Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

Нужно ли распечатывать платежку

Відправлено користувачем GVas1 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Здравствуйте уважаемые форумчане, помогите разобраться с ситуацией в 2011 г. работал в комунальном предприятии, тогда же этим предприятием был взят безпроцентный кредит (на 3 месяца до сентября 2011 г.), платежи по работе осуществлял через Приват24, проработал пол года, деньги по кредиту шли на погашение кредиторской задолженности (были суды и соответсвующие решения) и покупку товара, платежки не распечатывал (отправлял в электронном виде через клиент банк), начальник говорил куда и сколько платить (я давал данные по расчетам с поставщиками), проработал до января 2012 (включительно) и уволился. Кредит не выплачивался из за того что деньги ушли по судовым решениям, прибыли не было в общем денег нет, сейчас узнаю что мой бывший начальник обвиняет меня, в том что платежи не были документально подтверждены (нет бумажных платежных поручений с его подписью) ну и что это я платил по своему усмотрению. Как быть с такой ситуацией? Очень прошу ответа.
А в Приват24 на кого був(ли) оформлений(і) підпис(и)?!?!?!



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
На керівника та бухгалтера були оформлені підписи.


Бухгалтером були ви, як я розумію, а керівником той, хто
тепер вас звинувачує в непідтвердженості платежів?!?!?!

Якшо підпис на нього і платіж підписувався ним, то
роздрук платіжки йому не допоможе... В вік інформаційних
технологій підписують вручну лишень ті, хто не працює
в клієнт-банку і електронно-цифровий підпис засвідчує
його згоду на платіж...
Почитайте закон про ЕЦП, можливо там знайдете аргументи
на свою користь...

[zakon4.rada.gov.ua]



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
Да, все вірно, я був бухгалтером, а керівником був той хто звинувачує, підпис був на нього, і на мене. Чи буде помилкою не роздрукування платіжного доручення? Чи можливо посилатись на ЗУ "Про бухгалтерський облік" де Ст. 9
2. Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов'язкові реквізити: ...
6. У разі складання та зберігання первинних документів і регістрів бухгалтерського обліку на машинних носіях інформації підприємство зобов'язане за свій рахунок виготовити їх копії на паперових носіях на вимогу інших учасників господарських операцій, а також правоохоронних органів та відповідних органів у межах їх повноважень, передбачених законами.
Прочитав закон, думаю що мені підійде посилання на

Стаття 3. Правовий статус електронного цифрового підпису

Електронний цифровий підпис за правовим статусом прирівнюється до власноручного підпису (печатки) у разі, якщо:
електронний цифровий підпис підтверджено з використанням посиленого сертифіката ключа за допомогою надійних засобів цифрового підпису;
під час перевірки використовувався посилений сертифікат ключа, чинний на момент накладення електронного цифрового підпису;
особистий ключ підписувача відповідає відкритому ключу, зазначеному у сертифікаті.
Електронний підпис не може бути визнаний недійсним лише через те, що він має електронну форму або не ґрунтується на посиленому сертифікаті ключа.
Quote
Шустрик
Якшо підпис на нього і платіж підписувався ним, ...

А якщо не ним?
Quote
GVas1
Да, все вірно, я був бухгалтером, а керівником був той хто звинувачує, підпис був на нього, і на мене. Чи буде помилкою не роздрукування платіжного доручення? Чи можливо посилатись на ЗУ "Про бухгалтерський облік" де Ст. 9
2. Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов'язкові реквізити: ...
6. У разі складання та зберігання первинних документів і регістрів бухгалтерського обліку на машинних носіях інформації підприємство зобов'язане за свій рахунок виготовити їх копії на паперових носіях на вимогу інших учасників господарських операцій, а також правоохоронних органів та відповідних органів у межах їх повноважень, передбачених законами.

Можна звичайно... і роздруковувати на вимогу,
але це не значить шо обов'язково з підписом...
Особливо коли в банківській виписці видно всі реквізити
і призначення платежу...

Пам'ятаю (давно) коли в банку давали виписки тільки з цифрами
по кредиту і по дебету рахунку, тоді платіжки були обов'язкові,
шоби бачити куди і на що пішли гроші...

І про ЕЦП обов'язково почитайте, вам потрібно буде (про всяк
випадок) знайти аргументи шо за свій ЕЦП несе відповідальність
той - на кого вони оформлені...



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
Quote
Шустрик
І про ЕЦП обов'язково почитайте, вам потрібно буде (про всяк
випадок) знайти аргументи шо за свій ЕЦП несе відповідальність
той - на кого вони оформлені...

Це в цьому законі,чи сторонні джерела шукати?

