Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

ФОП розрохувався готівкою, отримав прибуткові касові ордери

Відправлено користувачем Kait_t 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Доброго дня!

ФОП(Орендар) розрахувався готівкою за оренду в червні. Орендодавець , теж ФОП видав прибутковий касовий ордер на цю суму і виставив акти виконаних робіті.
Суму оренди виплаченої Орендодавцю, Орендар показує в звіті 1 ДФ за 2 квартал з ознакою доходу 157.

Підкажіть, що робити з декларацією платника єдиного податку для Орендаря . Сума оренди, яка була оплачена, не була на рахунку.(це була готівка). Як вписати її в книгу, якою датою, щоб потім оподаткувати 4 %.
Уже сто раз писали - ФОПи касу не ведуть, тому корінець від ПКО
давать не мають права...

А для Орендаря - коли отримав готівку - тією датою і записувать в
книгу... Те шо вони не проходили через р/р нікого не цікавить...



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
А підтверджуючі документи договір, акт, мають бути?


А для Орендаря - коли отримав готівку - тією датою і записувать в
книгу... Те шо вони не проходили через р/р нікого не цікавить...

які документи робити для підтвердження цієї суми?
И договор должен быть, и акт. И пусть Орендодавець выпишет товарный чек (по всем правилам, со всеми полагающимися реквизитами - погуглите, это легкий вопрос!) на полученную сумму за аренду - и всё будет ОК.
Акт треба, договір бажано, но не обов'язково... Хіба
може для отримання какихсь дозволів чи ше чогось
подібного треба - то краще хай буде - не завадить...

А для підтвердження оплати можна звичайний товарний
чек з номенклатурою - орендна плата за ... місяць 2015
року...winking smiley



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
ТОбто я правильно зрозуміла, Орендар, на суму, яку відображає в книзі доходів, виставляє Акт (може бути на будь-яку фізичну особу, за певні послуги, згідно своєї діяльності), договір не обовязково.

Стосунки Орендаря і Орендодавця все зрозуміло
Ну да - тільки ж суми по акту в книгу записувать непотрібно.
Туди (в книгу) попадають тільки суми по касовому методу,
тобто отримані або готівкою або на р/р...winking smiley



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
Quote
Шустрик
Ну да - тільки ж суми по акту в книгу записувать непотрібно.
Туди (в книгу) попадають тільки суми по касовому методу,
тобто отримані або готівкою або на р/р...winking smiley


тобто якщо я отримала готівкою за свої послуги 1000 грн і вписала їх в книгу, то не обовязково акт ? чи я невірновас зрозуміла
Надання послуги Ви фіксуєте складанням Акту.
А облік доходів у ФОПів здійснюється по касовому методу, тобто по отриманню коштів ( або готівка, або безготівка), відповідно в Книгу доходів запис робиться по факту отримання грошей, при цьому ( на момент отримання грошей )не звертаємо увагу на наявність Акту.smiling smiley
Quote
Шустрик
Уже сто раз писали - ФОПи касу не ведуть, тому корінець від ПКО
давать не мають права...

А для Орендаря - коли отримав готівку - тією датою і записувать в
книгу... Те шо вони не проходили через р/р нікого не цікавить...
ФОП имеет право вести кассу и выдавать ПКО, если он захочет себе создать головную боль
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00034000000000001