Есть консультация по этому вопросу, могу выслать на и-мейл
Метою здійснюваних заходів, як виставок, так і ярмарків, є насамперед демонстрація продукції, робіт, послуг, технологій тощо, а також оцінка рівня продукції конкурентів, розширення кола потенційних покупців. А от уже при проведенні ярмарків (виставок-продажів) учасники такого заходу не лише досягають зазначених цілей, а і здійснюють реалізацію виставкових товарів, продукції.
Таким чином, метою участі у виставках та ярмарках є розповсюдження інформації про продукцію, що випускається, про послуги, що надаються, а також ознайомлення з діяльністю суб’єкта господарювання. Це випливає з визначення реклами, наведеного у ст. 1 Закону України «Про рекламу» від 03.07.96 р. № 270/96-ВР. Нагадаємо, що реклама – це інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та будь-яким способом і призначена сформувати і підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких осіб чи товарів. Як бачимо, рекламою може бути будь-яка інформація про підприємство та його продукцію.
======================================================================
Все вышеуказанное строго мое ИМХО!