Закон ще раз перечитав, там по відповідальності знайшов тільки:
Стаття 7.
Підписувач зобов'язаний:
зберігати особистий ключ у таємниці;

Можливо ви знаєте назву документа що регламентує
"Порядок застосування електронного підпису, у тому числі електронного цифрового підпису в банківській системі України та суб'єктами переказу коштів визначається Національним банком України."
PS Шустрик, дуже дякую за допомогу.
Quote
GVas1

Можливо ви знаєте назву документа що регламентує
"Порядок застосування електронного підпису, у тому числі електронного цифрового підпису в банківській системі України та суб'єктами переказу коштів визначається Національним банком України."

Почитайте - може тут шось знайдете...

[www.bifit.ua]

А якшо не підходить, то можливо тут шось виберете...

[www.google.com]



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
Щодо відповідальності то поки що знайшов тільки в "Умовах та правилах надання банківських послуг"


3.8.4.4.2 Клієнт і його представники-підписувачі зобов‘язані:
...
3.8.4.4.2.4. Зберігати особисті ключі у таємниці та у спосіб, що унеможливлює ознайомлення або використання їх іншими особами.
3.8.4.4.2.5. Не використовувати особистий ключ у разі його компрометації. Негайно інформувати Центр про втрату або компрометацію особистого ключа, втрату контролю щодо ключа через компрометацію паролю, коду доступу до нього, тощо. Ця інформація може бути прийнята Центром по телефону (див. п.3.8.4.7.4).
Ще раз дякую за допомогу, вибачайте за настирливість(
Нічого - головне ви знайдіть аргументи
для свого захисту, ну і досвід не забувайте
і використовуйте надалі в роботі, аби не попадать
більше в подібні ситуації...



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
Дякую за посилання, відразу знайшов інформацію щодо:

Стаття 18. Використання електронного підпису в банківській системі України та суб'єктами переказу коштів

18.1. Електронний документ на переказ має однакову юридичну силу з паперовим документом. Електронний підпис є обов'язковим реквізитом електронного документа на переказ.
Ми з подругою, вона мені тут трохи допомагала з порадами,
раді за вас... удачі...winking smiley



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
Да я вже думаю можливо потріібно на воду дуть, працюю в іншій організацї (проблем зі збитками немає), відносини з начальником нібито нормальні (хоча там теж були нормальні і навіть краще) підписую платіжні доручення і відправляю в банк, взагалі нічого директору не говорю про суми (все на довірі, да і що зараз що раніше я 100 відсотково впевнений в тому, що відправляв ПД туди куди потрібно), здоровенний документообіг, десятки накладних за день, і що як сформував то бігти до директора просить підійдіть до кмоп'ютера поставте підпис? Яка у Вас практика?
В мене така сама практика як і у вас, теж все на довірі...
Але працюю вже 13-ть років і тьху-тьху-тьху... Ось згадала
ще один аргумент на вашу користь - він же дивився (чи міг
хоча б) рух коштів в клієн-банку...я думаю міг, а це ще один
аргумент на вашу користь...
Тримайтесь, все буде добре!!! Нехай він доводить, шо
ви відправляли платежі не туди...



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
Если директор такой умный, пусть подписывает документы сам со своего компьютера. Я знаю лично двух таких директоров. Сидят и крыжат каждую платежку. А в большинстве случаев все на доверии. Успехов!
Спасибо, да я не против, пусть подписывает сам, вот только сначала он говорит, что подписывай, а потом, что я ничего не знаю куда ты там деньги перечислял, и нужно было вот туда, а не туда (платить по кредиту, хотя я платил по решениям суда и по исполнительным листам ну и плюс товар зарплата, налоги).
Quote
GVas1
Спасибо, да я не против, пусть подписывает сам, вот только сначала он говорит, что подписывай, а потом, что я ничего не знаю куда ты там деньги перечислял, и нужно было вот туда, а не туда (платить по кредиту, хотя я платил по решениям суда и по исполнительным листам ну и плюс товар зарплата, налоги).
Такие случаи довольно типичны sad smiley
Желательно иметь на бумаге подпись директора - хотя бы на каждом счете "оплатить, подпись", а еще лучше - план платежей за его подписью.
Бумажная платежка, даже подписанная - это не первичный документ в целях Закона о бухучете, так как не подтверждает платеж, это только распорядительный документ на проведение платежа банком.
Все остальное Вам уже рассказали.Самое главное - дир должен был хранить свой пароль в тайне, а если он его дал Вам, то ни банк, ни суд не будет рассматривать его претензии к Вам.

_______________
Корисна інформація для бухгалтера
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00054500000000002