Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

ЄСВ з фізиної особи-підприємця - не зараховано платіж

Відправлено користувачем Ninja 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Доброго дня, шановні колеги!

Прошу у вас поради, як діяти в наступній ситуації.
У листопаді 2018 р. було зареєстровано ФОП на 2-й групі. Своєчасно здійснено оплату ЄСВ за 4-й квартал 2018 р., після чого своєчасно подано звіт. В електронному кабінеті в інтегрованій картці платника нарахування по звіту відображено, а оплату - ні. Платіж було здійснено за правильними реквізитами.
Під час візиту до податкової в усній формі мені було сказано щось на зразок "Вам після оплати потрібно було прийти до нас і повідомити, що Ви оплатили ЄСВ. Інтегрована картка не відкривається автоматично [після оплати]. У нас таких, як Ви багато. Почекайте два тижні, ми зараз не знаємо, що з вами робити".
Довго чекати не став і написав заяву, у якій вказав на факт здійснення оплати за правильними реквізитами, надав копію платіжного доручення, та просив про зарахування даного платежу та приведення інтегрованої картки у відповідність.
Станом на сьогодні кошти досі не зарахували, результат розгляду заяви невідомий. З моменту подання заяви пройшов 21 робочий день.

Прошу висловити ваші думки з цього приводу та сподіватимусь на пораду щодо моїх подальших дій.

Дякую!
У них сейчас бардак с этими картами. У нас исчезают и появляются платежи по ЕСВ за 2015-2016 года. Были в налоговой, сказали не обращать внимания глюк в системе, ждите пока в Киеве все наладят.
По второму ФОПу не отображаются ни отчеты ни оплаты начиная с 4 кв 2018 года. Но при этом в налоговой видят наши платежи.
Если ваш инспектор не видит ваших платежей, то возможно стоит подойти к нему с платежкой и провести сверку расчетов.
Деньги ваши зачислены, просто вы не видите этого в кабинете.
У меня такое периодически с отчетами бывает, звоню инспектору она может отчет не видеть, потом заново в систему заходит или еще где смотрит и отчет есть. С платежами такого не было, как правило они в течении 3 дней падают в карточку , но не всегда их видно в общей карте по счету, но когда я карту открываю и захожу в нее то вижу платеж под кодом "101" . Думаю что стоит с инспектором говорить , и пусть по банковской выписке у себя ищут ваш платеж. И лучше сразу не оттягивать иначе потом вообще ничего не найдут.



Майже така сама ситуація. І ходили, і дзвонили, а нічого не помінялося. Тепер слідкую в електронному кабінеті, можливо, колись наведуть лад в тих розрахунках(((
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00027300000000002