Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

Приказ об учетной политики

Відправлено користувачем olga_6885 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 2 з 2    Сторінки: Попередні12
Добрый день! а можно и мне скинуть. Заранее спасибо!!!
ivyshka2012@mail.ru

___________________________
Это все временно!!! Мы вечны!!!
то есть ссылка выше Р.В. не интересна? самим поискать-почитать-выбрать не надо?
учетная политика - это один из важнейших документов на любом предприятии, для бухгалтера, для налоговых проверок, для организации учета, внутренних документов и прочее. и вот так хоп - а дайте две - и что? шоб було?
Приказ об учетной политике - это индивидуальный документ для каждого предприятия.
Вы же не носите такие же платья, какие носит ваша подружка?
А тут - а дайте и мне то платье, что вы там себе купили smiling smiley

_______________
Корисна інформація для бухгалтера


Можно и опоздавшим тоже??? lesusha_2005@ukr.net
безполезно smiling smiley


В критической ситуации вы не подниметесь до уровня своих ожиданий, а упадете до уровня своей подготовки (с)
Quote
Р.В.
безполезно smiling smiley
Наверное проще сделать так smiling smiley и делиться сразу.....а не по сто раз писать эл почтыwinking smiley:
НАКАЗ № 1

м. Одеса
19 березня 2013 р.

Про облікову політику
ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РОГА ТА КОПИТА»

Керуючись Законом України "Про бухгалтерський облік і фінансову звітність в Україні" від 16.07.99 р. №996-ХІV, затвердженими Міністерством Фінансів України положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку (П(С)БО), інструкціями та іншими нормативними актами, які регулюють порядок ведення бухгалтерського обліку, складання і подання фінансової звітності, виконуючи вимоги, передбачені Статутом ТОВ «РОГА ТА КОПИТА», та з метою забезпечення своєчасного надання достовірної інформації користувачам фінансової звітності, -

НАКАЗУЮ :
1. Затвердити Положення про облікову політику ТОВ «РОГА ТА КОПИТА» (додається) та ввести його в дію з 19 березня 2013 року.
2. Ознайомлювати (під особистий підпис) із змістом Положення всіх посадових осіб та працівників, які мають відношення до його виконання.
3. Загальний контроль за виконанням цього Наказу залишаю за собою.

Директор ________________________/ Іванов О. Д.



















Затверджено
наказом № 1 від «19» березня 2013 р.



Положення про облікову політику та організацію бухгалтерського обліку
ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “РОГА ТА КОПИТА”

Керуючись Законом України "Про бухгалтерський облік і фінансову звітність в Україні" від 16.07.99 р. №996-ХІV (далі - Закон про бухоблік), затвердженими Міністерством Фінансів України положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку (П(С)БО), інструкціями та іншими нормативними актами, які регулюють порядок ведення бухгалтерського обліку, складання і подання фінансової звітності, виконуючи вимоги, передбачені Статутом, та з метою забезпечення своєчасного надання достовірної інформації користувачам фінансової звітності на ТОВ “РОГА ТА КОПИТА” (далі за текстом - „Підприємство") застосовуються наступні положення.

1. Організація бухгалтерського обліку
1.1. На забезпечення виконання пункту 4 статті 8 Закону про бухоблік встановити з 19 березня 2013 року на Підприємстві таку форму організації бухгалтерського обліку:
самостійне ведення бухгалтерського обліку та складання звітності безпосередньо керівником підприємства.
1.2. Директор забезпечує дотримання вимог, передбачених Законом про бухоблік, зокрема п.7 ст.8, та іншими законодавчими та нормативними документами з питань організації і ведення бухгалтерського та податкового обліку.
1.3. Відповідальність за ведення податкового обліку, правильність і своєчасність складання і подання податкової звітності несе директор згідно з чинним законодавством..
1.4.Директор виконує функції касира, відповідно підписує всі касові документи одноосібно.
1.5. Відповідальність інших працівників, які ведуть облік, регулюється посадовими інструкціями, що затверджуються директором Підприємства.

