Доброго дня! ФОП орендує приміщення у ФОПа. В рахунок орендноі плати хоче замінити вікна. Які документи потрібно оформити, щоб здійснити цю бартерну операцію. Дякую
Quote Kait_t як тоді вирішити цю ситуацію? Орендодавець не проти, щоб ми замінили вікна.
А ПКУ - против ! 291.6. Платники єдиного податку першої - третьої груп повинні здійснювати розрахунки за відвантажені товари (виконані роботи, надані послуги) виключно в грошовій формі (готівковій та/або безготівковій).
Мы такое делали. Правда, у нас юр.лицо с юр.лицом. Мы им дали фин.помощь на сумму этих окон, а в договоре прописали возврат 12 платежами. И каждый раз, когда они нам выставляли счёт за оренду, мы оплачивали его за минусом этого возврата. Счёт, акт и налоговая - на полную сумму, а оплата - часть.
Прочитала в договорі, "Орендар може зробити ремонт за власний рахунок за погодженням із Орендодавцем у письмовій формі кошторисом", "зазначені витрати , зараховуються в рахунок орендної плати за додатковою письмовою домовленістю строні".
Чи можна було це передбачати в договорі?(якщо це 2 ФОпи) чи можна це використати для заміни вікон. Чи це порушення законодавства?
Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень. Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.