Питання до колег, що практикують адміністрування туристичного збору. Нашим підприємством збір не утримувався, на днях рада прийняла рішення про затвердження ставок на 2019 рік, і я, чесно кажучи геть розгубилася: з чого починати? Запрограмувати РРО, виділити ксерокс адміністраторам, у квитанції до проживання виводити окремим рядком "Туристичний збір", і починати утримувати...?
По ходу виникає ще безліч запитань, тому прошу не кидатись тапками, бо в мережі безпосередньо по організації мало що знайшла, буду щиро вдячна всім, хто відгукнеться.
Із наказом на відрядження більш-менш зрозуміло, а от про "Платниками збору не можуть бути особи, які постійно проживають, у тому числі ... у селі/місті, радами яких встановлено такий збір", тобто, якщо в готель поселяється "місцевий", брати з нього копію паспорта і прописки, я правильно розумію?
При оплаті проживання на розрахунковий рахунок збір не утримується, проте при поселенні необхідно вимагати його сплату готівкою і виписувати квитанцію тільки на сам збір?
Як правильно систематизувати та зберігати копії документів, що підтверджують пільгу?
Дякую всім небайдужим