2. Повноваження на підпис документів

2.1. Право першого підпису на банківських розрахунково-платіжних документах надається директору.
2.2. На час відсутності директора право першого підпису надається окремим наказом.
2.3. На право підпису окремих документів можуть надаватися повноваження іншим посадовим особам, що оформлюється окремим Наказом по Підприємству.

3. Документообіг

3.1. Документообіг Підприємства регулюється відповідними організаційно-розпорядчими документами, виданими посадовими особами у межах наданих їм повноважень. До таких документів відносяться, зокрема (але не виключно):
- про делегування повноважень на право підпису документів;
- про бухгалтерську службу;
- про проведення інвентаризації та створення постійної та робочих інвентаризаційних комісій;
- про перелік посад, які мають право користуватися корпоративним мобільним зв'язком та встановлення лімітів користування послугами мобільного зв'язку;
- про розмір встановленого ліміту каси на підприємстві, його структурних підрозділах, філіях та представництвах;
- про порядок архівування документів, тощо.
3.2. Перелік посадових осіб, яким доручено отримувати і видавати матеріальні цінності встановлюється виключно Наказом директора.
4. Первинний облік

4.1. Підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи.
4.2. Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов'язкові реквізити:
- назву документа (форми);
- дату і місце складання;
- назву підприємства, від імені якого складено документ;
- зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції;
- посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення;
- особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
4.3. Інформація, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах, систематизується на рахунках бухгалтерського обліку в регістрах синтетичного та аналітичного обліку шляхом подвійного запису їх на взаємопов'язаних рахунках бухгалтерського обліку. Операції в іноземній валюті відображаються також у валюті розрахунків та платежів по кожній іноземній валюті окремо.
4.4. Дані аналітичних рахунків повинні бути тотожні відповідним рахункам синтетичного обліку на перше число кожного місяця.
4.5. Регістри бухгалтерського обліку повинні мати назву, період реєстрації господарських операцій, прізвища і підписи або інші дані, що дають змогу ідентифікувати осіб, які брали участь у їх складанні.
4.6. Господарські операції повинні бути відображені в облікових регістрах у тому звітному періоді, в якому вони були здійснені.
4.7. У разі складання та зберігання первинних документів і регістрів бухгалтерського обліку на машинних носіях інформації підприємство на вимогу контролюючих або судових органів та своїх контрагентів зобов'язане за свій рахунок зробити копії таких документів на паперовому носії.
4.8. Для додання юридичної чинності і доказовості документам на машинних носіях варто керуватися ДСТ 6.10.4-84 "Уніфіковані системи документації. Додання юридичної чинності документам на машинному носії і роздруківці, створеним засобами обчислювальної техніки. Основні положення", згідно з яким організація - автор документа на машинному носії створює реєстр кодів осіб, відповідальних за здійснення господарських операцій і правильність їхнього оформлення. Підпис особи, що склала документ на машинному носії, виконується у вигляді паролю чи іншим способом авторизації, що дає можливість однозначно ідентифікувати осіб, що дозволили і здійснюють господарську операцію.
4.9. Підприємство вживає всіх необхідних заходів для запобігання несанкціонованому та непомітному виправленню записів у первинних документах і регістрах бухгалтерського обліку та забезпечує їх належне зберігання протягом встановленого строку.
4.10. Відповідальність за несвоєчасне складання первинних документів і регістрів бухгалтерського обліку та недостовірність відображених у них даних несуть особи, які склали та підписали ці документи.

