Доброго дня! Отримали від постачальника РК з мінусом, відправили на реєстрацію, надійшло повідомлення про нереєстрацію. Якщо повторно постачальник не надішле РК для реєстрації чи буде штраф? І чи потрібно постачальнику відправити незареєстрований РК, щоб знали про такий факт? Дякую за відповіді.
звичайно повідомте постачальника , попросіть ще раз РК і відправте на реєстрацію . Сама відправляла декілька разів . Тут , на форумі порадили . Причини відмови були різні - і блокування , і час не той , і підписи , але все-таки зареєструвалося ... Не знаю , що то було
Все буде добре ! Якщо ще погано - то ти в дорозі до кращого
konta, Вам надо было обязательно уведомить поставщика об этом. У меня была похожая ситуация, звоню поставщикам - говорю, что их корр-ка отменена, а они даже не в курсе. у них корр-ка была в статусе "отправлено контрагенту"
Quote let_natali konta, Вам надо было обязательно уведомить поставщика об этом. У меня была похожая ситуация, звоню поставщикам - говорю, что их корр-ка отменена, а они даже не в курсе. у них корр-ка была в статусе "отправлено контрагенту"
Поставщик никак не может сам узнать, РК запортился при попытке регистрации или покупатель его не отправил, ведь при регистрации РК поступит всем через вытяг, а при отказе квитанцию получит только тот, кто на регистрацию посылал.
Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень. Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.