Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

до граф 5.1,5.2 новой налоговой с 01.01.2015г.

Відправлено користувачем valeribuh 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 1 з 3    Сторінки: 123Наступна
согласно
ПОРЯДОКа
заповнення податкової накладної .....

до граф 5.1, 5.2 - одиниця виміру товарів/послуг.
Графи 5.1, 5.2 заповнюються відповідно до Класифікатора системи позначень одиниць вимірювання та обліку (КСПОВО), чинного на дату складання податкової накладної:
у графі 5.1 вказується умовне позначення відповідної назви одиниці вимірювання/обліку (українське), зазначеної у КСПОВО;
у графі 5.2 - код відповідної одиниці вимірювання/обліку, зазначений у КСПОВО;

что пишем конкретно если услуги (транспортные и другие)
раньше писали грн

Так, наприклад, гривня має позначення «грн» та код 2454. Разом з тим КСПОВО не містить такої одиниці, як «послуга». На сьогодні залишається відкритим питання, чи можна при поставках послуг без кількісного вираження вписувати в гр. 5 «грн», а в гр. 6 — частину оплати чи надання таких послуг. Чекаємо на чіткі роз'яснення податківців.
в опз версия opzpatch-1.30.42 (кто делает там налоговые) вообще нет возможности поставить грн
(там свой справочник и почему то очень короткий в сравнении с
полный классификатор [www.uazakon.com]


Підкажіть, як зареєструвати ПН за щоденними підсумками операцій. Зліва ставимо Х11. У графі "Особа -покупець" пишемо - Неплатник податку. Місцезнаходження і телефон можна неписати (згідно Наказу №1129), ІПН - 100000000000. Договір купівлі-продажу від 08.01.15., № пуста клітинка. Відправила в ДПІ. "ДОКУМЕНТ НЕ ПРИЙНЯТО" . Помилки: - не визначено місцезнаходження покупця (а це не обов"язково писати, згідно з їх пояснень ЄБПЗ),
- покупець не був платником ПДВ 08.01.15. (звісно такого ІПН немає, це ж умовний). Як тоді виправити і зареєструвати таке (в Медку) ? правила.
anjellicca, пока никак. Налоговики то ли решили, что в январе невыдаваемые НН не надо регистрировать (ведь согласно НКУ все НН - с 1 февраля), то ли забыли снять проверку с 1 января.
Дозвонилась в офіс Медка. Там сказали, що реєструвати ПН неплатникам ПДВ потрібно з 01 лютого. Як же ми будемо відображати усі податкові зобов"язання і под. кредит , якщо реєстри вид. і отриманих ПН вже не діють.
вклинюсь с вопросом. я правильно понимаю, что с января мы неплательщикам ставим 100000000000, а до января они были 400000000000? обратила только внимание confused smiley
А ведь действительно поменяли.

