Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

Услуги банка в реестре НН

Відправлено користувачем вип 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Уважаемые коллеги, вы вносите суммы, которые снимает банк за обслуживание в реестр НН?
Я такого не роблю, воно ж без ПДВ і до обчислення
податку не має ніякого відношення - киньте каку...drinking smiley



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
Quote
Шустрик
Я такого не роблю, воно ж без ПДВ і до обчислення
податку не має ніякого відношення - киньте каку...drinking smiley
Так ото ж... я теж ніколи не вносила, а сьогодні зустріла інформацію з посиланням на ПКУ, начебто треба вносити ще й дуже цікаво...Якщо банк вам видає за місяць акт виконаних робіт, то ви вносите однією сумою, а якщо ні, то по кожній (!!!) банківській виписці, де береться сума за касове обслуговування...ось я і вирішила попитати, яке мені буде покарання, бо я цим маразмом не збираюсь займатись...)))


Поки на сьогоднішній день нікакого...
Хіба шо зміни якісь внесуть...winking smiley



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
Правда ше надоть подивицця шо там в електронному
адмініструванні з цього приводу пишуть, но я поки не
мала часу розбиратись...winking smiley



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
Я також такою фігнею не страдаю,от не розумію-реєстр називається "Реєстр виданих та отриманих податкових накладних"що до такого реєстру мають операції без ПН.Можна в реєстр ПН,чек і т.д.записувати про дані банківських виписок,акти виконаних робіт ніде не згадується,хіба якщо дод.8 подається то можна на підставі бух.документа робити запис,я на банк дод.8 не планую подавати.Це моя позиція,перевірки були до такого маразму не дойшло
відповідно до порядку № 1340, згідно зі ст.196 ПКУ, ведеться на підставі документів Бухгалтерського обліку, що засвідчують факт придбання товарів (послуг), які не є об’єктом оподаткування. Зверніть увагу на Додаток 5 до декларації в розділ ІІ-Податковий кредит
Операції з придбанням без податку на додану вартість (11.1+11.2+14.2 декларації)
По большей части, каждый день по 2. 5,10,30грн и т.д вносить за каждую операцию - єто всего лишь наша "лень", т к суммі не большие не хочется с ним заморачиваться.Я все-таки вношу....это же приобретение , що не є об*єктом оподткування - в деке отразить нужно и по ПДВ и в расходы включить по прибыли
Не только лень. Еще нежелание делать бессмысленную работу. И не потому, что суммы небольшие, а потому что на налог они не влияют. Какой смысл тратить на них время?
Quote
Blick
Не только лень. Еще нежелание делать бессмысленную работу. И не потому, что суммы небольшие, а потому что на налог они не влияют. Какой смысл тратить на них время?

+100000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000drinking smiley



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
а как же налог на прибыль? на него ведь влияет!
(Думаю, в основном, все эти суммы прописывают на небольших предприятиях, вернее, на предприятиях с небольшим количеством операций!)
А податок на прибуток шо по декларації ПДВ розраховуєцця?!?!?!eye popping smiley



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
А я вношу с кодом БО и номером из выписки, от нечего делать >grinning smiley<.
Quote
Шустрик
Правда ше надоть подивицця шо там в електронному
адмініструванні з цього приводу пишуть, но я поки не
мала часу розбиратись...winking smiley

там только про все, что с ндс smiling smiley
Quote
Шустрик
А податок на прибуток шо по декларації ПДВ розраховуєцця?!?!?!eye popping smiley
Ну подумайте логически, вы целый год в реестре и деке по пдв не подавали информации о том, какие суммы платите в виде рко, а потом в деке по прибыли бах.. и в админ затратах показываете расчетно кас обслуж в 10 тыс. а налога на прибыль подаете 5 копеек.
я понимаю, что в глобальном масштабе-это мелочи, но зачем себе же делать "бяку" пку говорит - отражать, значит отражать. (хорошо что сейчас админ расходы по статьям не расписываем как раньше.)
Все-равно - это дело каждого бухгалтера.
Я на пред. месте работы не показывала и ни у кого вопросов ни возникло (3 года)на новом месте - раньше подавали, с меня не убудет, подаю.
Діло звичайно хазяйське... хочете робить "дурну"роботу - діло ваше...winking smiley



