Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

Оренда офісу у ФО і комунальні платежі?

Відправлено користувачем morozea 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Доброго дня. Таке виникло питання: ТОВ платник ПДВ орендує офіс у Фізичної особи не платник ПДВ. Раніше ми отримували зг.договору Рахунок та Акт виконаних робіт по оренді на загальну фіксовану суму щомісячно, з урахуванням ПДФО та ВЗ. А з 2023 я отримала разунок в якому є розбиття по орендній платі та окремо по комунальним платежам. Керівник хоче суму ком.платежів сплачувати з власного рахунку та ніяк не відрбражати у обліку. Я не розумію як це і що від мене хочуть sad smiley Може хто стикався з подібним і мені підкаже, що і до чого?
Дякую!

******************************************************************
СПАСИБО ВСЕМ ЗА ПОМОЩЬ!
Договір укладено з ФОП чи просто з фізособою?
Я так розумію, що договір з фіз. особою, бо утримувався ВЗ та ПДФО. В бухобліку буде відображатись тільки орендна плата, в свою чергу зменшаться відрахування по ПДФО та ВЗ. Рахунок потрібно розбити на два - оренда + комунальні. Акт на суму орендної плати.


Нуу, зрозуміло, що це спосіб зменшення податків з фізособи.

Якщо ніде у договорі або додаткових угодах не фігуру інформація про комунальні послуги та 2 рахунки, вы просто будете проводити у бухгалтерському обліку лише акт на орендну плату.

Все інше - поза обліком.
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00031