Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

Табелі обліку робочого часу при перевірки податковою

Відправлено користувачем cheremchova 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Доброго дня!
Фірма має магазин із цілодобовою формою роботи (можна відстежити за фіскальними чеками). Якщо при комплексній перевірці податкової, не надати табеля обліку робочого часу (не завжди коректно нараховувалися нічні та вечірні) — які можуть бути наслідки? Зарплата нараховується та виплачується з податками вчасно.
Один юрист каже, що тільки штраф за не ведення цього документа (табелю)
Але я пам'ятаю, як за кожним пунктом перераховував інспектор праці і змушував донараховувати не нараховані нічні та вечірні.
А як у випадку із податковою? Як вони перевіряють?
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00031500000000001