Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

Оприходование наличных в кассу с занесение на р/сч. Процедура.

Відправлено користувачем Аля 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Фирма оказывает услуги по аренде. Один наш арендатор(физлицо) хочет оплатить за услуги наличкой непосредственно нам. Мы эти деньги вносим на расч. счет сами.
Какая процедура и возможна ли такая операция, какие могут возникнуть вопросы со стороны налоговой?. Кас.апарата у нас нет.
По идее я оприходую деньги в кассу, выписываю кассовый приходный ордер, и потом вношу деньги на расч. счет от имени предприятия (как пополнение).
Quote
Аля
Фирма оказывает услуги по аренде. Один наш арендатор(физлицо) хочет оплатить за услуги наличкой непосредственно нам. Мы эти деньги вносим на расч. счет сами.
Какая процедура и возможна ли такая операция, какие могут возникнуть вопросы со стороны налоговой?. Кас.апарата у нас нет.
По идее я оприходую деньги в кассу, выписываю кассовый приходный ордер, и потом вношу деньги на расч. счет от имени предприятия (как пополнение).
Ваш арендатор идет в любой банк( можно и в Ваш ) и платит деньги Вам за аренду ( естественно, + комиссия банка за его счет).
Безналом !!!
Да вот суть вопроса именно в проценте банка. Просто если мы вносим сами - то 0,1%, а если арендатор - то комиссия 1%. И дирик хочет уменьшить комиссию путем принятия наличных в кассу. Вариант с 1% за счет арендатора не пройдет. Там свои ньюансы.


Я не знаю як зараз (давно не стикалася), але колись довго розбиралися чи плата за оренду є платою за послуги, що позбавляє необхідності використовувати РРО. Начебто дійшли висновку, що все ж ьаки за оренду можна приймати гроші в касу по ПКО. Але на 100% стверджувати не буду. Якщо за 10 років думка податкової не змінилася на цю тему то приймайте гроші по ПКО і здавайте в банк вже як виручку. Про обмеження 10 000 на день не забудьте.
ПС Виясніть це питання безпосередньо у консультації своєї податкової.
Так в том-то и дело, что податковая ( когда ЕЙ надо!) всегда докажет, что аренда - это не услуга !!!
Помните, коллеги, это мы уже не раз обсуждали...
Ну, а если выяснять в своей податковой - хорошо бы письменный запрос и письменный же ответ. Вот тогда можно быть спокойным.
Главное, чтобы не получилось, что сэкономили 50 гривен, а проблем нажили на 1000 (т-т-т, конечно).
Банков много, комиссии - разные. Поинтересуйтесь, может найдёте наиболее приемлемый вариант...
Quote
rs_2012
Я. Про обмеження 10 000 на день не забудьте.
этот лимит между двумя ООО или ЧП, а если ЧП или физлицо платит ООО-то лимит 150тыс.
Quote
Аля
Quote
rs_2012
Я. Про обмеження 10 000 на день не забудьте.
этот лимит между двумя ООО или ЧП, а если ЧП или физлицо платит ООО-то лимит 150тыс.
З ФОП обмеження 10 тис. , а 150 - це просто з фізособою.
Но тут вопрос в другом, можем ли мы принять наличку такую от физлица за аренду?
Quote
Аля
Но тут вопрос в другом, можем ли мы принять наличку такую от физлица за аренду?
какой основной вид деятельности предприятия?

======================================================================
Все вышеуказанное строго мое ИМХО!
Основной вид деятельности-сдача в аренду нежилых помещений
это последнее из писем по этой теме, что я нашла в Лиге
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА

ЛИСТ

від 23.06.2006 р. N 4564/0/2-06

Про розгляд листа

Державний комітет України з питань регуляторної політики і підприємництва розглянув <...> лист від 19.05.2006 р. N 184 щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій при наданні в оренду нежитлових приміщень та в межах компетенції повідомляє таке.

Законом України від 06.07.95 р. N 265/95-ВР "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" зі змінами та доповненнями (далі - Закон N 265) визначено правові засади застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг.

Статтею 1 цього Закону встановлено, що реєстратори розрахункових операцій застосовуються фізичними особами - суб'єктами підприємницької діяльності або юридичними особами (їх філіями, відділеннями, іншими відокремленими підрозділами), які здійснюють операції з розрахунків у готівковій та/або безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг.

Відповідно до пункту 1 статті 9 Закону України реєстратори розрахункових операцій та розрахункові книжки не застосовуються при здійсненні торгівлі продукцією власного виробництва та наданні послуг підприємствами, установами й організаціями всіх форм власності, крім підприємств торгівлі та громадського харчування, у разі проведення розрахунків у касах цих підприємств, установ і організацій з оформленням прибуткових і видаткових касових ордерів та видачею відповідних квитанцій, підписаних і завірених печаткою у встановленому порядку.

