Добрий день. Допоможіть, будь ласка, в такій ситуації... у жовтні 2013р. купили ноутбук, оплата по перерахунку, документів на прихід не було, зараз я прийняла справи і вирішила допроситись документи у фірми постачальника, документи прийшли...але що далі робити??? це ж основний засіб...як мені це все зараз провести??? Дякую.
тут можно порассуждать и о инвентаризации... даже если не было документов на приход, при проведении инвентаризации как бы по-хорошему должен бы "выплыть" этот ноут... но не выплыл... ну, можно, конечно, не заморачиваться и провести приход текущим числом...
====================================================================== Все вышеуказанное строго мое ИМХО!
Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень. Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.