Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

ПДВ при Ліквідації ОЗ за самостійним рішенням платника податків

Відправлено користувачем itelltd 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Підкажіть будь-ласка:

Ліквідація ОЗ за самостійним рішенням платника податків.

Нараховано ПДВ 976 6415 В бухгалтерському обліку
Виписала податкові нвкладні. (ПДВ сплачу)

за дебетом субрахунку 976 «Списання необоротних активів». У податковому обліку такі витрати повністю включаються до складу витрат за звітний період (п. 144.2 ПКУ) та відображаються у групі інших витрат (пп. 138.12.1 ПКУ)."

Я правильно розумію, що нараховане ПДВ включаю до витрат в податковому обліку....????????????
проводка по НДС - Дт 949 Кт 641
в налоговые расходы нельзя


В критической ситуации вы не подниметесь до уровня своих ожиданий, а упадете до уровня своей подготовки (с)
Подскажите, плиз, а если списывается ОС по решению собственника (в связи с ликвидацией подразделения) из-за невозможности дальнейшей эксплуатации этого ОС в другом месте? - тогда ж не начисляем НДС, правильно? Остат.стоимость на затраты и гудбай?????


а в чем разница? ОС не может отвечать признаку актива, не может дальше приносить экономическую выгоду. разбираете или переводите в нехоздеятеность - НДС есть
Вот почему я спрашиваю: в Дт Кт статья была, ток дату себе не сохранила:

Ліквідація основних засобів: оподаткування ПДВ
Якщо на підставі наказу керівника ліквідовано ОЗ, то до декларації з ПДВ слід додати документ про їх знищення, і відповідно на такі операції не нараховувати ПДВ
Якщо основні засоби ліквідуються за самостійним рішенням платника податку, така ліквідація з метою оподаткування ПДВ розглядається як постачання таких основних засобів за звичайними цінами, але не нижчими за їхню балансову вартість на час ліквідації (п. 189.9 ПКУ).
Проте з цього правила можуть бути винятки. Така норма не поширюється на випадки, коли:
1) основні засоби ліквідуються у зв'язку з їх знищенням або зруйнуванням внаслідок дії обставин непереборної сили;
2) ліквідація здійснюється без згоди платника податку, у тому числі в разі викрадення основних засобів;
3) платник податку подає контролюючому органу відповідний документ про знищення, розібрання або перетворення основних засобів у інший спосіб, внаслідок чого вони не можуть використовуватися за первісним призначенням. - у нас розібрання. Єдине що, -ми не є платниками ПДВ...
Тобто, якщо на підставі наказу керівника підприємства у звітному періоді здійснено ліквідацію основних засобів, то до податкової декларації з ПДВ за такий звітний період до органу Міндоходів слід додати відповідний документ про їх знищення, розібрання або перетворення, і відповідно на такі операції не нараховувати ПДВ.
Документами, що підтверджують знищення, розібрання або перетворення основного засобу залежно від групи такого засобу, можуть бути акти на їх списання відповідної форми, а також висновки відповідної експертної комісії щодо неможливості використання в майбутньому цих засобів за первісним призначенням.
Типові форми актів встановлено наказом Міністерства статистики України від 29.12.95 №352 «Про затвердження типових форм первинного обліку».
Джерело: ГУ Міндоходів у Львівській області

Так вот и думаю, что может и не надо насчитывать..
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00031400000000004