Доброго дня колеги.
У будівництві маю не великий досвід, тому звертаюся до вас по допомогу.
Виникли такі гарячі питання:
1. Передача матеріалів субпідряднику. Ми передаємо субпідряднику наші матеріали в роботу. Оформляємо актом прийому-передачі, вказуємо кількість і ціну з ПДВ.
Субпідряник відмовляється підписувати такий акт. Каже, що в документі має бути тільки кількість. В КБ-2в вони збираються показати такі матеріли без ціни. І вони давно так працють. Хіба так можна?
2. Ми як підрядник будуємо із своїх матеріалів. Для їх списання у виробництво бухгалтер спочатку формує матеріальний звіт, тоді працівник ПТО відмічає те, що потрібно списати, а тоді бухгалтерія списує. Мені здається, що алгоритм списання має бути іншим, але не знаю яким.
Як взагалі правильно має бути організовано списання на обєкті будівництва та які потрібно оформити документи?
Дякую усім за допомогу.