5. Інвентаризація

5.1. Проводити інвентаризацію активів і зобов'язань відповідно до ст. 10 Закону про бухоблік та інших нормативних документів, зокрема Інструкції з інвентаризації основних засобів, нематеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів і документів та розрахунків, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 11 серпня 1994 р.
N 69.
5.2. Склад постійно діючої інвентаризаційної комісії встановлюється Наказом директора.
5.3. Проводити інвентаризацію активів і зобов'язань щороку перед складанням річної фінансової звітності станом на 01 грудня року, за який складається фінансова звітність.
5.4. Інвентаризацію основних засобів здійснювати 1 раз на 3 роки.
5.5. Проводити раптову інвентаризацію каси не рідше одного разу на рік.
5.6. У всіх інших випадках об'єкти і періодичність проведення інвентаризації визначаються керівником чи власниками підприємства на підставі чинного законодавства.

6. Оцінка

6.1. Створити оціночну комісію для проведення приймання, списання, оцінки активів і зобов'язань. Склад оціночної комісії встановлюється Наказом директора.
6.2. Залучати у разі необхідності для проведення оцінки окремих об'єктів активів спеціалізовані оціночні фірми.

7. Податковий облік

7.1. Вести податковий облік та подавати податкову звітність згідно із законодавством України.
7.2. Накопичення даних про для цілей обчислення податків здійснюється у бухгалтерській програмі на підставі первинних облікових документів, що фіксують здійснення господарських операцій, відповідно до положень Податкового кодексу України.

8. Управлінський облік

8.1. Система і форми внутрішньогосподарського (управлінського) обліку, звітності і контролю господарських операцій розробляються директором та можуть змінюватися в оперативному режимі у залежності від потреб користувачів цієї звітності.

9. Бухгалтерський облік

9.1. Вести бухгалтерський облік на Підприємстві згідно із Законом України "Про бухгалтерський облік і фінансову звітність в Україні" від 16.07.99 р. №996-ХІV (далі - Закон про бухоблік), та затвердженими Міністерством Фінансів України положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку (далі - П(С)БО).
9.2. Облікова політика підприємства будується з використанням наступних принципів бухгалтерського обліку і фінансової звітності:
- автономність;
- обачність (обережність);
- повне висвітлення (відображення);
- послідовність;
- безперервність;
- нарахування і відповідність доходів і витрат;
- превалювання (перевага) сутності над формою;
- історична (фактична) собівартість;
- єдиний грошовий вимірник;
- періодичність.
9.3. Облікову політику застосовувати таким чином, щоб фінансові звіти повністю узгоджувались з вимогами Закону про бухоблік та кожного конкретного П(С)БО. Застосовувати перед усім ті підходи та методи для ведення бухобліку і надання інформації в фінансових звітах, які передбачені П(С)БО і найбільш адаптовані до діяльності підприємства.
9.4.Згідно з П(С)БО 1 ведення бухгалтерського обліку та складання фінансових звітів (крім Звіту про рух грошових коштів) проводити згідно принципу нарахування так, щоб результати операцій та інших подій відображались в облікових регістрах і фінансових звітах тоді, коли вони мали місце, а не тоді, коли підприємство отримує чи сплачує кошти.
9.5.Доходи в Звіті про прибутки та збитки відображати в тому періоді, коли вони були зароблені, а витрати - на основі відповідності цим доходам, що забезпечить визначення фінансового результату звітного періоду співставленням доходів звітного періоду з витратами, здійсненими для отримання цих доходів.
9.6. При складанні фінансових звітів визначити величину суттєвості статті в розмірі 1000,00 грн.
9.7. Використовувати на Підприємстві автоматизовану форму ведення обліку.

