В Польше открыли самый глубокий в мире бассейн Прогноз погоды на неделю: В Украине пройдут дожди со снегом На Львовщине реставрируют деревянную церковь ХVІІІ века Массовое тестирование может ликвидировать COVID-19 за полтора месяца Какие стихии бушуют в мире и к какой зиме готовиться в Украине Министр предложил ввести двухнедельный локдаун на новогодние праздники Украина поднялась на 20 позиций в международном рейтинге качества дорог Лидер белорусской музыкальной группы «Стары Ольса» уехал в Украину Военная техника нуждается в обновлении - Уруский посетил зону ООС Коллекцию муралов Чернигова пополнила работа-рекордсмен
Головна порталу Дт-Кт
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

Досвід впровадження ЕДО на вашому підприємстві hot smiley

Відправлено користувачем Zheniazxz 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Колеги, привіт)

У нас ТОВка, платник податку на прибуток на загальних підставах, отримуємо в основному послуги.
Поділіться, будь ласка, вашою практикою впровадження е-документообігу (ЕДО) на вашому підприємстві або що зустрічали на практиці.
Зокрема цікавлять питання:
- як підписуєте Договори в е-формі, якщо дата складання договору одна, а дати підписання КЕПом, нами та контрагентом, можуть бути різними?
- яким чином ви отримуєте від контрагентів е-первинку?
- як підписуєте/розносите/звітуєте е-первинку якщо вона прийшла пізніше або навіть набагато пізніше за період здійснення госп. операції (наприклад, надали нам послуги у вересні, ми здійснили проплату авансом наперед по ТЗ, а е-акт прислали на підпис в жовтні, тобто події відбуваються у різних звітних періодах)?
- чи розносите ви господарські операції на підстваі ведення регістрів бухобліку підприємства без наявності первинного документа, оскільки як у попередньому прикладі в е-вигляді можуть присилати пізніше за період у якому виникла госп. операція (надана послуга, отриманий товар...);
- яким софтом ЕДО користуєтесь - яка система найбільш гнучка та зручна?

Буду вдячний за всі коментарі та шерінг досвіду)
Пора вже у ці карантинні будні максимально перейти на ЕДО, а то так пєрвічкі по факту недорахуєшся)))

P.S. Останній Лист-роз'яснення МінФіну з цього приводу вивчали, як і ІПК, але всерівно як це працює на практиці у колег незрозуміло...
- як підписуєте Договори в е-формі, якщо дата складання договору одна, а дати підписання КЕПом, нами та контрагентом, можуть бути різними?

Вроде как правительство готовит Закон, где будет четко сказано, что датой ЭД(как первичного документа для целей БУ) является именно дата указанная в качестве реквизита в самом документе, а не время наложения ЭЦП.
Читал вроде о проекте на 911, но сейчас найти не смог.
А вообще этот вопрос давно стоит из-за дебильных писем налоговой, где они пытаются сделать дату ЭД(как первичного) именно дату наложения ЭПЦ, но по этому поводу было много статей, где их мнение опровергается.

- яким чином ви отримуєте від контрагентів е-первинку?
- яким софтом ЕДО користуєтесь - яка система найбільш гнучка та зручна?
Сейчас масса сервисов ЭДО, в том числе есть и бесплатные.
Самый простой способ обмена ЭД это электронная почта.


Quote
panig
- як підписуєте Договори в е-формі, якщо дата складання договору одна, а дати підписання КЕПом, нами та контрагентом, можуть бути різними?

Вроде как правительство готовит Закон, где будет четко сказано, что датой ЭД(как первичного документа для целей БУ) является именно дата указанная в качестве реквизита в самом документе, а не время наложения ЭЦП.
Читал вроде о проекте на 911, но сейчас найти не смог.
А вообще этот вопрос давно стоит из-за дебильных писем налоговой, где они пытаются сделать дату ЭД(как первичного) именно дату наложения ЭПЦ, но по этому поводу было много статей, где их мнение опровергается.

Дякую, наче знайшов про проект ЗУ: [w1.c1.rada.gov.ua]
16. Підпункт “б” пункту 187.1 статті 187 викласти в такій редакції:
“Для документів, складених в електронній формі відповідно до вимог Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”, датою оформлення електронного документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку, вважається дата складення такого електронного документа.”.

Детально ще є свіжа стаття: [kmp.ua]
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2017 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00030600000000003