12. У разі постачання товарів/послуг отримувачу (покупцю), який не зареєстрований як платник податку, та у разі складання податкової накладної за щоденним підсумком операцій у рядку "Особа (платник податку) - покупець" зазначається "Неплатник", а у рядку "Індивідуальний податковий номер покупця" відображається умовний ІПН "100000000000".
У разі здійснення операцій з вивезення товарів за межі митної території України у рядку "Особа (платник податку) - покупець" зазначається найменування (П. І. Б.) нерезидента, у рядку "Місцезнаходження (податкова адреса) покупця" зазначається країна, в якій зареєстрований покупець (нерезидент), а у рядку "Індивідуальний податковий номер покупця" відображається умовний ІПН "300000000000".
У разі складання податкової накладної отримувачем (покупцем) послуг від нерезидента, місце постачання яких розташоване на митній території України, у рядку "Індивідуальний податковий номер продавця" такої накладної відображається умовний ІПН "500000000000", а у разі, якщо такі послуги не призначаються для використання у господарській діяльності або придбані з метою їх використання для постачання послуг за межами митної території України або послуг, місце постачання яких визначається відповідно до пункту 186.3 статті 186 розділу V Податкового кодексу України, - умовний ІПН "200000000000". При цьому в таких випадках у рядку "Особа (платник податку) - продавець" зазначається найменування (П. І. Б.) нерезидента, а у рядку "Місцезнаходження (податкова адреса) продавця" зазначається країна, в якій зареєстрований продавець (нерезидент). У рядках, відведених для заповнення даних покупця, отримувач (покупець) зазначає власні дані.
У разі складання податкової накладної за операціями з постачання товарів/послуг у межах балансу платника податку для невиробничого використання; використання товарів/послуг, за якими суми податку на додану вартість попередньо були включені до податкового кредиту, в операціях, які не є об'єктом оподаткування або звільняються від оподаткування; використання виробничих або невиробничих засобів, інших товарів/послуг, за якими суми податку на додану вартість попередньо були включені до податкового кредиту, не в господарській діяльності; визначення при анулюванні реєстрації платника податку податкових зобов'язань за товарами/послугами, необоротними активами, суми податку за якими були включені до складу податкового кредиту та не були використані в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності; ліквідації основних засобів за самостійним рішенням платника податку; переведення виробничих основних засобів до складу невиробничих; здійснення операцій з постачання товарів/послуг у рахунок оплати праці фізичних осіб, які перебувають у трудових відносинах з платником податку, у рядку "Індивідуальний податковий номер покупця" відображається умовний ІПН "400000000000", а в інших рядках, відведених для заповнення даних покупця, платник зазначає власні дані.
Люди, помогите! У меня уже совсем ум за разум заходит от этого всего. Я не понимаю: в акте оказания услуг от 31/01/2015 я напишу покупателю - Орендна плата за приміщення з платою за землю за січень 2015 зг. з Договором - кв.м - 10,0 - 25,00 - 250,00, в т.ч. НДС=41,67 грн.
А когда от него 06/01/2015 пришел аванс, то в налоговой накладной должно быть: Авансовий платіж за оренду приміщення з платою за землю за січень 2015 зг. з Договором - грн. - 100% - 1 - 250,00, в т.ч. НДС=41,67 грн.? Или нет? Или как-то по-другому? Пожалуйста, разъясните, кто понимает, и кто уже делал и отправлял налоговые в opz.
Всем заранее огромное спасибо.
Irina_T , если у вас стандартное заполнение кв.м - 10,0 - 25,00, то так и продолжаете заполнять, есть же такая единица "кв.м". Проблема исключительно у тех, кто раньше заполнял послуга - 1.
Quote
anjellicca
Дозвонилась в офіс Медка. Там сказали, що реєструвати ПН неплатникам ПДВ потрібно з 01 лютого. Як же ми будемо відображати усі податкові зобов"язання і под. кредит , якщо реєстри вид. і отриманих ПН вже не діють.
а МеДок че, имеет пономочия разъяснять законодательство?

======================================================================
Все вышеуказанное строго мое ИМХО!
Quote
brick
Irina_T , если у вас стандартное заполнение кв.м - 10,0 - 25,00, то так и продолжаете заполнять, есть же такая единица "кв.м". Проблема исключительно у тех, кто раньше заполнял послуга - 1.

ОГРОМНОЕ человеческое спасибо!
Ей-Богу, от всего этого законодательного маразма прямо "крышу" сносит. Не знаешь, что и делать: не то водки стакан придя на работу хлопнуть, не то валерьянки флакон, чтобы спокойно это все читать и во всем разбираться smiling smiley
Еще раз спасибо Вам! Есть же ж на свете люди! И они тоже бухгалтера. Значит, не все так печально в нашей стране smiling smiley))
Подскажите, уже известен какой-то результат? Что же все таки пишем при послуге? покупатели уже терроризируют, требуют срочно налоговую.
підкажіть будь ласка в графі 5.1 -5.2 як відображати ПОСЛУГА???
[club.dtkt.com.ua]



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
Предлагаю измерять объекты учета типа услуг, не имеющих конкретного физического количественного выражения в "умовна штука" - "умов.шт." код 2406
20.01 неправильно внесла (не тот) код КСПОВО и зарегистрировала в налоговой и тправила покупателю, что теперь делать ? Корректировку?
Для vito4ka! В январе, можно исправлять до конца месяца - формируете такую же НН с новым номером типа "сторно", затем правильную ...
Георгий2, логически правильно, спасибо, но приймется ли НН "сторно"?
Quote
vito4ka
Георгий2, логически правильно, спасибо, но приймется ли НН "сторно"?
Не НН сторно, а корректировка минусовая.
На семинаре рекомендовали 5.1 грн 5.2 2454 это вместо Услуга
Quote
Люда
На семинаре рекомендовали 5.1 грн 5.2 2454 это вместо Услуга

Это понятно, а что ставить в графах "количество" и "цена"? Да, советуют "1" и "факт.цена", а если предоплата 50%. В графе количество ставить "0,5"? (как в соседней теме советовали)
Т.е. получается поставляем товар в гривнах в количестве 0,5 по цене 10000 (например)... Вот бред....
Так питання в послузі, а не в товарі... для товару є свої
одиниці шт, кг, компл, м, км, бан, кан, бочк...і т.д. eye rolling smiley



