42 крупнейших астероида Солнечной системы показали во всей красе Объяснено открытие двух одинаковых галактик в глубоком космосе Початок тижня буде прохолодним, потім – «бабине літо» Телескоп NASA показав спіральну галактику у сузір'ї Скульптор Украина перейдет на зимнее время в последнее воскресенье октября Мягкая зима и бесснежный Новый год: синоптик уточнила прогноз погоды для Украины на пару месяцев ТОП-10 жиросжигающих продуктов У Росії від коронавірусу за добу померли більше тисячі осіб Температура воздуха будет прогреваться до 18°: в Укргидрометцентре рассказали, когда в Украине потеплеет В Україні створили 900 мобільних бригад для контролю за дотриманням карантину
Головна порталу Дт-Кт
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

Табель обліку робочого часу

Відправлено користувачем Roksolana2017 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Добрий день, колеги.
Хто як веде табель? Всі за формою П-5? Чи обов'язково за цією формою чи можна її спростити? В інеті різні статті з різними думками, а у кого як на практиці?
Чи потрібно табель складати двічі на місяць, тобто для авансу і в кінці місяця?
У меня в одной программе BAS и в другой программе Арт Звіт Pro форма табеля П-5. Заполняю эту форму.
Заполняю табель один раз - в конце месяца, так как аванс сотрудникам выплачивается фиксированной суммой.
А заповнюєте літерні позначки часу? Чи достатньо 8-ки проставить?


І чи потрібно щоб табель затверджував директор підприємства?
заполняю и буквенный символ "Р" и цифровой "8"
Директор подписывает внизу, где написано -керівник структорного підрозділу
Я буквенных символов не заполняю, только цифры. Директор не подписывает, разве что если больше некому. Но у меня табель упрощенный, об этом в другой теме написала.
Quote
Blick
Я буквенных символов не заполняю, только цифры. Директор не подписывает, разве что если больше некому. Но у меня табель упрощенный, об этом в другой теме написала.

Дайте, будь ласка, посилання на тему.
Цікавить питання чи можна вести спрощений табель і як він має виглядати і заповнюватись. Не зрозуміло чи обов'язково форму П5 вести чи можна спрощену свою форму?
Читала лист Держстату про заповнення табелю від 2012 року. Там написано, що форма П5 надається як рекомендаційна, підприємство при необхідності має право застосовувати й іншу форму з використанням первинного обліку показників.
А які саме показники не вказано. От і думаю чи переходити мені на П5 чи продовжувати надалі використовувати свою спрощену форму.
Я веду П5.
Веду вручную ( у меня не много наёмных!!!), когда-то скачала этот П5 в Экселе, там же есть расшифровка буквенных символов (очень удобно, не надо искать !).
Заполняю и буквенный символ "Р", и цифровой "8".
Директор подписывает внизу.
Вообще-то я до позапрошлого года вела упрощенный табель, но где-то вычитала, что всё-таки для спокойствия нужно вести П5, ну и перешла....
Quote
nikon
Я веду П5.
Веду вручную ( у меня не много наёмных!!!), когда-то скачала этот П5 в Экселе, там же есть расшифровка буквенных символов (очень удобно, не надо искать !).
Заполняю и буквенный символ "Р", и цифровой "8".
Директор подписывает внизу.
Вообще-то я до позапрошлого года вела упрощенный табель, но где-то вычитала, что всё-таки для спокойствия нужно вести П5, ну и перешла....

А ви ведете в екселі, а потім роздруковуєте у кінці місяця чи роздруковуєте сам бланк і заповнюєте ручкою?
Ось і я хочу, щоб не нервувати через нього дізнатись як правильно вести.
В наказі держстату взагалі немає роз'яснення щодо заповнення. І про те, що директор повинен підписувати. Та і в самому бланку немає місця підпису директора.
Знайшла лист Львівської Держпраці [lviv.dsp.gov.ua]#
Там "вокруг да около", ніякої конкретики, бо і нема на що спиратись. І ще цікава фраза:
"Наголошуємо, що відповідно до частини 2 статті 30 Закону України «Про оплату праці» роботодавець зобов’язаний забезпечити достовірний облік виконуваної працівником роботи і бухгалтерський облік витрат на оплату праці у встановленому порядку.

При цьому роботодавця не можуть притягти до відповідальності за відсутність табелів обліку використання робочого часу, якщо забезпечено облік використання робочого часу в інший спосіб."

