Доброго дня! Головний бухгалтер (єдиний) через війну був змушений виїхати за кордон. З ним з квітня призупинено трудовий договір. Але у зв"язку із наявністю ел.підпису, бухгалтер із-за власної добросовістності здавав звіти та нараховував працівникам з\ту дистанційно із-за кордону. Так само виїхав і директор. Специфіка підприємства така, що гроші надходять в касу. Звісно, що ані бухгалтер ані директор не мав фізично доступу ні до каси ні до документів. Наразі змінюється директор. З новим директором бухгалтер не може знайти контакт.
Питання: 1) як звільнитися бухгалтеру правильно? 3) якщо зараз звільнитися бухгалтеру, то чи повинен він "закривати" рік (тобто звіти та т..)? 3) Чи несе бухгалтер якусь відповідальність з моменту свого виїзду? 4) Чи несе якусь відповідальність старий директор з моменту свого виїзду?
Дякую. Питань багато, а вголові каша