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
Получил разъяснения в городской службе поддержки по п.п 5.1 в услугах, и ссылку на сайт налоговой п.101, пп 101.19
Дословно
Коротка:
У графах 5.1 та 5.2 податкової накладної зазначаються одиниці виміру (умовне позначення і код) згідно з КСПОВО, у разі якщо вартість послуги визначається із застосуванням одиниць обліку, які відображаються у первинних документах, регістрах бухгалтерського обліку.
У разі якщо послуга, що надається, не має одиниці обліку, у графі 5.1 зазначається «послуга», а графа 5.2 не заповнюється.
У разі складення податкової накладної на повне постачання послуги або на суму коштів, що надійшла на поточний рахунок як попередня оплата (аванс) у повному обсязі, у графі 6 податкової накладної зазначається «1».
У разі складення податкової накладної на часткове постачання послуги або на суму попередньої оплати частини вартості послуги у графі 6 зазначається відповідна частка наданої (оплаченої) послуги у вигляді десяткового дробу. Наприклад, у разі постачання частини послуги, яка відповідає половині обсягу, вказаного у договорі, або у разі отримання суми попередньої оплати у розмірі половини договірної вартості послуги у графі 6 вказується число «0,5».
У графі 7 податкової накладної зазначається ціна постачання одиниці товару/послуги без урахування ПДВ у гривнях з копійками, якщо інше не передбачено чинним законодавством.
Повна:
Починаючи з 01.01.2015, при постачанні товарів/послуг на митній території України податкова накладна складається за формою та в порядку, затвердженими наказом Міністерства фінансів України від 22.09.2014 № 957 (далі - Порядок № 957), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 13.10.2014 за № 1235/26012.
Порядком № 957 передбачено, що з 01.01.2015 податкова накладна та додатки до неї складатимуться і надаватимуться виключно в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи.
Для розпізнавання електронною системою ідентичності зазначених платниками податків показників, вказаних у графі 5 податкової накладної, додатка до податкової накладної та розрахунку коригування, передбачено зазначення коду одиниці виміру об’єкта операції відповідно до Класифікатора системи позначень одиниць вимірювання та обліку, затвердженого наказом Державного комітету стандартизації, метрології та сертифікації України від 09.01.1997 № 8, (далі - КСПОВО).
Згідно із п. 44.1 ст. 44 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI (зі змінами та доповненнями) для цілей оподаткування платники податків зобов’язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов’язаних з визначенням об’єктів оподаткування та/або податкових зобов’язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов’язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.
Таким чином, у разі якщо вартість послуги визначається із застосуванням одиниць обліку, які відображаються у первинних документах, регістрах бухгалтерського обліку, то у графах 5.1 та 5.2 податкової накладної зазначаються одиниці виміру (умовне позначення і код) згідно з КСПОВО.
У разі якщо послуга, що надається, не має одиниці обліку, у графі 5.1 зазначається «послуга», а графа 5.2 не заповнюється.
это просто перепост

а графа 5.2 не заповнюється.\\
вы ее зарег-те?
Мішечка хтось тільки-но шо писав, шо Медок
з пустим 5.2 і послугою в 5.1 - регить...



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
Quote
Шустрик
Мішечка хтось тільки-но шо писав, шо Медок
з пустим 5.2 і послугою в 5.1 - регить...

Ось найшла... [club.dtkt.com.ua]

Quote
nikak123
при заполнении НН в Медке написала послуга без кода. При проверке документа, Медок выдан сообщение, код нужен всегда, кроме ПОСЛУГА.....И типа все верно



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
Ага, а на другом сайте написали , что на "послуга" заругался , а на "послуги" согласился smoking smiley


Иногда, какими-то странными путями, в жизни всё налаживается само собой.
Это разъяснение про послугу без кода имеет какую-либо юридическую силу? Оно же противоречит порядку заполнения.
Quote
brick
Это разъяснение про послугу без кода имеет какую-либо юридическую силу? Оно же противоречит порядку заполнения.

Не имеет, и налицо нарушение порядка заполнения.

Но 5.2 это не ОБЯЗАТЕЛЬНЫЙ реквизит.

Проверил в ОПЗ с пустой 5.2. или заполненной любым набором из 4-х цифр проверка структуры проходит, в остальных случаях нет.
Значит "послуга" с пустым кодом должна зарегистрироваться. Если конечно правила проверки ОПЗ совпадают с правилами проверки в налоговой, были случаи когда они не совпадали.

Но нарушение порядка налицо, но порядок не закон, а закон требует правильности заполнения только обязательных реквизитов.
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 1 з 3    Сторінки: 123Наступна
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00044900000000003