я считаю, что в вашей ситуации вам нужно обратиться за консультацией к профессиональному юристу, а не на форум, тем более, что у вас все осложняется тем, что увольняется именно директор, ведь "разрешение" на увольнение директора и назначение кого-то нового на исполнение функций руководителя фиксирует протокол общего собрания учредителей ТОВ, а потом нужно подавать изменения гос.регистратору….
а еще можно попробовать как вариант: пусть директор сам составит протокол общего собрания по вопросу его увольнения и назначения в качестве нового директора (управляющего) того учредителя, который не "обиженный", съездит к учредителям (к каждому отдельно, если они не хотят встречаться) - подпишет, а если они подпишут протокол, то на его основании уже сам директор выдаст приказ о своем увольнении (датой своего последнего рабочего дня), сам сделает запись в трудовой книжке, шлепнет печать, если она у него есть и всё... остальные проблемы его уже не будут волновать...
Ну а то, что не было никакой ЗП у директора - это нарушение, ведь трудовой договор с директором на разрывался, а значит: "Якщо директор працює за трудовим договором, його зарплата не може бути нижчою за законодавчо встановлений розмір мінімальної заробітної плати."
И вот выдержка из одной статьи:
***
Зазвичай госпдіяльність на підприємстві може бути припинена:
- або на певний період часу. Наприклад, відсутні замовлення, закінчився строк дії договорів з контрагентами, а нові не укладаються (діяльність у контрагентів не здійснюється) тощо;
- або власниками прийнято рішення “заморозити” підприємство зі звільненням усіх працівників (як правило, за згодою сторін або з повним скороченням штату). У цьому випадку фактично йдеться про повне припининення діяльності юрособи (при цьому, з можливістю наступного припинення діяльності за їх самостійним рішенням, або через процедуру банкрутства).
У разі тимчасових труднощів керівник та власники вдаються до всіх можливих способів вирішення фінансової кризи на такому підприємстві і воно за всіма показниками ще є “життєдіяльним”. В будь-якому випадку, поки підприємство є “живим” за даними ЄДР, воно має, зокрема:
подавати всю необхідну податкову та фінансову звітність,
оплачувати рахунки на утримання офісу (оренда, комунальні платежі тощо),
виплачувати заробітну плату штатним працівникам (у т.ч. й особі, яка перебуває на посаді керівника).
Для усього цього потрібен підпис саме керівника підприємства (обов’язки якого може виконувати і засновник, але про це далі).
Отже, розглянемо можливість оформлення керівника (особи, яка має виконувати його функції) на час припинення госпдіяльності юрособи на прикладі:
Юрособа перебуває на спрощеній системі оподаткування. Більше півроку не здійснює госпдіяльності, кошти на рахунок не поступають. Керівник є, проте заробітну плату виплачувати йому неможливо за відсутності коштів (як на рахунку, так і в касі). Сам керівник згоден працювати безоплатно. Як оформити відносини керівника з підприємством для того, щоби він залишився керівником, але зарплату йому не нараховувати?
Якщо такого штатного працівника табелювати як відсутнього на роботі (зокрема, без поважних причин), то дні відсутності, звісно, не оплачуються. Але якщо водночас будуть докази того, що такий керівник виконував свої трудові обов’язки (укладав договори, подавав звітність тощо), то відображати його відсутнім на роботі неправильно. Це буде приховуванням праці працівника, тобто порушенням трудового законодавства. До того ж, оплата праці, якщо вона мала місце, це конституційне право працівника, від якого його не може позбавити ніхто, навіть він сам (наприклад, за заявою). Тому якщо керівник рахується на підприємстві, то "щось" йому платити все одно доведеться.
***
А по поводу того, как оформить выполнение функций руководителя учредителем без ЗП и без сдачи части отчетов читайте тут:
[
uteka.ua]