Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

поворотно-фінансова допомога

Відправлено користувачем tarbo 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
доброго вечора! Підкажіть, чи правильно я міркую стосовно документального оформлення операції. Ситуація наступна: директор за власні кошти придбав НА на суму 40 000 грн. Повернення коштів вирішили оформити поворотно-фінансовою допомогою (саме цим варіантом, а не іншим). Для цього:
1. ПКО оприбуткували у касу підприємства від директора фіндопомогу у сумі 40 000грн.
2. ВКО видали на руки 40 000 грн директору
3. директор через банківську установу сплатив 40 000 грн за НА із формулюванням у платіжному дорученні :"платник підприємство А, через Іванова/директор/ за НА"
4. з поточного рахунку знято у касу 40 000 грн і ВКО повернуто фіндопомогу директору.
І ще питання: чи можна було оформити придбання НА через директора, як через підзвітну особу без попередньої видачі авансу із подальшим відшкодуванням перевитраченої суми через касу (ВКо) або прямо на картковий рахунок директора?
Дякую
А яке ж платіжне доручення, якшо платилось, як я розумію,
готівкою...confused smiley і чому обов'язково через фін.допомогу...confused smiley, аби
через рік неповернення ставити потім собі в дохід?!?!?!
І як в такому випадку з обмеженням в 10 000?!?!?!



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
вибачаюся, сплачено було через касу банку. ліміт у 10000 дотримувався (платив декількома порціями)


Ну так а навіщо вам тоді ПКО і ВКО (п.1 і 2), пропишіть в договорі шо він платить
з власних коштів за НА і оформте все через авансовий і відшкодовуйте собі хоч
куди - тільки обумовте це в договорі... А дозвольте дізнатись з яких причин вирішили
тільки через фін.допомогу?!?!?! Чи ваш директор не засновник?!?!?!



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
я би так не ускладнювала - провела б усе через авансовий звіт і віддала б кошти на рахунок директора через зарплатний проект. так і втрати менші, а при вашому варіанті спочатку платяться гроші, щоб зняти готівку, а потім платяться, щоб внести її на рахунок
Шановні бухгалтера! Допоможіть будь-ласка з вірішенням такого питання. Підприємство простоює, на рахунку коштів немає і не передбачається їх поява. У підприємсва заключений договір на отримання електроенергії та оренди земельної ділянки державної власності. Засновник - не директор бажає оплачувати електроенергію та оренду через касу банку без внесення коштів на рахунок та без повернення йому цих коштів у майбутньому. Раніше оформлювали через безповоротну фінансову допомогу. Як оформлювати такі операції в бух. та податковому обліку (податок на прибуток)?
Якшо він хоче повернути собі ці кошти потім - то продовжуйте
через фін.допомогу - він же не працівник підприємства, а лише
засновник, як я зрозуміла... Коли ж повернення не буде, то хай
собі платить готівкою чи як - та й по всьому... Якшо ж він у вас
в штаті підприємства - то просто оформлюйте такі платежі через
авансовий звіт - тільки тоді в квитанції повинно бути, шо платить
підприємство через ПІБ засновника...



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
Дякую, Шустрик! Він не в штаті. Якщо він буде оплачувати готівкою, я не знаю, чи можу я такі операції проводити в бух. обліку (проводки?) і чи будуть податкові витрати? Чи є сплачена засновником сума за квитанією податковим доходом? Хоча, він взагалі не хоче, щоб вони не проводились в обліку, у мене це в голові не вкладується...
Не проводить в учете нельзя, ведь услуги будут предоставляться и если не проводить оплаты, кредиторка будет расти. Если учредитель платит за предприятие и не требует денег назад - для предприятия это будет доход. Для верного отображения расчетов с поставщиками нужно делать проводку дт631 кт719. Если суммы большие, я бы так не рисковала. Доход будет однозначно, а вот расходы налоговая может попытаться снять.
Ну можна ж підписати доп.угоду з орендарями,
шо тимчасово підриємство не користуватимецця
цими послугами - і проводити акти не потрібно
буде... А потім коли відновите роботу, відповідно
зупините дію доп.угоди і почнете проводити акти...
Але це суто мої роздуми...



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
Шустрик, там же аренда земли, она ж в бюджет платится. Да и не думаю, что с государственными органами так просто можно приостановить действие договора. Разве что с облэнерго договор приостановить, но думаю это тоже нелегко.
Ну спробувать жиж можно...
шось із смайликами - не можу вставить...
(очінно смущонна мордулєнція)...



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
Дуже вдячна всім за відповіді!
Добрый день!
Помогите в таком вопросе:
На пред-ии один человек работает. Он и учрелитель и директор.
Хочет внести фин. помощь.
Вносить как от учредителя.
Как написать в договоре, он сам у себя ее примет???

Спасибо!
Получается, что сам у себя, если больше подписать некому. Бред конечно, но что делать... Еще и в кассу сам у себя примет, потом сам себе выдаст. У меня по одной фирме так. Сам директор вносит финпомощь, сам себе выдает с этой финпомощи зарплату.
Підприємство видало безвідсоткові позики працівникам. Поверталися кошти шляхом зняття із зарплати щомісяця рівними частинами згідно графіку. Тепер прийнято рішення списати ці позики. Із ПДФО і ВЗ зрозуміло - нараховуємо і утримуємо, а от як бути із ЄСВ?
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00035499999999999