Я так зрозуміла, що єдиний документ, де згадується про табель - це Наказ Держстату і то, як там написано, для заповнення статистичної звітності. То як його прив'язують до трудового законодавства я не розумію??? У КЗпП немає ж про нього згадки?
Якщо дозволяє облікова система, можна брати звідти дані та одразу й роздруковувати заповнений табель. Але коли в обліковій системі не накопичуються ці дані, тоді варто друкувати бланк та заповнювати вручну.
З іншого боку, щоденне внесення даних у ексель - чим не "інший спосіб"...
Quote
Roksolana2017

А ви ведете в екселі, а потім роздруковуєте у кінці місяця чи роздруковуєте сам бланк і заповнюєте ручкою?
Ось і я хочу, щоб не нервувати через нього дізнатись як правильно вести.
В наказі держстату взагалі немає роз'яснення щодо заповнення. І про те, що директор повинен підписувати. Та і в самому бланку немає місця підпису директора.
Знайшла лист Львівської Держпраці [lviv.dsp.gov.ua]#
Там "вокруг да около", ніякої конкретики, бо і нема на що спиратись. І ще цікава фраза:
"Наголошуємо, що відповідно до частини 2 статті 30 Закону України «Про оплату праці» роботодавець зобов’язаний забезпечити достовірний облік виконуваної працівником роботи і бухгалтерський облік витрат на оплату праці у встановленому порядку.

При цьому роботодавця не можуть притягти до відповідальності за відсутність табелів обліку використання робочого часу, якщо забезпечено облік використання робочого часу в інший спосіб."

Я так зрозуміла, що єдиний документ, де згадується про табель - це Наказ Держстату і то, як там написано, для заповнення статистичної звітності. То як його прив'язують до трудового законодавства я не розумію??? У КЗпП немає ж про нього згадки?
Веду в Екселі, а в кінці місяця роздруковую і підписую у дира.
Втім, можна і бланк собі роздрукувати і цілий місяць заповнювати руцями, тільки якщо заповнювати в Екселі а потім роздрукувати - ну просто гарніше виглядає ))) Естетичніше )))
Quote
nikon


А ви ведете в екселі, а потім роздруковуєте у кінці місяця чи роздруковуєте сам бланк і заповнюєте ручкою?
Ось і я хочу, щоб не нервувати через нього дізнатись як правильно вести.
В наказі держстату взагалі немає роз'яснення щодо заповнення. І про те, що директор повинен підписувати. Та і в самому бланку немає місця підпису директора.
Знайшла лист Львівської Держпраці [lviv.dsp.gov.ua]#
Там "вокруг да около", ніякої конкретики, бо і нема на що спиратись. І ще цікава фраза:
"Наголошуємо, що відповідно до частини 2 статті 30 Закону України «Про оплату праці» роботодавець зобов’язаний забезпечити достовірний облік виконуваної працівником роботи і бухгалтерський облік витрат на оплату праці у встановленому порядку.

При цьому роботодавця не можуть притягти до відповідальності за відсутність табелів обліку використання робочого часу, якщо забезпечено облік використання робочого часу в інший спосіб."

Я так зрозуміла, що єдиний документ, де згадується про табель - це Наказ Держстату і то, як там написано, для заповнення статистичної звітності. То як його прив'язують до трудового законодавства я не розумію??? У КЗпП немає ж про нього згадки?
Веду в Екселі, а в кінці місяця роздруковую і підписую у дира.
Втім, можна і бланк собі роздрукувати і цілий місяць заповнювати руцями, тільки якщо заповнювати в Екселі а потім роздрукувати - ну просто гарніше виглядає ))) Естетичніше )))

Та я теж так вважаю) А чи можна так робити? Ось у чому питання.
Ну а почему нельзя? Табель в середине месяца практического смысла не несет, поэтому вполне можно это все в экселе заполнять, а по концу месяца распечатывать, когда он закончен и нужен для начисления зарплаты.
Quote
Blick
Ну а почему нельзя? Табель в середине месяца практического смысла не несет, поэтому вполне можно это все в экселе заполнять, а по концу месяца распечатывать, когда он закончен и нужен для начисления зарплаты.
100% !!!
Quote
Itqvec
аванс сотрудникам выплачивается фиксированной суммой.

- а разве сейчас это законно? У нас уже нет понятия "аванс", а есть зарплата за первую половину месяца и она должна быть рассчитана пропорционально отработанному времени...:
Quote
_Ирина_

аванс сотрудникам выплачивается фиксированной суммой.

- а разве сейчас это законно? У нас уже нет понятия "аванс", а есть зарплата за первую половину месяца и она должна быть рассчитана пропорционально отработанному времени...:
Спокойно !
Смотрим Кодекс законів про працю (ст. 115) і Закон "Про оплату праці" (ст. 24).
....сам розмір заробітної плати за першу половину місяця має становити не менше ніж заробітна плата, розрахована із тарифної ставки та посадового окладу працівника за фактично відпрацьований час ось цієї першої половини місяця.
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2017 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00048499999999999