10. Основні засоби

10.1. Для цілей бухгалтерського обліку основні засоби класифікувати за такими групами:
1. Основні засоби
1.1. Земельні ділянки.
1.2. Капітальні витрати на поліпшення земель.
1.3. Будинки, споруди та передавальні пристрої.
1.4. Машини та обладнання.
1.5. Транспортні засоби.
1.6. Інструменти, прилади, інвентар (меблі).
1.7. Тварини.
1.8. Багаторічні насадження.
1.9. Інші основні засоби.
2. Інші необоротні матеріальні активи
2.1. Бібліотечні фонди.
2.2. Малоцінні необоротні матеріальні активи (МНМА).
2.3. Тимчасові (нетитульні) споруди.
2.4. Природні ресурси.
2.5. Інвентарна тара.
2.6. Предмети прокату.
2.7. Інші необоротні матеріальні активи.
3. Незавершені капітальні інвестиції
10.2. До основних засобів відносити матеріальні активи, які підприємство утримує з метою використання їх у процесі виробництва або постачання товарів, надання послуг, здавання в оренду іншим особам або для здійснення адміністративних і соціально-культурних функцій, очікуваний строк корисного використання (експлуатації) яких більше одного року (або операційного циклу, якщо він довший за рік) та вартість яких перевищує 2500 гривень.
10.3. До складу малоцінних необоротних матеріальних активів (МНМА) відносити матеріальні цінності, що призначаються для використання у господарській діяльності протягом періоду, який більше одного року з дати введення в експлуатацію таких матеріальних цінностей, та вартість яких не перевищує 2500 гривень.
10.4. Об'єкт основних засобів визнається активом, якщо існує імовірність того, що підприємство отримає в майбутньому економічні вигоди від його використання та вартість його може бути достовірно визначена.
10.5. Придбані (створені) основні засоби зараховуються на баланс підприємства за первісною вартістю. Одиницею обліку основних засобів є об'єкт основних засобів.
10.6. Амортизація основних засобів та інших необоротних матеріальних активів здійснюється прямолінійним методом із застосуванням строків, встановлених для кожного об'єкта основних засобів, зокрема:
- будівлі — 20 років;
- споруди — 15 років;
- машини та обладнання — 5 років;
- електронно-обчислювальні машини, інші машини для автоматичного оброблення інформації, пов'язані з ними засоби зчитування або друку інформації, пов'язані з ними комп'ютерні програми (крім програм, витрати на придбання яких визнаються роялті, та/або програм, які визнаються нематеріальним активом), інші інформаційні системи, комутатори, маршрутизатори, модулі, модеми, джерела безперебійного живлення та засоби їх підключення до телекомунікаційних мереж, телефони (в тому числі стільникові), мікрофони і рації — 2 роки;
- інструменти, прилади, інвентар (меблі) — 4 роки;
- транспортні засоби - 5 років;
- інші основні засоби - 12років;
10.7. Ліквідаційну вартість об'єктів основних засобів не розраховувати і з метою амортизації прийняти рівною нулю.
10.8. Амортизація малоцінних необоротних матеріальних активів (МНМА) і бібліотечних фондів нараховується 100 % амортизовуваної вартості в першому місяці використання.
10.9. Якщо у первинних документах, якими оформлюється придбання (виготовлення) основних засобів чи введення їх в експлуатацію безпосередньо не зазначається мета використання основного засобу (виробниче чи невиробниче використання), вважати, що основний засіб призначається для виробничого використання.
10.10. У протилежному разі, якщо основний засіб призначається для невиробничого використання, про це обов'язково повинно бути зазначено у первинних документах, якими оформлюється придбання, виготовлення чи введення в експлуатацію таких невиробничих основних засобів.

