Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Підприємство купило десять обєктів ОЗ - машини та обладнання для майбутнього виробництва, а поки йде підготовка чих машин до введення у експлуатацію підприємство орендувало приміщення де їх поставили на зберігання та охорону. Також самостійно платить комунальні платежі за це приміщення (заключили договори напряму). Приміщення ще використовується під склад товарів. Як відносити витрати, щось заплуталась. Оренду, охорону, комунальні - усе на 93? Чи треба розділяти якось? Взагалі витрати на зберігання ОЗ як відображаються? Дуже дякую за кожен коментар.
Я б віднесла в Д-т 152 рахунку
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00022100000000003