Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

до граф 5.1,5.2 новой налоговой с 01.01.2015г.

Відправлено користувачем valeribuh 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 2 з 3    Сторінки: Попередні123Наступна
Уже зарегистрировал... Без проблем
Quote
Шустрик
Мішечка хтось тільки-но шо писав, шо Медок
з пустим 5.2 і послугою в 5.1 - регить...
13 січня з 5.1 -посл.,5.2- пусто не приняли,після цього подаю всі з 5.1 -грн., 5.2 -2454
Добрый день!

не могу найти код для единицы измерения "упаковка"

Если кто сталкивался, подскажите пжл

Спасибо


Паковання 2102 - скорочено паков



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
Добрый день! Не могу найти в перечне "ПОСЛУГА", подскажите пожалуйста как выйти из этой ситуации, может кто выписывал на услуги налоговую.
А темку з початку почитать слабоconfused smiley... там і знайдете
відповідьна своє питання



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
Да вот как раз сначала написала а потом сижу читаю, спасибо)
Последний (или не последний ) номер нашей программы...
С начала января отправляла на регистрацию НН с позицией грн-2454, но после знаменитой консультации ЗІР, решила отправлять с позицией послуга- пропуск...Не приняли...Вот... переделываю ...
Конечно, сама по себе идея гармонизации всего и вся путем применения кодов и одинаковых ед.измерения неплоха. Но смешно в данной ситуации то, что все равно ведь осталось, кто во что горазд: кто меряет услуги в штуках, кто в послугах (множина), кто в послузі (однина). И самое главное, уже месяц близится к завершению, а никакого до сих пор удобоваримого разъяснения по поводу "кто виноват? что делать?" и главное - как правильно делать? до сих пор нет. Или я что-то пропустила? smiling smiley
Quote
Irina_T
Конечно, сама по себе идея гармонизации всего и вся путем применения кодов и одинаковых ед.измерения неплоха. Но смешно в данной ситуации то, что все равно ведь осталось, кто во что горазд: кто меряет услуги в штуках, кто в послугах (множина), кто в послузі (однина). И самое главное, уже месяц близится к завершению, а никакого до сих пор удобоваримого разъяснения по поводу "кто виноват? что делать?" и главное - как правильно делать? до сих пор нет. Или я что-то пропустила? smiling smiley
Пропустила...Налоговая выдала свою консультацию...Только НН не регистрируются с ее объяснениями...
слушайте,да все регистрируется...в 5.1 - послуга, в 5.2 -ничего,в 6- 1.и все.и зарегила,и контрагент одобрил.
Quote
Natka
слушайте,да все регистрируется...в 5.1 - послуга, в 5.2 -ничего,в 6- 1.и все.и зарегила,и контрагент одобрил.
Все? я во все не попала...
медок регистрирует с "послуга"
виписала я порочну ПН з "послугою" - зарегила з якогось переляку - а контрагент каже не прийму переробіть...
це меня тепер тре робить коригування чи шо??...
Як починаючи з 01.01.2015 заповнюються графи 5.1, 5.2 та 6 податкової накладної у разі постачання послуг, у т.ч. у разі часткового постачання послуг або оплати частини вартості послуги?

Починаючи з 01.01.2015, при постачанні товарів/послуг на митній території України податкова накладна складається за формою та в порядку, затвердженими наказом Міністерства фінансів України від 22.09.2014 № 957 (далі - Порядок № 957), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 13.10.2014 за № 1235/26012.

Порядком № 957 передбачено, що з 01.01.2015 податкова накладна та додатки до неї складатимуться і надаватимуться виключно в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи.

Для розпізнавання електронною системою ідентичності зазначених платниками податків показників, вказаних у графі 5 податкової накладної, додатка до податкової накладної та розрахунку коригування, передбачено зазначення коду одиниці виміру об’єкта операції відповідно до Класифікатора системи позначень одиниць вимірювання та обліку, затвердженого наказом Державного комітету стандартизації, метрології та сертифікації України від 09.01.1997 № 8, (далі - КСПОВО).

Згідно із п. 44.1 ст. 44 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI (зі змінами та доповненнями) для цілей оподаткування платники податків зобов’язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов’язаних з визначенням об’єктів оподаткування та/або податкових зобов’язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов’язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.

Таким чином, у разі якщо вартість послуги визначається із застосуванням одиниць обліку, які відображаються у первинних документах, регістрах бухгалтерського обліку, то у графах 5.1 та 5.2 податкової накладної зазначаються одиниці виміру (умовне позначення і код) згідно з КСПОВО.

У разі якщо послуга, що надається, не має одиниці обліку, у графі 5.1 зазначається «послуга», а графа 5.2 не заповнюється.

У разі складення податкової накладної на повне постачання послуги або на суму коштів, що надійшла на поточний рахунок як попередня оплата (аванс) у повному обсязі, у графі 6 податкової накладної зазначається «1».

У разі складення податкової накладної на часткове постачання послуги або на суму попередньої оплати частини вартості послуги у графі 6 зазначається відповідна частка наданої (оплаченої) послуги у вигляді десяткового дробу. Наприклад, у разі постачання частини послуги, яка відповідає половині обсягу, вказаного у договорі, або у разі отримання суми попередньої оплати у розмірі половини договірної вартості послуги у графі 6 вказується число «0,5».

У графі 7 податкової накладної зазначається ціна постачання одиниці товару/послуги без урахування ПДВ у гривнях з копійками, якщо інше не передбачено чинним законодавством.
Quote
tara1
Як починаючи з 01.01.2015 заповнюються графи 5.1, 5.2 та 6 податкової накладної у разі постачання послуг, у т.ч. у разі часткового постачання послуг або оплати частини вартості послуги?

