Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

Налоговые проверки

Відправлено користувачем LawMan 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Подскажите, пожалуйста, допустимость проведения внеплановой проверки налоговой милицией в настоящее время.
Не могу найти ограничения по недопустимости проведения проверок, что так громко озвучил наш премьер-министр
если есть основания,то возможно.

__________________________________________________

Не позволяй своим ушам слышать то, чего не видели твои глаза
аналогичное умозаключение было получено путем мониторинга нормативной базы регулирующей интересующие меня действия, а жаль надеялся, что я не доглядел(((


проверка допустима, если есть одно из трех обстоятельств: 1) наличие оператвно-розыскного тела, 2) наличие уголовного дела 3) ссылка на ст. 97 Угололовно-процессуального кодекса (доследственная проверка.

при отсутствии одного их этих оснований можно смело не допускать
ЗАКОН УКРАЇНИ
Про міліцію
Розділ II ОБОВ'ЯЗКИ І ПРАВА МІЛІЦІЇ
Стаття 11. Права міліції
Міліції для виконання покладених на неї обов'язків надається право:
24) вимагати від керівників підприємств, установ і організацій пояснення по фактах порушення законодавства, перевірка додержання якого віднесена до компетенції міліції, а також у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, проводити перевірки по фактах порушення законодавства, контроль за додержанням якого віднесено до компетенції міліції, вимагати проведення інвентаризацій і ревізій відповідних сфер фінансово-господарської діяльності.
Органи міліції вправі приступити до проведення перевірки суб'єктів господарської діяльності за умови наявності направлення на перевірку, яке складається за формою, встановленою Міністерством внутрішніх справ України. У направленні на перевірку зазначаються дата його видачі, назва підрозділу міліції, мета, вид, підстави, дата початку та дата закінчення перевірки, посади, звання та прізвища посадових осіб підрозділу міліції, які проводитимуть перевірку. Направлення на перевірку є дійсним за умови наявності підпису керівника підрозділу міліції, скріпленого печаткою органу міліції;
за рішенням суду в присутності понятих та керівників підприємств, установ, організацій, фізичних осіб, щодо яких проводиться перевірка, витребувати і вилучати оригінали документів, що свідчать про правопорушення, зразки сировини і продукції, а до ухвалення такого рішення суду - в присутності понятих та керівників підприємств, установ, організацій, фізичних осіб, щодо яких проводиться перевірка, вивчати документи, що свідчать про правопорушення, за рахунок відповідного органу міліції робити з них копії із залишенням особам, щодо яких проводиться перевірка, опису документів, з яких виготовлено копії, опечатувати каси, склади та архіви на термін не більше 24 годин з моменту такого опечатування, зазначеного в протоколі;
{Пункт 24 частини першої статті 11 в редакції Закону N 2322-IV (2322-15) від 12.01.2005}
второй абзац, четко указывает на основания, при соблюдении которых проверка легитимна
"За умови наявності направлення на перевірку" - это правильно.
Но при этом должно быть одно из обстоятельств, указанных мною выше.
прочитал – не знаю чем это относится к вопросу
Кримінально-процесуальний кодекс України
Глава 8 ПОРУШЕННЯ КРИМІНАЛЬНОЇ СПРАВИ
Стаття 97. Обов'язковість прийняття заяв і повідомлень про злочини і порядок їх розгляду
Прокурор, слідчий, орган дізнання або суддя зобов'язані приймати заяви і повідомлення про вчинені або підготовлювані злочини, в тому числі і в справах, які не підлягають їх віданню.
По заяві або повідомленню про злочин прокурор, слідчий, орган дізнання або суддя зобов'язані не пізніше триденного строку прийняти одне з таких рішень:
1) порушити кримінальну справу;
2) відмовити в порушенні кримінальної справи;
3) направити заяву або повідомлення за належністю.
Одночасно вживається всіх можливих заходів, щоб запобігти злочинові або припинити його. За наявності відповідних підстав, що свідчать про реальну загрозу життю та здоров'ю особи, яка повідомила про злочин, слід вжити необхідних заходів для забезпечення безпеки заявника, а також членів його сім'ї та близьких родичів, якщо шляхом погроз або інших протиправних дій щодо них робляться спроби вплинути на заявника.
Коли необхідно перевірити заяву або повідомлення про злочин до порушення справи, така перевірка здійснюється прокурором, слідчим або органом дізнання в строк не більше десяти днів шляхом відібрання пояснень від окремих громадян чи посадових осіб або витребування необхідних документів.
Заява або повідомлення про злочини до порушення кримінальної справи можуть бути перевірені шляхом проведення оперативно-розшукової діяльності. Проведення визначених у законодавчих актах України окремих оперативно-розшукових заходів проводиться з дозволу суду за погодженим з прокурором поданням керівника відповідного оперативного підрозділу або його заступника. Постанова судді про надання такого дозволу виноситься і на неї може бути принесена апеляція з додержанням порядку і у випадках, передбачених статтями 177, 178 і 190 цього Кодексу.
Постанова КМ №502 від 21.05.2009 р.
LawMan Автор рядків:
-------------------------------------------------------
> Подскажите, пожалуйста, допустимость проведения
> внеплановой проверки налоговой милицией в
> настоящее время.

а что у налоговой милиции бывают плановые проверки? smiling smiley

sbelkina- спасибо за ссылку буду округлять глаза, и просить компетентные органы внести ясность))))
[www.kievbusinesscentre.com.ua]

__________________________________________
Покупаю за 100, продаю за 500, и на эти 5 % живу.
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.000363