Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

Авансовий звіт на готель

Відправлено користувачем Nastona27 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Доброго ранку, підскажіть будь-ласка, директор приніс чек на бензин на 670 грн і приходний касовий ордер із готелю на 450 грн. Як можна мені його провести?
Ми проводимо по приходному касовому ордеру, питання в тому, що якщо його видав ФОП, то можуть бути питання в податківців при перевірці, так, як ФОПи не ведуть касових книг.
Підпишусь на питання, цікаво, як інші проводять.
Авансовым отчетом и оформить командировку.


Ми оформлюємо авансовим звіт і ФОП, але цікава думка, хто може мав досвід перевірок по таким документам.
Не могу найти ссылку, но сто раз читала, что проживание сотрудника не показывается в 1ДФ, хотя мои всегда привозят документы ФОПов,у которых они жили.
как раз от ФОПа приходный ордер - это нормально, а вот от юрлица - нет
юрлицо на услуги и товары должно выдавать фискальный кассовый чек
но это все не важно, потому что для авансового отчета в случае оплаты проживания достаточно счета с гостиницы, никакой чекне нужен


В критической ситуации вы не подниметесь до уровня своих ожиданий, а упадете до уровня своей подготовки (с)
НБУ периодически пишет, что ФОП не может выдавать квитанцию к приходному ордеру, т.к. он не ведет кассу и кассовые ордера оформлять не может. Но мне командированные так же периодически приносят такие квитанции от ФОПов и я их в авансовых все-таки провожу, расценивая их как просто квитанцию, свидетельствующую об оплате услуг. К тому же у ФОПов часто в этой квитанции и расшифровка идет - даты проживания, и при этом счета (гостиницы) отдельно они не дают... И бороться с этим практически невозможно - командированные же не будут при поселении права качать (это сколько слов, не относящихся к их специальности, запомнить нужно)
Еще одна проблема на ровном месте - турсбор в счете гостиницы. В последнее время я стала часто слышать мнение, что если в счет гостиницы включен турсбор, то вся командировка будет при проверке аннулирована (не засчитаны расходы), т.к. если есть турсбор - то это уже турпоездка, а не командировка. А ФОПы второй группы, которые не могут работать с юр.лицами, якобы специально включают всем подряд этот турсбор, чтобы перестраховаться и чтобы им не вменили, что они работают с юрлицами (поселяют командированных)

Но, помню, была какая-то консультация налоговиков (но не офиц.письмо, а в Вестнике, что ли) - насчет 1ДФ - что суммы, уплаченные за гостиницу ФОПу командированными работниками, в 1ДФ не показываются, т.к. услуги, по сути, оказаны не юр.лицу, а физ.лицу (поселение в гостиницу), и поэтому в 1ДФ такие суммы не показываются. Недавно на семинаре, правда, услышала мнение, что это неправильно: если командированный - то он поселяется от имени юр.лица (??) и, значит, ФОП оказывает в итоге услуги юр.лицу. Бред?
ДФСУ у підкатегорії 103.25 ресурсу "ЗІР" нагадує, що до загального місячного (оподатковуваного) доходу платника податку не включаються, зокрема кошти, отримані платником податку на відрядження або під звіт і розраховані згідно з п. 170.9 ПКУ.

Пунктом 4 розд. І Інструкції №58 визначено, що підприємство, яке відряджає працівника, забезпечує його коштами для здійснення поточних витрат під час службового відрядження (авансом). Аванс відрядженому працівникові може видаватися готівкою або перераховуватися у безготівковій формі на відповідний рахунок для використання із застосуванням платіжних карток.

У разі якщо працівник застосував платіжну картку для проведення розрахунків у безготівковій формі, йому відшкодовується збір за переказ грошових коштів електронними засобами (згідно з правилами платіжної системи) за наявності документального підтвердження його сплати (виписка з карткового рахунку або інший документ на паперовому носії, що підтверджує суму сплаченого збору).

Підтвердними документами, що засвідчують вартість понесених у зв’язку з відрядженням витрат, є розрахункові документи відповідно до Закону про РРО та ПКУ.

За наявності оригіналів підтвердних документів підприємство відшкодовує в межах граничних сум витрат на найм житлового приміщення витрати відрядженим працівникам на найм житлового приміщення з розрахунку вартості одного місця у готелі (мотелі), іншому житловому приміщенні за кожну добу такого проживання з урахуванням включених до рахунків на оплату вартості проживання витрат на користування телефоном (крім витрат на службові телефонні розмови), холодильником, телевізором та інших витрат.

Згідно з п. 177.8 ПКУ відряджений працівник отримує від фізичної особи - підприємця, який надавав послуги з найму жилого приміщення та переїзду, копію документа, що підтверджує її державну реєстрацію відповідно до закону як суб’єкта підприємницької діяльності.

Після повернення з відрядження працівник зобов’язаний до закінчення п’ятого банківського дня, наступного за днем прибуття до місця постійної роботи, надати згідно з положеннями Інструкції звіт про використання коштів, виданих на відрядження.

Враховуючи зазначене, якщо юрособа тільки компенсує витрати працівника на відрядження, то відображати в податковому розрахунку за ф. №1ДФ сплату працівником коштів за надані під час відрядження підприємцем – платником єдиного податку послуги, така юридична особа не зобов’язана.
[news.dtkt.ua]
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00028099999999998