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
Quote
Yaekaterina
Quote
Шустрик
А податок на прибуток шо по декларації ПДВ розраховуєцця?!?!?!eye popping smiley
Ну подумайте логически, вы целый год в реестре и деке по пдв не подавали информации о том, какие суммы платите в виде рко, а потом в деке по прибыли бах.. и в админ затратах показываете расчетно кас обслуж в 10 тыс. а налога на прибыль подаете 5 копеек.
я понимаю, что в глобальном масштабе-это мелочи, но зачем себе же делать "бяку" пку говорит - отражать, значит отражать. (хорошо что сейчас админ расходы по статьям не расписываем как раньше.)
Все-равно - это дело каждого бухгалтера.
Я на пред. месте работы не показывала и ни у кого вопросов ни возникло (3 года)на новом месте - раньше подавали, с меня не убудет, подаю.
А так,если расписать РКО прям админзатраты сойдутся.Прибыль и НДС отдельные отчеты и не должны сходиться
Доброго дня!!!!!!
Девять місяців здавала декларацію звичайним способом без включення в Дод.5 поставщиків послуг без ПДВ. Тепер думаю внести в третю графу розділа ІІ. Скажіть мені можна всі акти вик.робіт внести (вони за кожен місяць) чи просити контрагента щоб виписав одним за весь період??? Що робити??? Кого саме туди вносити??
Дякую!
Quote
wabaw111
Quote
Yaekaterina
Quote
Шустрик
А податок на прибуток шо по декларації ПДВ розраховуєцця?!?!?!eye popping smiley
Ну подумайте логически, вы целый год в реестре и деке по пдв не подавали информации о том, какие суммы платите в виде рко, а потом в деке по прибыли бах.. и в админ затратах показываете расчетно кас обслуж в 10 тыс. а налога на прибыль подаете 5 копеек.
я понимаю, что в глобальном масштабе-это мелочи, но зачем себе же делать "бяку" пку говорит - отражать, значит отражать. (хорошо что сейчас админ расходы по статьям не расписываем как раньше.)
Все-равно - это дело каждого бухгалтера.
Я на пред. месте работы не показывала и ни у кого вопросов ни возникло (3 года)на новом месте - раньше подавали, с меня не убудет, подаю.
А так,если расписать РКО прям админзатраты сойдутся.Прибыль и НДС отдельные отчеты и не должны сходиться

Аха... А амортизацію, наприклад, ви тож будете
вписувать в реєстр - витрати ж?!?!?! і как це осущєствіть?!?!?!drinking smiley



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
Ніколи не включала послуги банка до реєстру, при нагоді спитала на консультації в податковій , у відповідь почула щось на зразок: "не засоряйте реєстр")))))))))
Quote
Шустрик
Quote
wabaw111
Quote
Yaekaterina
Quote
Шустрик
А податок на прибуток шо по декларації ПДВ розраховуєцця?!?!?!eye popping smiley
Ну подумайте логически, вы целый год в реестре и деке по пдв не подавали информации о том, какие суммы платите в виде рко, а потом в деке по прибыли бах.. и в админ затратах показываете расчетно кас обслуж в 10 тыс. а налога на прибыль подаете 5 копеек.
я понимаю, что в глобальном масштабе-это мелочи, но зачем себе же делать "бяку" пку говорит - отражать, значит отражать. (хорошо что сейчас админ расходы по статьям не расписываем как раньше.)
Все-равно - это дело каждого бухгалтера.
Я на пред. месте работы не показывала и ни у кого вопросов ни возникло (3 года)на новом месте - раньше подавали, с меня не убудет, подаю.
А так,если расписать РКО прям админзатраты сойдутся.Прибыль и НДС отдельные отчеты и не должны сходиться

Аха... А амортизацію, наприклад, ви тож будете
вписувать в реєстр - витрати ж?!?!?! і как це осущєствіть?!?!?!drinking smiley

тогда, и зпл, и налоги на зпл, и проценты по остатку на счету, и проценты за пользование овердрафтом и т.д. и т.п. smiling smiley
Вот і я про те ж...drinking smiley



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
Quote
angie
Ніколи не включала послуги банка до реєстру, при нагоді спитала на консультації в податковій , у відповідь почула щось на зразок: "не засоряйте реєстр")))))))))
Саме це хотілось почути...
Инспектор в налоговой сказала "не засоряйте реестр" ..., а директор требует придерживаться Порядка заповнення реестра.
Показываю на конец месяца "БО" номер идокумента = порядковому номеру в реестре
Добрый вечер,подскажите пожалуйста те кто все таки указывает услуги банка в реестре нн.Вы указываете ИНН банка или 400000000000.?Заранее спасибо!
Если банк плательщик НДС, то указываю ИНН банка, если не плательщик - 40000.....
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.0003820000000001