ФОП закрився 26.02.21, тоді ж був звільнений найманий працівник. Протягом 30 днів після скасування ФОП не міг подати Об'єднаний звіт, бо форма звітності була не доступна (з'явилась після 1.04). А коли в кабінеті з'явилась форма звітності, податкова вже її не приймала (ФОП вже був знятий з обліку в ДПІ). Що тепер робити? Реєструвати знов ФОПа, здавати Об'єднаний звіт і знов ліквідаційні звіти? Дякую за відповідь!
Ні, реєструвать непотрібно - вважаю потрібно здати звіт в паперовій формі в податкову і хай в них голова болить, як його передать в базу ПФ. Звільненій людині потрібні ж дані для страхового стажу...
Ну і що шо в голові вітер?! Зате думки завжди свіжі!!!
Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень. Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.