re: Смена директора.
Когда мы меняли дир-ра в налоговой сказали, что изменения в 1-ОПП вносить не надо, если в учред. документах ничего не поменялось и бухгалтер (если был внесен в 1ОПП) не поменялся.
Re: Смена директора.
якщо міняється головний бухгалтер то що ще подавати в податкову крім 1 ОПП?
Re: Смена директора.
Quote
Karmen
якщо міняється головний бухгалтер то що ще подавати в податкову крім 1 ОПП?

ГНИ Соломенки в Киеве попросили 1-ОПП, сопроводительное письмо, копию приказа + паспорт и код на нового ГБ.

По смене директора в налоговую ничего не подавали, только регистратору и все в порядке.

Re: Смена директора.
Який порядок внесення змін до облікових даних платників податків, в тому числі у разі зміни керівника або головного бухгалтера?
Відповідь:


Повна:
Відповідно до п.66.1 ст.66 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) підставами для внесення змін до облікових даних платників податків є:
інформація органів державної реєстрації;
інформація банків та інших фінансових установ про відкриття (закриття) рахунків платників податків;
документально підтверджена інформація, що надається платниками податків;
інформація суб’єктів інформаційного обміну, уповноважених вчиняти будь-які реєстраційні дії стосовно платника податків;
рішення суду, що набрало законної сили;
дані перевірок платників податків.
Згідно із п.66.2 ст.66 ПКУ внесення змін до облікових даних платників податків здійснюється у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує, державну податкову і митну політику. Такий порядок визначений р.IX Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 №1588, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 29.12.2011 за №1562/20300 (далі – Порядок).
Відповідно до ст.17 та ст.19 Закону України від 15 березня 2003 року №755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» із змінами і доповненнями в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, (далі – ЄДР) щодо юридичної особи містяться відомості про осіб, які обираються (призначаються) до органу управління юридичної особи, уповноважених представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами та у разі зміни таких осіб, особа, уповноважена діяти від імені юридичної особи (виконавчого органу), повинна подати (надіслати поштовим відправленням з описом вкладення) державному реєстратору заповнену реєстраційну картку про внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в ЄДР.
Згідно з п.9.2 р.IX Порядку платники податків, які не включаються до ЄДР, у разі виникнення змін у даних або внесення змін до документів, що подаються для взяття на облік згідно з Порядком, зобов’язані протягом 10 календарних днів з дня внесення змін до зазначених документів подати до органу доходів і зборів уточнені документи в такому самому порядку, як і при взятті на облік. Додаткова реєстраційна заява (ф. №1-ОПП (ф. № 1-РПП) або ф. № 5-ОПП) подається відповідно з позначками «Перереєстрація» чи «Зміни».
Юридичні особи та відокремлені підрозділи юридичних осіб зобов’язані подати реєстраційну заяву за ф. № 1-ОПП з позначкою «Зміни» з відомостями стосовно осіб, відповідальних за ведення бухгалтерського та/або податкового обліку юридичної особи, відокремлених підрозділів юридичної особи, до органу доходів і зборів служби у 10-денний строк з дня взяття на облік чи виникнення змін у облікових даних платників податків.
У разі надходження від державних реєстраторів відомостей про внесення змін до Єдиного державного реєстру щодо платників податків, а також надходження від платників податків заяв за ф. № 1-ОПП, за ф. № 5-ОПП з позначкою «Зміни» або за ф. № 1-РПП з позначкою «Перереєстрація, зміни» органи доходів і зборів вносять відповідні зміни до Єдиного банку даних юридичних осіб або Реєстру самозайнятих осіб та фіксують зазначені зміни в журналах за ф. № 2-ОПП та за ф. № 7-ОПП (п.9.3 р.IX Порядку).
При цьому у разі внесення змін у дані, що вказуються у довідці за ф. № 4-ОПП (найменування (прізвище, ім’я, по батькові), місцезнаходження (місце проживання) платника податків, керівника, органу доходів і зборів, в якому платник податків перебуває на обліку тощо), довідка за ф. № 4-ОПП підлягає заміні в органі доходів і зборів (п.9.4 Порядку).
Для отримання нової довідки платник податків подає до органу доходів і зборів за основним місцем обліку звернення із зазначенням причин заміни та доданою до нього старою довідкою. Орган доходів і зборів протягом двох робочих днів після такого звернення видає (надсилає) платнику податків нову довідку.
Відомості районного рівня Єдиного банку даних юридичних осіб або Реєстру самозайнятих осіб можуть бути оновлені (доповнені, актуалізовані) органами доходів і зборів на підставі електронних даних інформаційного фонду ДРФО, ЄДРПОУ, ЄДР, інших державних реєстрів, ведення яких здійснюється органами державної влади. При цьому інформація про внесені зміни роздруковується окремо для кожного платника податків та підшивається до реєстраційної частини облікової справи платника податків (п.9.5 р.IX Порядку).

