Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

Списание бензина на служебный авто

Відправлено користувачем svetalight 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Добрый день! Кто то списывает бензин на служебку по температурному режиму?
Имеете ввиду коэфициенты, которые применяются к нормам списания при высоких и нихких температурах? 43 приказ Минтранса.

ну да, принцип подсчета какой? как вычислить среднюю температуру


Может распечатку с оф сайта метеослужбы.
я смотрю там в процентах просто "надбавки на роботу в зимовий період K1 = 5 %, на роботу в гірських умовах на висоті від 1501 до 2000 метрів над рівнем моря K2 = 10%"
Додаток Д
Ikarus-280, -280.01, -280.33, -280.63, -280.64 Sirokko-268 плюс Sirokko-262 3,5 З врахуванням обігрівання
причепа
ЛАЗ-699А, -699Р ОВ-95 1,4
ЛАЗ-4202, -42021 П-148106 2,5
ЛиАЗ-5256 ДВ-2020 2,5
IFA-Robur LD-2002, -LD-3000 Sirokko-251 0,9
Tatra-815C1, -C3 Х7А КР-02-24.1 0,8
Приклади розрахунку нормативних витрат палива
1. З подорожнього листа установлено, що легковий автомобіль ГАЗ-24-10, що працював в гірській місцевості на висоті 500 - 1500 метрів за
межами приміської зони на дорозі з бітумомінеральним покриттям, здійснив пробіг 244 кілометри.
Вихідні дані:
- базова лінійна норма витрати палива для легкового автомобіля ГАЗ-24-10 Hs = 13,0 л/100 км;
- надбавка за роботу в гірській місцевості на висоті над рівнем моря від 500 до 1500 метрів - К1 = 5 %, зниження за роботу за межами приміської
зони на дорозі з бітумомінеральним покриттям К2 = -5 %.
Нормативна витрата палива складає:
Qн = 0,01 · Hs · S · (1 + 0,01 · Ке) =
= 0,01 · 13,0 · 244 · (1 + 0,01 · (5 - 5)) = 31,7 л.
2. З подорожнього листа установлено, що міський автобус Ikarus-280.33 працював в місті з населенням близько 700 тис. чол. на маршруті в
зимовий період при температурі -22° С з використанням штатних обігрівачів салону Sirokko-268 спільно з Sirokko-262 (обігрівач причепа),
здійснив пробіг 164 км, працюючи на лінії 8 годин.
Вихідні дані:
- базова лінійна норма витрати палива для міського автобуса Ikarus-280.33 становить Hs = 43,0 л/100 км;
- надбавка за роботу при температурі менше 10° C - K1 = 11%(за розпорядженням керівника підприємства);
- надбавка за роботу, яка потребує частих технологічних зупинок, зв'язаних з посадкою і висадкою пасажирів - K2 = 10%;
- надбавка за роботу в умовах міста з населенням від 0,5 до 1,0 млн. чол. - K3 = 6 %(за наказом керівника підприємства);
- норма витрати палива на роботу обігрівача Sirokko-268 спільно з Sirokko-262 - Hон = 3,5 л/год.
Нормативна витрата палива складає:
Qн = 0,01 · Hs · S · (1 + 0,01 · Ке) + Hон · Tон =
= 0,01 · 43 · 164 · (1 + 0,01 · (11 + 10 + 6)) + 3,5 · 8 = 117,6 л.
3. З подорожнього листа установлено, що одиночний бортовий автомобіль ЗІЛ-431410 при загальному пробігу 217 км виконав транспортну
роботу в розмірі 820 т·км в умовах експлуатації, що не потребують застосування надбавок або знижок.
Вихідні дані:
- базова лінійна норма витрати палива для бортового автомобіля ЗІЛ-431410 Hs = 31,0 л/100 км;
- норма витрати бензину на транспортну роботу становить Hw = 2,0 л/100 т·км.
Нормативна витрата палива складає:
Qн = 0,01 · (Hs · S + Hw · W) =
= 0,01 · (31 · 217 + 2 · 820) = 83,7 л.
4. З подорожнього листа встановлено, що бортовий автомобіль КамАЗ-5320 з причепом ГКБ-8350 виконав 6413 т·км транспортної роботи в
умовах зими при температурі -10° C по гірських шляхах на висоті 1501 - 2000 метрів і здійснив загальний пробіг 475 км.
Вихідні дані:
- базова лінійна норма витрати палива для бортового автомобіля КамАЗ-5320 Hs = 25,0 л/100 км;
- норма витрати дизельного палива на транспортну роботу Hw = 1,3 л/100 т·км;
- надбавки на роботу в зимовий період K1 = 5 %, на роботу в гірських умовах на висоті від 1501 до 2000 метрів над рівнем моря K2 = 10%;
- маса спорядженого причепа ГКБ-8350 Gnp= 3,5 тонни.
Лінійна норма витрати палива на пробіг автопоїзда в складі автомобіля КамАЗ-5320 з причепом ГКБ-8350 складає:
Hsan = Hs + Hw · Gnp = 25 + 1,3 · 3,5 = 29,55 л/100 км.
Нормативна витрата палива складає:
Qн = 0,01 · (Hsan · S + Hs · W) · (1 + 0,01 · Ке) =
= 0,01 · (29,55 · 475 + 1,3 · 6413) · (1 + 0,01 · 15) = 257,3 л.