11. Нематеріальні активи

11.1 Облік нематеріальних активів вести по кожному об'єкту нематеріальних активів.
11.2 Нематеріальні активи класифікувати за такими групами:
1. Права користування майном
2. Права на знаки для товарів і послуг
3. Права на об'єкти промислової власності
4. Авторські та суміжні з ними права
5. Інші нематеріальні активи
11.3 Придбаний або отриманий нематеріальний актив відображати в балансі, якщо існує імовірність одержання майбутніх економічних вигод, пов'язаних з його використанням, та його вартість може бути достовірно визначена.
11.4 Нематеріальний актив, отриманий в результаті розробки, слід відображати в балансі за умов, якщо підприємство має:
- намір, технічну можливість та ресурси для доведення нематеріального активу до стану, у якому він придатний для реалізації або використання;
- можливість отримання майбутніх економічних вигод від реалізації або використання нематеріального активу;
- інформацію для достовірного визначення витрат, пов'язаних з розробкою нематеріального активу.
11.5 Якщо нематеріальний актив не відповідає вказаним критеріям визнання, то витрати, пов'язані з його придбанням чи створенням, визнаються витратами того звітного періоду, протягом якого вони були здійснені,без визнання таких витрат у майбутньому нематеріальним активом.
11.6 Не визнаються активом, а підлягають відображенню у складі витрат того звітного періоду, в якому вони були здійснені:
- витрати на дослідження;
- витрати на підготовку і перепідготовку кадрів;
- витрати на рекламу та просування продукції на ринку;
- витрати на створення, реорганізацію та переміщення підприємства або його частини;
- витрати на підвищення ділової репутації підприємства, вартість видань і витрати на створення торгових марок (товарних знаків).
11.7 Придбані (створені) нематеріальні активи зараховуються на баланс підприємства за первісною вартістю.
11.8 Нарахування амортизації нематеріальних активів здійснюється протягом строку їх корисного використання, який встановлюється при визнанні цього об'єкта активом (при зарахуванні на баланс), але не більше 20 років.
11.9 При нарахуванні амортизації строку корисного використання об'єкта нематеріальних активів слід викорисовувати:
- програмного забезпечення – 3 роки;
- прав на здійснення діяльності (ліцензії) за терміном їх дії або 10 років, якщо термін не визначен;
- торгівельні знаки – 10 років;
- інші нематеріальні активи – 5 років.
11.10 Амортизація нематеріального активу нараховується із застосуванням прямолінійного методу.
11.11 Нарахування амортизації починається з місяця, наступного за місяцем, у якому нематеріальний актив став придатним для використання. Суму нарахованої амортизації підприємства відображають збільшенням суми витрат підприємства і накопиченої амортизації нематеріальних активів.
11.12 Нарахування амортизації припиняється, починаючи з місяця, наступного за місяцем вибуття нематеріального активу.
11.13 Термін корисного використання нематеріального активу та метод його амортизації переглядаються в кінці звітного року, якщо в наступному періоді очікуються зміни строку корисного використання активу або зміни умов отримання майбутніх економічних вигод.
11.14 Амортизація нематеріального активу нараховується, виходячи з нового методу нарахування амортизації і строку використання, починаючи з місяця, наступного за місяцем змін.

12. Запаси

12.1 Одиницею бухгалтерського обліку запасів визнавати їх найменування.
12.2 Запаси визнавати активом, якщо існує імовірність того, що підприємство отримає в майбутньому економічні вигоди, пов'язані з їх використанням, та їх вартість може бути достовірно визначена.
12.3 Первісну вартість запасів, придбаних за плату визначати по собівартості запасів згідно з П(С)БО 9.
12.4 Первісну вартість запасів, виготовлених власними силами підприємства, визначати згідно з П(С)БО 16.
12.5 Запаси відображати в бухгалтерському обліку по первісній вартості.
12.6 При відпуску запасів у виробництво, продажу чи іншому вибутті їх оцінку здійснювати по методу ідентифікованої собівартісті.
12.7 Запаси, які не приносять підприємству економічних вигод в майбутньому, визнавати неліквідними і списувати в бухобліку, а при складанні фінансової звітності не відображати в балансі, а враховувати на окремому субрахунку позабалансового рахунку 07.
12.8 Вартість малоцінних та швидкозношуваних предметів, що передані в експлуатацію, виключається зі складу активів (списується з балансу із нарахуванням зносу в розмірі 100 % амортизовуваної вартості в першому місяці використання об'єкта) з подальшою організацією оперативного кількісного обліку таких предметів за місцями експлуатації і відповідними матеріально-відповідальними особами протягом строку їх фактичного використання (до моменту їх повної ліквідації, списання з балансу).
12.9 Запаси відображаються в бухгалтерському обліку і звітності за найменшою з двох оцінок: первісною вартістю або чистою вартістю реалізації.
12.10 Сума транспортно-заготівельних витрат включається до первиної вартості запасів.

