В мене така ситуація: на ФОПа ставлять касовий апарат, які мені потрібно здавати звіти і на що саме звертати увагу? Сам касовий апарат вже придбали, документи в податковій підготували, з дня-на-день підключать і налаштують його, а я не знаю що з ним робити)) Хто працює з ним, відгукніться)
Звіти по РРО давно вже не подаюцця - після зняття Z-звіту апарат сам відсилає звіт в податкову... От якшо РРО не працюватиме і ви будете використовувати в цей час розрахункові квитанції - от по ним потрібно буде здавати звіт. Докладніше питайте в облуговуючій РРО фірмі - вони мають вам в цьому допомогать...
Ну і що шо в голові вітер?! Зате думки завжди свіжі!!!
Дякую, таке я вичитала на просторах Інтернету, але не повірила щастю, що нічого додатково подавати не потрібно) хотіла переконатися в інформації від живих людей)
І ще одне питання) Касовий апарат ми в податковій зареєстрували в квітні, але нічого по ньому не проводили і не будемо, бо адреса, на яку реєстрували,була орнедована. Поки нового приміщення немає і не знаю коли буде. Суть питання: звіт ЗВР-1 (якийсь нульовий) все-таки подавати потрібно до 15 травня? Наперед дякую)
Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень. Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.