НОРМИ ВИТРАТ ПАЛИВА І МАСТИЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ НА АВТОМОБІЛЬНОМУ ТРАНСПОРТІ Стр. 40
[www.infocar.com.ua] 03.06.2015 11:17:52
5. З подорожнього листа встановлено, що автомобіль-тягач МАЗ-5429 з напівпричепом МАЗ-5205А виконав 9520 т·км транспортної роботи в
зимових умовах при температурі -20° C, пройшовши при цьому 595 км за межами приміської зони по дорозі з асфальтобетонним покриттям.
Вихідні дані:
- базова лінійна норма витрати палива на пробіг для тягача МАЗ-5429 складає Hs = 23,0 л/100 км;
- норма витрати дизельного палива на транспортну роботу складає Hw = 1,3 л/100 т·км;
- маса спорядженого напівпричепа МАЗ-5205А Gnp = 5,7 тонни;
- надбавка за роботу в зимових умовах K1 = 10% (за розпорядженням керівника підприємства), зниження у зв'язку з роботою автопоїзда за
межами приміської зони по дорозі з асфальтобетонним покриттям K2 = -15%.
Лінійна норма витрати палива на пробіг автопоїзда у складі тягача МАЗ-5429 з напівпричепом МАЗ-5205А складає:
Hsa = Hs + Hw · Gnp = 23 + 1,3 · 5,7 = 30,41 л/100 км.
Нормативна витрата палива складає:
Qн = 0,01 · (Hsa · S + Hw · W) · (1 + 0,01 · Ке) =
= 0,01 · (30,41 · 595 + 1,3 · 9520) · (1 + 0,01 · (10 - 15)) = 289,5 л.
6. З подорожнього листа встановлено, що автомобіль-самоскид МАЗ-503 здійснив пробіг 165 км, виконавши при цьому Z = 10 їздок з вантажем.
Робота виконувалась в зимовий період при температурі -10° C в кар'єрі.
Вихідні дані:
- базова лінійна норма витрати палива для автомобіля-самоскида МАЗ-503 складає Hs = 28 л/100 км;
- норма витрати палива для самоскидів на кожну їздку з вантажем складає Hz = 0,25 л;
- надбавка за роботу в зимовий період K1 = 5 % (за розпорядженням керівника підприємства), на роботу в кар'єрі K2 = 12 % (за наказом по
підприємству).
Нормативна витрата палива складає:
Qн = 0,01 · Hs · S · (1 + 0,01 · K) + Hz · Z =
= 0,01 · 28 · 165 · (1 + 0,01 - 17) + 0,25 · 10 = 56,6 л.
7. З подорожнього листа установлено, що автомобіль-самоскид КамАЗ-5511 з самоскидальним причепом ГКБ-8527 перевіз на відстань 115 км 13
т цегли, а в зворотному напрямі перевіз на відстань 80 км 16 т щебеню. Загальний пробіг склав 240 км.
Враховуючи, що автомобіль-самоскид працював з коефіцієнтом використання вантажності більшим, ніж 0,5, нормативні витрати палива
визначаються так само, як і для бортового автомобіля КамАЗ-5320 (базового для самоскида КамАЗ-5511) з урахуванням різниці споряджених
мас цих автомобілів. Таким чином, в цьому випадку лінійна норма витрати палива для автомобіля КамАЗ-5511 включає 25 л (норма витрати
палива для порожнього автомобіля КамАЗ-5320) плюс 2,7 л (враховуючи різницю споряджених мас бортового автомобіля і самоскида в розмірі
2,08 тонни), що складає 27,7 л/100 км.
Вихідні дані:
- базова лінійна норма витрати палива на пробіг для автомобіля КамАЗ-5511 складає Hs = 27,7 л/100 км;
- норма витрати дизельного палива на транспортну роботу складає Hw = 1,3 л/100 т·км;
- робота проводилась в умовах, які не потребують застосування надбавок і знижок;
- маса спорядженого самоскидального причепа ГКБ-8527 Gnp = 4,5 тонни.
Лінійна норма витрати палива на пробіг автопоїзда в складі автомобіля КамАЗ-5511 з причепом ГКБ-8527 складає:
Hsan = Hs + Hg · Gnp = 27,7 + 1,3 · 4,5 = 33,6 л/100 км.
Нормативна витрата палива складає:
Qн = 0,01 · (Hsan · S + Hw · (Sван1 + Gван1 + Sван2 · Gван2)) =
= 0,01 · (33,6 · 240 + 1,3 · (115 · 13 + 80 · 16)) = 116,7 л.
8. З подорожнього листа встановлено, що вантажний автомобіль-фургон ГЗСА-37021 (на зрідженому нафтовому газі), працюючи з погодинною
оплатою в межах міста з частими зупинками, здійснив пробіг 152 км.
Вихідні дані:
- базова лінійна норма витрати палива на пробіг автомобіля-фургона ГЗСА-37021 складає Hs = 34,0 л/100 км;
- надбавка на роботу з погодинною оплатою K1 = 10 %, надбавка за роботу з частими технологічними зупинками K2 = 8 % (за наказом по
підприємству).
Нормативна витрата палива складає:
Qн = 0,01 · Hs · S · (1 + 0,01 · Kе) =
= 0,01 · 34 · 152 · (1 + 0,01 · 18) = 55,8 л.
9. З подорожнього листа установлено, що автомобільний кран КС-4571 на базі автомобіля КрАЗ-257, як
Это Додаток Д к 43 приказу. Везде в примерах указано, что 5 или 10 % к нормам - ПО РАСПОРЯЖЕНИЮ РУКОВОДИТЕЛЯ
ВОТ ЕЩЕ В ПРИКАЗЕ НАШЛА, может поможет вам:

(розділ 3 доповнено новим абзацом п'ятим згідно з наказом
Міністерства транспорту України від 16.02.2004 р. N 99,
у зв'язку з цим абзац п'ятий вважати абзацом шостим)
Право встановлення конкретних величин коефіцієнтів у регламентованих межах та термін їх дії надається керівникам підприємств та
затверджується наказом (розпорядженням) по підприємству.
3.1 Норми витрат палива підвищуються у таких випадках:
3.1.1 Робота в зимових умовах - у залежності від фактичної температури повітря:
від 0° С до -10° С - до 5 %;
від -10° С до -20° С - від 5 % до 10 %;
від -20° С і нижче - від 10 % до 15 %.
Примітка 1. Надбавка запроваджується після встановлення протягом не менш як трьох днів на восьму годину ранку температури в межах
певного діапазону (за зведенням територіального підрозділу державної служби гідрометеорології або за результатами власних вимірювань,
належним чином задокументованих) з першого дня встановлення температури або за рішенням керівництва підприємства може переглядатися
кожен день.
Примітка 2. При здійсненні перевезень в інші кліматичні зони, у т. ч. за межі України, поправочний коефіцієнт встановлюється з урахуванням
температурних умов початкового і кінцевого (а за необхідності і проміжних) пунктів слідування.
так что документируйте "належним чином власні вимірювання" и все smiling smiley
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00033