Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

Акти виконананих робіт

Відправлено користувачем italy 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Ми юридична особа платник єдиного податку ІІІ групи без пдв, надаємо послуги, в нас близько 300 контрагентів юридичних осіб. кожного місяця я відправляю акти виконаних робіт в медку і поштою, багато фірм гублять акти чи не підписують їх в програмі електронного документообігу. На вашу думку, чи обов`язково мені потрібно вибивати повернення моїх еземплярів актів з їхніми печатками та підписами від моїх контрагенті? (бо це забирає багато сил та нервів)
Даже с дружескими фирмами и партнерами иногда приходится судиться.
Какие доказательства оказания ваших услуг вы приведете в суде.
Если договором предусмотрено подписание Акта то должен быть акт, иначе можно легко забрать через суд всю вашу выручку.
а если в договоре предусмотреть что оформляются услуги Односторонним расчетом, отправлять его на емейл который указан в договоре. и вторая сторона имеет право отказаться от него в течение 5 дней тогда и подпись не нужна.
прописывайте все в договоре.
На вашу думку, податкова може взяти акти до уваги під час перевірки? бо з контрагентами, я підписую в кінці року акти звірки
,


Я говорю не о проверке ваших документов налоговым инспектором.
Если Вас интересует только как прореагирует Налоговая на отсутствие у Вас первичных документов по реализации.
Это зависит от вашего предприятия.
Как часто вы подлежите проверке, оказываете ли вы услуги бюджетным учреждениям, оптимизируете ли вы НДС, выполняете ли налоговую нагрузку и еще куча нюансов.
В большинстве случаев - подписанные акты никому не будут нужны.
Но в жизни есть взаимоотношения не только с Налоговой.
Например я выступаю вашим заказчиком. Оплачиваю Вам деньги за ваши услуги. Но потом через год подаю на Вас в суд с иском о возврате перечисленных сумм в связи с тем что работы не были Вами оказаны в полной мере и мною эти работы не приняты.
Это довольно распространенная ситуация.
Дякую за відповідь, я Вас зрозуміла, просто багато підприємств, особливо фопи не віддають акти, чи взагалі за ними не приходять, бо вони їм не потрібні, я страюсь робити акти звірки в кінці року, просто переживаю якщо прийде податкова чи буде вона вимагати акти виконаних робіт, ми надаємо послуги інтернету і якщо не має авансової оплати за місяць, програма просто їх не включить, тому звірка з контрагентами проходить часто
Доброго дня, у нас ситуація троха інша, ми підрядники , ремонтні роботи , юрособа . Договор з Замовником підписали пізніше на тиждень,ніж люди поїхали у відрядження . Акту приймання об'єкту немає. Роботи розпочато.Якісь юридичні проблеми. Акт буде підписано через місяць, відкриття магазину. Як бути з витратами для податкової за цей тиждень- без договору. Якщо и побачать ,знімуть витрати, тоді й доходи хай знімають ?Гроші нам ще не перерахували.
Quote
Tom
...тоді й доходи хай знімають ?Гроші нам ще не перерахували.

Доходы никто и никогда не снимет ))
Так доходи ясно ,
А якщо вважати роботи до підписання договору - згідно устної угоди. . Які ще варіанти ?Щоб доказати в суді , якщо прийдеться. Є тендер.
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00036700000000001