Починаючи з 01.01.2015, при постачанні товарів/послуг на митній території України податкова накладна складається за формою та в порядку, затвердженими наказом Міністерства фінансів України від 22.09.2014 № 957 (далі - Порядок № 957), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 13.10.2014 за № 1235/26012.

Порядком № 957 передбачено, що з 01.01.2015 податкова накладна та додатки до неї складатимуться і надаватимуться виключно в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи.

Для розпізнавання електронною системою ідентичності зазначених платниками податків показників, вказаних у графі 5 податкової накладної, додатка до податкової накладної та розрахунку коригування, передбачено зазначення коду одиниці виміру об’єкта операції відповідно до Класифікатора системи позначень одиниць вимірювання та обліку, затвердженого наказом Державного комітету стандартизації, метрології та сертифікації України від 09.01.1997 № 8, (далі - КСПОВО).

Згідно із п. 44.1 ст. 44 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI (зі змінами та доповненнями) для цілей оподаткування платники податків зобов’язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов’язаних з визначенням об’єктів оподаткування та/або податкових зобов’язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов’язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.

Таким чином, у разі якщо вартість послуги визначається із застосуванням одиниць обліку, які відображаються у первинних документах, регістрах бухгалтерського обліку, то у графах 5.1 та 5.2 податкової накладної зазначаються одиниці виміру (умовне позначення і код) згідно з КСПОВО.

У разі якщо послуга, що надається, не має одиниці обліку, у графі 5.1 зазначається «послуга», а графа 5.2 не заповнюється.

У разі складення податкової накладної на повне постачання послуги або на суму коштів, що надійшла на поточний рахунок як попередня оплата (аванс) у повному обсязі, у графі 6 податкової накладної зазначається «1».

У разі складення податкової накладної на часткове постачання послуги або на суму попередньої оплати частини вартості послуги у графі 6 зазначається відповідна частка наданої (оплаченої) послуги у вигляді десяткового дробу. Наприклад, у разі постачання частини послуги, яка відповідає половині обсягу, вказаного у договорі, або у разі отримання суми попередньої оплати у розмірі половини договірної вартості послуги у графі 6 вказується число «0,5».

У графі 7 податкової накладної зазначається ціна постачання одиниці товару/послуги без урахування ПДВ у гривнях з копійками, якщо інше не передбачено чинним законодавством.

Прекратите распространять этот БРЕД!!! Пока в Порядок № 957 не внесут изменения, то не заполненная графа 5.2 нарушение Порядка и приводит к непризнанию НК... Поймите, что законодательные акты выше статеек/консультаций/семинаров!!! Любители фраз: "А нам на семинаре/ в налоговой так сказали..." - читайте Законодательные акты!!!

человек поделился ссылкой . а решение каждый принимает для себя сам
взагалі то інфа звідси [zir.minrd.gov.ua]
категорія 101.19 Як починаючи з 01.01.2015 заповнюються графи 5.1, 5.2 та 6 податкової накладної у разі постачання послуг....
Quote
tara1
взагалі то інфа звідси [zir.minrd.gov.ua]
категорія 101.19 Як починаючи з 01.01.2015 заповнюються графи 5.1, 5.2 та 6 податкової накладної у разі постачання послуг....

Ну, это уже здесь не раз обсуждали: такая рекомендация противоречит порядку заполнения НН и не соответствует законодательству. А ЗІР штука ненадежная - сослаться на него при конфликте с налоговой будт трудно, тем более что база там регулярно подчищается.

В любом случае, решение каждый принимает для себя сам. Я пока, как и многие, остановилась на грн. и 2454, хотя при этом варианте тоже есть вопросы...
було розяснення від ДПІ що у разі постачання послуг писати в 5.1. послуга а в 5.2 пусто
Quote
ninamah
було розяснення від ДПІ що у разі постачання послуг писати в 5.1. послуга а в 5.2 пусто
а можна десь це побачити на законодавчому рівні - а то тільки слова
тут ось тоже тіко слова [www.nibu.factor.ua]
на законодавчому ні, тільки в ЗІРе
Quote
Михаил
на законодавчому ні, тільки в ЗІРе
там я вже бачила, хотілось би щось вагоміше
Мій МЕДОК каже мені таке :
НАЗВА ОДИНИЦІ ВИМІРУ НЕ ВІДПОВІДАЄКОДУ ОДИНИЦІ ВИМІРУ , ВИКЛЮЧЕННЯ СТАНОВИТЬ "послуга"
Quote
tara1
Мій МЕДОК каже мені таке :
НАЗВА ОДИНИЦІ ВИМІРУ НЕ ВІДПОВІДАЄКОДУ ОДИНИЦІ ВИМІРУ , ВИКЛЮЧЕННЯ СТАНОВИТЬ "послуга"

Я тоже на днях регила НН и мне выбило такое самое, но я не стала идти на поводу-зарегила с грн. и соответсвующим кодом!!-как положено-дайте хоть раз по закону что-то сделатьsmiling smiley
Подскажите как правильно? од.виміру - кв.м или м2? (Медок исправляет на м2)
Правильно він підтягує - бо таке в класифікаторі позначення
код 0123



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
що робити якщо в класифікаторі немає "м кв. зрізу" (в первинних док-тах це основна одиниця виміру)?
Quote
Ksuha_i
що робити якщо в класифікаторі немає "м кв. зрізу" (в первинних док-тах це основна одиниця виміру)?
Робити первинні документи тільки з такими одиницями, які є sad smiley Чим "м кв. зрізу" відрізняється від звичайного кв.м?
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 2 з 3    Сторінки: Попередні123Наступна
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.000469