13. Дебіторська заборгованість

13.1. Дебіторську заборгованість визнавати активом, якщо існує ймовірність отримання підприємством майбутніх економічних вигод і її можливо достовірно визначити. В балансі дебіторську заборгованість за товари, роботи, послуги, визнавати по чистій вартості, що дорівнює сумі дебіторської заборгованості за вирахуванням резерву сумнівних боргів.
13.2. Величина сумнівних боргів визначається, виходячи з платоспроможності окремих дебіторів, питомої ваги безнадійних боргів у чистому доході від реалізації продукції, товарів, робіт, послуг на умовах наступної оплати або на основі класифікації дебіторської заборгованості.
13.3. Створення резерву сумнівних боргів на підприємстві не передбаченно.
13.8. Поточна дебіторська заборгованість у разі визнання її безнадійною списується з балансу з відображенням у складі інших операційних витрат.
13.9.Частина довгострокової дебіторської заборгованості, яка підлягає погашенню протягом дванадцяти місяців з дати балансу, відображається на ту саму дату в складі поточної дебіторської заборгованості.
13.10. Довгострокова дебіторська заборгованість, на яку нараховуються проценти, відображається в балансі за їхньою теперішньою вартістю. Визначення теперішньої вартості залежить від виду заборгованості та умов її погашення.

14. Зобов'язання

14.1. Зобов'язання (обов'язок чи відповідальність діяти певним чином) визнавати лише тоді, коли актив отриманий, або коли підприємство має безвідмовну угоду придбати актив.
14.2. Зобов'язання визнається, якщо його оцінка може бути достовірно визначена та існує ймовірність зменшення економічних вигод у майбутньому внаслідок його погашення. Якщо на дату балансу раніше визнане зобов'язання не підлягає погашенню, то його сума включається до складу доходу звітного періоду.
14.3. Зобов'язання, на яке нараховуються відсотки та яке підлягає погашенню протягом дванадцяти місяців з дати балансу, слід розглядати як довгострокове зобов'язання, якщо первісний термін погашення був більше ніж дванадцять місяців та до затвердження фінансової звітності існує угода про переоформлення цього зобов'язання на довгострокове.
- Довгострокове зобов'язання за кредитною угодою (якщо угода передбачає погашення зобов'язання на вимогу кредитора (позикодавця) у разі порушення певних умов, пов'язаних з фінансовим станом позичальника), умови якої порушені, вважається довгостроковим, якщо:
- позикодавець до затвердження фінансової звітності погодився не вимагати погашення зобов'язання внаслідок порушення;
- не очікується виникнення подальших порушень кредитної угоди протягом дванадцяти місяців з дати балансу.
14.4. Довгострокові зобов'язання, на які нараховуються відсотки, відображаються в балансі за їх теперішньою вартістю. Визначення теперішньої вартості залежить від умов та виду зобов'язання.
14.5. Поточні зобов'язання відображаються в балансі за сумою погашення.
14.6. Забезпечення (резерви) на оплату майбутніх відпусток працівників, на додаткове пенсійне забезпечення, на виконання гарантійних зобов'язань, на реструктуризацію, на виконання зобов'язань за обтяжливими контрактами не створювати.

