Доброго вечора! Допоможіть, будь-ласка, хто як зможе)) Як правильно вести охорону праці і пожежної безпеки у с/г підприємстві (штат всього 5 працівників - директор, бухгалтер, охоронець і 2 трактористи)? Яка документація повинна бути? Можливо у когось є хоч якісь зразки. Буду дуже вдячна!!!
Там очень много документации как и обычной, так и с учетом специфики. Вам лучше нанять инспектора по охране труда, который непосредственно инспектирует нужную вам отрасль
Директор не хоче залучати сторонніх осіб (ні інспектора з ОП, ні окремого працівника для ведення ОП), Всю відповідальність він покладає тільки на себе. Лише не знає як правильно почати оформлення документації по даному питанню.
Пусть директор идёт на курсы инспекторов по охране труда.. там всё и узнает, с чего начать, и чем закончить. - Видимо, только штраф и проверка помогут вашему директору понять, что всё самому никогда не сделать и не охватить.
Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень. Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.