Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

Приходные накладные при фактической проверке

Відправлено користувачем Iuliia 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
При фактической проверке продавец не показал приходные документы на товар, т.к. не знал, где они хранятся, а директора на месте не было. Принесли письмо в налоговую с объяснением ситуации и копиями последних приходных. Инспектор утверждает, что уже поздно и доки надо было отдавать при проверке. Правомерно ли это?

12) вести у порядку, встановленому законодавством, облік
товарних запасів на складах та/або за місцем їх реалізації,
здійснювати продаж лише тих товарів, які відображені в такому
обліку, за винятком продажу товарів особами, які відповідно до
законодавства оподатковуються за правилами, що не передбачають
ведення обліку обсягів реалізованих товарів (наданих послуг)

Откуда здесь следует, что каждый сотрудник знать где лежат приходные документы?
а какой результат проверки? налоги ж не проверяются при фактической
вы всеравно письмо сдавайте,пишите возражения, потом жалобу и проч


Quote
Котег :-)
а какой результат проверки? налоги ж не проверяются при фактической
Результат - нарушение п. 12 ст. 3 ЗУ "О РРО" - неучтенный товар на сумму 6000 грн. (откуда взята такая сумма не понятно). По идее штраф за такое может быть в двукратном размере стоимости проданных неоприходованных товаров. Ну в нашей ситуации, когда все доки реально есть - это надо за уши притянуть.
Если акт подписали и продавец написал, что возражений нет - можно еще подать возражение?
Или письма достаточно?
пункт 44.7, но надо подавать всеравно. но говорите, что они продавца не спрашивали эти документы, и читать не давали, и вообще продавец не действует от имени плательщика по уставу и проч:

44.7. У разі якщо посадова особа контролюючого органу, яка здійснює перевірку, відмовляється з будь-яких причин від врахування документів, наданих платником податків під час проведення перевірки, платник податків має право до закінчення перевірки надіслати листом з повідомленням про вручення та з описом вкладеного або надати безпосередньо до контролюючого органу, який призначив проведення перевірки, копії таких документів (засвідчені печаткою платника податків (за наявності печатки) та підписом платника податків - фізичної особи або посадової особи платника податків - юридичної особи).

Протягом п’яти робочих днів з дня отримання акта перевірки платник податків має право надати до контролюючого органу, що призначив перевірку, документи, які підтверджують показники, відображені таким платником податків у податковій звітності.

{Абзац другий пункту 44.7 статті 44 із змінами, внесеними згідно з Законами № 5083-VI від 05.07.2012, № 657-VII від 24.10.2013}

У разі якщо під час проведення перевірки платник податків надає документи менше ніж за три дні до дня її завершення або коли надіслані у передбаченому абзацом першим цього пункту порядку документи надійшли до контролюючого органу менше ніж за три дні до дня завершення перевірки, проведення перевірки продовжується на строк, визначений статтею 82 цього Кодексу.

У разі якщо надіслані у передбаченому абзацом першим цього пункту порядку документи надійшли до контролюючого органу після завершення перевірки або у разі надання таких документів відповідно до абзацу другого цього пункту, контролюючий орган має право не приймати рішення за результатами проведеної перевірки та призначити позапланову документальну перевірку такого платника податків.

он то мае право, но письменное учтет полюбому
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.000335