Є в нас таке підприємство, по якому діяльність не велась і звіти не подавались. Засновник надумав відновити його діяльність. На рахунок того шо мені потрібно іти до держреєстора і податкову то я вже знаю, а що мені робити з статутом??? робити доповнення чи взагалі зробити новий?? хто з таким стикався,підскажіть будь ласка
если не было никаких изменений, касающихся устава (состава учредителей, адреса, уставного фонда и т.д. ) то с уставом делать ничего не нужно. А к госрегистратору нужно отнести Ф6 (если не носили вовремя), и если будет другой директор, то тоже на него данные (приказ) госрегистратору и форму 1ОПП в налоговую. Если поменялся и бухгалтер - внести его данные в ту же 1ОПП.
Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень. Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.