15. Інші активи та зобов'язання

15.1. До «Витрат майбутніх періодів» відносити раніше сплачену орендну плату передбачену договором, суми за підписку періодичних видань, раніше сплачені рекламні послуги та суми страхових платежів, вартість торгових патентів, вартість строкових ліцензій та інших спеціальних дозволів, а також всі інші витрати, що стосуються наступного облікового періоду.
15.2. До складу «Доходів майбутніх періодів» включати суми доходів, нарахованих на протязі поточного чи попередніх звітних періодів, які будуть визначені в наступних звітних періодах.
15.3. Оцінку ступеня завершеності операції з надання послуг (виконання робіт) здійснювати шляхом вивчення виконаної роботи, при цьому в бухгалтерському обліку доходи відображати у звітному періоді підписання акта про надані послуги (виконані роботи).
15.4. Класифікацію витрат на виробництво проводити згідно з П(С)БО 16. Витрати не пов'язані з операційною діяльністю, які не включаються в собівартість реалізованої продукції, є витратами звітного періоду. Класифікацію адміністративних витрат і витрат на збут здійснювати згідно з П(С)БО 16.
15.5. По кожному контрагенту вести облік у розрізі рахунків.
15.6. Оцінку активів або зобов'язань в операціях з пов'язаними сторонами Підприємство проводить по методу балансової вартості.
15.7. У проміжній фінансовій звітності відстрочені податкові активи та відстрочені податкові зобов'язання не відображувати. Тимчасові різниці з податку на прибуток відображувати тільки в річній фінансовій звітності.
15.8. Нарахування податку на прибуток у фінансовій звітності відображувати у тому періоді, за який складається фінансова звітність.
15.9. Подавати фінансову звітність за формами і в терміни, передбачені П(С)БО та постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2000 р. N 419.
15.10. Використовувати на Підприємстві форми і системи оплати праці відповідно до умов, передбачених відповідними положеннями та/або колективним договором підприємства.
15.11. Використовувати на Підприємстві передбачені діючими законодавчими актами граничні норми добових на службові відрядження, граничну величину розрахунків готівкою, терміни подачі звіту про використання коштів, тощо.
15.12. Встановити тривалість операційного циклу - до підписання актів виконаних робіт, але не більше двох календарних років.

16. Заключні положення

16.1. Загальний та безпосередній контроль за виконанням вимог Положення залишаю за собою.
16.2. У випадку зміни норм чинного законодавства щодо питань, які передбачені Положенням, перевагу мають норми законодавства. У такому разі у Положення повинні бути внесені відповідні зміни.
16.3. Внесення змін до даного Положення у зв'язку із зміною законодавства чи вступом у дію нових П(С)БО здійснюється шляхом викладення Положення у новій редакції та затвердження Наказом по Підприємству.

Директор ___________________ Іванов О. Д.
с 19 марта значит...а январь-18 марта? как жить?
Quote

4.4. Дані аналітичних рахунків повинні бути тотожні відповідним рахункам синтетичного обліку на перше число кожного місяця.

Да вы что? smiling smiley
все остальное не читала smiling smiley

_______________
Корисна інформація для бухгалтера
я тоже не читала после фразы "с 19-го марта"
это в лучшем случае весь учет должен начинаться по новым правилам с первого отчетного месяца года. по правильному - надо пересмотреть предыдущий год и далее, чтоб учет на начало отчетного года был приведен в соответствие.

все таки пробежала глазами - вода, сплошная ничего не значащая вода, не дающая ответы на много спорных моментов, которые потом с вас спросят налоговики smiling smiley
Quote
RAT
то есть ссылка выше Р.В. не интересна? самим поискать-почитать-выбрать не надо?
учетная политика - это один из важнейших документов на любом предприятии, для бухгалтера, для налоговых проверок, для организации учета, внутренних документов и прочее. и вот так хоп - а дайте две - и что? шоб було?
Так я и кинула то, что на почту прислали-глянула и поняла...не бывает легко....Каждый должен сам всё прочитать и сделать под свои правила и свою фирму.
спорим, шо все равно счас появятся сообщения: и мне киньте? grinning smiley


В критической ситуации вы не подниметесь до уровня своих ожиданий, а упадете до уровня своей подготовки (с)
Ну у меня предприятие открылось 19 марта, не ждать же мне Нового годаwinking smiley
Quote
RAT
я тоже не читала после фразы "с 19-го марта"
это в лучшем случае весь учет должен начинаться по новым правилам с первого отчетного месяца года. по правильному - надо пересмотреть предыдущий год и далее, чтоб учет на начало отчетного года был приведен в соответствие.