Из базы налоговых знаний
Re: Смена директора.
Документи, які подаються державному реєстратору:

Реєстраційна картка про внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (форма 4).

Додатково подається:

Примірник оригіналу (ксерокопія, нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про зміну керівника або осіб, що обираються (призначаються) до органу управління юридичної особи, або осіб, які мають право вчиняти дії від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори, та/або примірник оригіналу (ксерокопію, нотаріально засвідчену копію) розпорядчого документа про їх призначення – у разі, якщо зміни до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, пов'язані із зміною керівника або осіб, що обираються (призначаються) до органу управління юридичної особи, або осіб, які мають право вчиняти дії від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори.


Подскажите, под этим примірником имеется ввиду или Протокол собрания учредителей или Решение собственника? Может у кого-то есть пример заполненный, поделитесь, пожалуйста.
Re: Смена директора.
ПРОТОКОЛ №1
ЗАГАЛЬНИХ ЗБОРІВ УЧАСНИКІВ ( ЗАСНОВНИКІВ )
ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
_______________________________


м. Київ «____»_____________2012р.

На Загальних зборах учасників ( засновників) ( далі - Збори) ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ________________ ( далі –Товариство) присутній:
Учасник (Засновник) Товариства ____________________, громадянин України, паспорт виданий (кем) когда 16 вересня 1998 року, зареєстрований за адресою: _________________________________, ідентифікаційний номер ______________________________
Запрошений: ФИО нового дира , що мешкає за адресою: _______________________________________________-
Збори правомочні приймати рішення по будь – яким питанням порядку денного.

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1. Про призначення Директора Товариства.

1. По першому питанню слухали (Учредителя)
Постановили:
Призначити на посаду Директора Товариства фио нового дира громадянина України, паспорт , виданий кем и когда , зареєстрований за адресою: _____________________, ідентифікаційний номер ____________________
Результати голосування:
«за»- 100% голосів, «проти»- 0, «утрималось»- 0.

Учасник (Засновник) ____________ ФИО
Re: Смена директора.
У нас 1 учредитель, он же был диром до смены. Гос. рег. подавала копию такого протокола
Re: Смена директора.
Скажите, а в одном протоколе можно написать об увольнении старого и назначении нового директора? Или надо двумя протоколами?
Re: Смена директора.
У меня вообще не было протокола на увольнение. Его заявление и приказ на увольнение
Re: Смена директора.
А заявление он на чье имя писал? Сам себе ведь написать не может? А приказ кто подписывал?
Re: Смена директора.
кому надо могу на почту скинуть
Re: Смена директора.
Поділіться досвідом, будь-ласка: після того, як держреєстратор проведе зміни в ЄДР, він повинен безоплатно видати виписку з ЄДР? Чи потрібно за неї платити?
Re: Смена директора.
мається на увазі зміну керівника
Мені здаєцця шо безоплатно видається тільки сама перша виписка,
вона ж нині замінює свідоцтво про реєстрацію - а далі тільки за гроші...eye rolling smiley



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
Re: Смена директора.
Quote
Anna
Поділіться досвідом, будь-ласка: після того, як держреєстратор проведе зміни в ЄДР, він повинен безоплатно видати виписку з ЄДР? Чи потрібно за неї платити?

Після будь-якої зміни в ЄДР, яка відображається у Виписці (зміна керівника, місцезнаходження, головного КВЕД і т.д.), державний реєстратор зобов'язаний безкоштовно надати Виписку після надходження даних з Податкової, ПФ та Статистики.
Також, Виписку з ЄДР можна в будь-який момент, сплативши суму 17грн, детальніше можна читати тут
Re: Смена директора.
чи проводиться податкова перевірка у разі зміни керівника і головного бухгалтера?
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00036899999999995