Тобто якщо підприємство відноситься до сфери торгівлі та громадського харчування, то при наданні послуг, у тому числі з надання в оренду приміщень (житлових або нежитлових), таке підприємство повинно проводити готівкові розрахункові операції із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій або у безготівковій формі через установи банків.

Якщо підприємство не відноситься до сфери торгівлі та громадського харчування, то при наданні послуг, у тому числі зі здавання в оренду приміщень (житлових або нежитлових), готівкові розрахунки можуть проводитися через касу підприємства з обов'язковим дотриманням вимог, встановлених Положенням про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженим постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 р. N 637 (зі змінами та доповненнями).

 

Заступник Голови
О. Сахненко

 

Надруковано:
"Галицькі контракти - Дебет-Кредит",
N 35, 28 серпня 2006 р.

======================================================================
Все вышеуказанное строго мое ИМХО!
Если есть дружественный ФОП на ЕН, сдавайте в аренду ему, а он пусть сдает в субаренду физлицу. Вопрос с наличкой и РРО отпадет.
Еще есть вариант нигде этот договор не светить и документов физлицу никаких не давать. smiling smiley
как вариант, для уменьшения расходов на РКО. физлицо кладет деньги на карту ПБ и через Приват24 перечисляет на счет арендодателя. Там ,конечно, будет РКО, но меньше, чем если нести нал в банк. А вообще, если дирик так трепетно относится к арендатору, пуст ьна сумму РКО уменьшит арендную плату и платеж пройдет без геморроя.

======================================================================
Все вышеуказанное строго мое ИМХО!
Quote
Аля
Через Приват тоже 1%
ну откройте счет в Привате для приема его платежей...

======================================================================
Все вышеуказанное строго мое ИМХО!
Если помещение в собственности предприятия, то приходуется через ПКО. Если в аренде, то только через РРО.
Quote
18+
нет, все уже придумано до меня)
обоснуйте.
это новый подход, еще никем тут ранее не озвученный

======================================================================
Все вышеуказанное строго мое ИМХО!
Вообщем то был опыт, фискальный орган мотивировал свое решение п.1 ст. 9 ст. ЗУ об РРО, хотя все с большой натяжкой (вообщем, как обчно). Основная масса консультаций дает рекомендацию на использование РРО в данном случае.
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ

ЄДИНА БАЗА ПОДАТКОВИХ ЗНАНЬ

Питання:

Чи має право ЮО, яка здає в оренду нерухоме майно (приміщення), отримувати орендні платежі у касу підприємства?

Відповідь:

Порядок проведення розрахунків суб'єктами господарювання у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг регулюється Законом України від 6 липня 1995 року N 265/95-ВР "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг", із змінами і доповненнями (далі - Закон). Відповідно до п. 1 ст. 3 Закону суб'єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, зобов'язані проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених цим Законом, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок. Разом з тим, п. 1 ст. 9 Закону надає право суб'єкту господарювання не застосовувати реєстратор розрахункових операцій при здійсненні торгівлі продукцією власного виробництва та наданні послуг підприємствами, установами і організаціями усіх форм власності, крім підприємств торгівлі та громадського харчування, у разі проведення розрахунків у касах цих підприємств, установ і організацій з оформленням прибуткових і видаткових касових ордерів та видачею відповідних квитанцій, підписаних і завірених печаткою у встановленому порядку.

Відповідно до затвердженого наказом Держстандарту від 30.12.97 N 822 Державного класифікатора продукції та послуг (ДК 016-97), який є складовою частиною Державної системи класифікації і кодування техніко-економічної інформації, здавання під найм (в оренду) приміщень відноситься до сфери послуг. Державний класифікатор продукції та послуг призначено для використання органами центральної та місцевої державної виконавчої влади, фінансовими органами, органами статистики та всіма суб'єктами підприємницької діяльності (юридичними та фізичними особами) в Україні. Враховуючи вищенаведене, норми п. 1 ст. 9 Закону можуть застосовуватись при наданні послуг юридичними особами, крім підприємств торгівлі та громадського харчування, за умови проведення розрахунків у касі підприємства з оформленням прибуткових і видаткових касових ордерів та видачею відповідних квитанцій, підписаних і завірених печаткою у встановленому порядку. У разі недотримання цієї умови необхідно застосовувати реєстратор розрахункових операцій.

 

Інформаційно-довідковий департамент державної податкової служби

Відповіді на питання щодо оподаткування
можна отримати за багатоканальним телефоном
0-800-501-007 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів)
у робочі дні з 8 до 20 години
та електронною поштою idd@sta.gov.ua (цілодобово)
п.1 ст. 9 ст. ЗУ об РРО не связан с правом собственности помещения.

======================================================================
Все вышеуказанное строго мое ИМХО!
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00037