Доброго дня, шановні колеги!
Прошу у вас поради, як діяти в наступній ситуації.
У листопаді 2018 р. було зареєстровано ФОП на 2-й групі. Своєчасно здійснено оплату ЄСВ за 4-й квартал 2018 р., після чого своєчасно подано звіт. В електронному кабінеті в інтегрованій картці платника нарахування по звіту відображено, а оплату - ні. Платіж було здійснено за правильними реквізитами.
Під час візиту до податкової в усній формі мені було сказано щось на зразок "Вам після оплати потрібно було прийти до нас і повідомити, що Ви оплатили ЄСВ. Інтегрована картка не відкривається автоматично [після оплати]. У нас таких, як Ви багато. Почекайте два тижні, ми зараз не знаємо, що з вами робити".
Довго чекати не став і написав заяву, у якій вказав на факт здійснення оплати за правильними реквізитами, надав копію платіжного доручення, та просив про зарахування даного платежу та приведення інтегрованої картки у відповідність.
Станом на сьогодні кошти досі не зарахували, результат розгляду заяви невідомий. З моменту подання заяви пройшов 21 робочий день.
Прошу висловити ваші думки з цього приводу та сподіватимусь на пораду щодо моїх подальших дій.
Дякую!