Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

Виконання обов'язків тимчасово відсутнього працівника

Відправлено користувачем Malinchic 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Добрый вечер!Подскажите,охранника отправили в командировку на две недели, директор выходил на пост за охранника,как правильно директору оплатить эту замену и как правильно сделать приказ?И вообще можно ли такое делать?(смущает,что это директор и должность ниже)
1 на час відрядження охоронця ПІБ з ... по ... виконання обовязків покладаю на себе.
2 за виконання обов'язків тимчасово відсутнього працівника встановити доплату в розмірі 50% посадового окладу охоронця

якось так
2 за виконання обов'язків тимчасово відсутнього працівника встановити доплату в розмірі 50% ( чи інший %) посадового окладу охоронця пропорційно відпрацьованому часу


Quote
Anna
2 за виконання обов'язків тимчасово відсутнього працівника встановити доплату в розмірі 50% ( чи інший %) посадового окладу охоронця пропорційно відпрацьованому часу

Спасибо Вам за ответ,по графику охранника директор и в выходные дни работает....работу в выходной день оплачивать в 2 размере?(или тут это правило не действует так как у охранника это нормальная ситуация).У меня еще выходит такая ситуация :
понедельник - директор,работает как директор;
вторник,среда - дежурит вместо охранника;
четверг - работает как директор
пятница, суббота - дежурит вместо охранника.
З/п за директора оплачиваю=оклад/норму*кол-во отработанных часов;
З/п дирктора за охранника = оклад охранника/норму* кол-во отраб. часов (хочу взять 100 % оплата от оклада охранника) + доплата за ночное время
вот нашла еще статью:


Додаткові функції з виконання обов'язків тимчасово відсутнього працівника покладаються на конкретного співробітника підприємства шляхом видання наказу (розпорядження) керівника.

За додаткове навантаження з виконання обов'язків тимчасово відсутнього співробітника працівнику підприємства, на підставі ст. 105 КЗпП, здійснюється відповідна доплата.

Розмір і умови введення доплати своїм працівникам підприємство встановлює в колективному договорі з дотриманням вимог Генеральної угоди.

Відповідно до додатка 3 до Генеральної угоди між Кабінетом Міністрів України, всеукраїнськими об'єднаннями організацій роботодавців і підприємців та всеукраїнськими профспілками і профоб'єднаннями на 2008 – 2009 роки від 15.04.2008 р. за виконання обов'язків тимчасово відсутнього працівника встановлюється доплата в розмірі до 100 % тарифної ставки (окладу, посадового окладу) відсутнього працівника.

Слід зазначити, що обов'язковість дотримання «генеральних» положень стосується, насамперед, осіб, які брали участь у підписанні генеральної угоди особисто або через своїх представників (лист Мінпраці від 04.07.2008 р. № 435/13/84-08).

Конкретний розмір доплати визначає керівник підприємства в наказі (розпорядженні) про покладення на працівника додаткових функцій з виконання обов'язків тимчасово відсутнього працівника.

Тут слід зауважити, що п. 15 Постанови № 1145 містить перелік категорій працівників, на яких дія цієї постанови не поширюється і які, відповідно, не мають права на доплату за виконання обов'язків тимчасово відсутнього працівника.

До них, зокрема, належать:

керівники підприємств, установ і організацій, їх заступники та помічники;

– головні спеціалісти;

– керівники структурних підрозділів, відділів, цехів, служб та їх заступники.
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00030599999999992