Наш директор пішов в МРЕО з фіз.особою, переєстрували машину і сплатили ПДФО 5% від оціночної вартості вантажного автомобіля. Оплату оформили за рекомендацією мрео від імені фіз. особи. Кошти за машину будуть перераховані пізніше, так домовилися.
1. Як ставити на прихід (по яких документах?) куплений автомобіль у фіз особи, якщо з мрео директор приніс тільки тех.паспорт і квитанціюпро сплату ПДФО?
2. Як бути з оплатою податків, якщо ПДФО вже сплачене від імені фіз.особи? Зробити авансовий звіт на директора і не дивитися, що в квитанції платник фіз.особа?
3. Війсковий збір платити, коли будем перераховувати кошти фіз особі, чи треба було при реєстрації в мрео? Чи може вже не треба?