все таки пробежала глазами - вода, сплошная ничего не значащая вода, не дающая ответы на много спорных моментов, которые потом с вас спросят налоговики smiling smiley
подскажите, какие моменты я не учла и их необходимо конкретизировать. Работаю только год, с проверками не стыкалась -
молодая-зеленаяeye rolling smiley
Согласно ст. 4 Закона о бухучете принятая учетная политика должна применяться предприятием постоянно (из года в год) и ее изменение возможно лишь в случаях, предусмотренных П(С)БУ. В соответствии с п. 9 П(С)БУ 6 «Исправление ошибок и изменения в финансовых отчетах» учетная политика может изменяться в таких случаях:
1. Обязательные изменения проводятся, если изменяются требования органа, утверждающего П(С)БУ (Минфина):
— путем внесения корректировок (принятия) в П(С)БУ;
— нормативными актами по бухгалтерскому учету (в частности, Положением № 1213).
2. Добровольные изменения вносятся, если:
— изменяются уставные требования предприятия;
— изменения обеспечат более достоверное отражение событий или операций в финансовой отчетности предприятия.
Причем такие изменения можно вносить на любую дату, определенную предприятием
Приказ об учетной политике не нужно переиздавать ежегодно. Можно издать бессрочный приказ и, в случае необходимости, вносить в него изменения и дополнения. Например, в связи с изменениями, внесенными Минфином в учет общепроизводственных расходов, тем предприятиям, которые использовали «налоговый» вариант отражения общепроизводственных расходов, с 01.08.11 г. следовало бы подкорректировать действующий приказ.
Однако ничто не запрещает издавать приказ об учетной политике ежегодно — в подтверждение ее неизменности, дополнив его нововведенными нормами. Минфин в письме от 21.12.05 г. № 31-34000-10-5/27793 предложил полностью изложить в новой редакции распорядительный документ об учетной политике в том случае, если изменения в учетную политику по объему охватывают большую часть текста такого документа или существенно влияют на его содержание.
[buhgalter.com.ua]
прочитала по диагонали
Вы очень много внимания уделили организационным вопросам и мало - бухгалтерской методологи
По инвентаризации у меня отдельный приказ на комимиссии и сроки + Положение по инвентаризации, но у мну большое предприятие
хочу еще Вам посоветовать - просто резануло глаз: у нас налоговый учет строится на основании бухгалтерского, а не наоборот, поэтому было бы логично сначала прописать бухгалтерию, а уже потом налоговый учет
управленческий из этого приказа надо вообще убрать, это внутреннее дело предприятия
у Вас просто общие фразы, а нет конкретики, например, надо указать, какие регистры и документы на машинных носителях, а какие на бумажных, зачем описывать размер резерва, если Вы его не создаете (что не правильно. езерв создаваь надо
13.10 и 14.4- уберите, если Вы не собираетесь считать резерв сомнительных долгов, то Вы врядли будете пересчитывать долгосрочные залолженности по текущей стоимости
Резервы тоже надо начислять, если Ваша деятельность не предусматривает гарантии или доп.пенсионное обеспечение, то об этом вообще писать не надо
нет границы существенности и лимита кассы
и вообще, как то оно все корявенько, извините, ну не красиво


В критической ситуации вы не подниметесь до уровня своих ожиданий, а упадете до уровня своей подготовки (с)
да, и ото изменение сроков и методов, уже написали - надо убрать


В критической ситуации вы не подниметесь до уровня своих ожиданий, а упадете до уровня своей подготовки (с)
Помогите кто может, нужен хоть примерный Приказ об учетной политике для СХ предприятия, заранее благодарна всем ответившим
поделитесь у кого есть приказом об учетной политике для СХ предприятия, спасибо
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 2 з 2    Сторінки: Попередні12
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.000414