Добрий день, шановні експерти !
В Особистому кабінеті обліковується переплата ПДВ.
Переплата виникла у 2021 році внаслідок помилкового перерахування:
замість перерахування для поповнення електронного рахунку підприємства платіж було здійснено на казначейський рахунок. Ситуацію було виправлено, але переплата, розуміло, виникла.
Для повернення переплати було надано Заяву j13020 щодо повернення на електронний рахунок підприємства (у січні 2023 р.). Надійшла відповідна Квитанція №2 (прийнято).
Проте, станом на 01.03.2023 р. поповнення не сталося.
Окремо зазначу, що з вересня минулого року ТОВ знаходиться у стані припинення – згідно з даними ЄДРПОУ.
Податкові чи будь-які інші борги відсутні.
Діяльність не ведеться. Звітність з ПДВ ("нульова") надається.
Прошу відповіді на наступне:
- чи є можливим зазначене повернення під час воєнного стану;
- якщо так, то що треба зробити, які вказати реквізити аби з’ясувати «стан речей» - -ДПС, ГУК (крім відомих електронних адрес).
Дякую.