Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

аптечка на підприємстві

Відправлено користувачем fleur-de-lis 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
питання щодо аптечки на підприємстві. у кого вона є, порадьте будь ласка як краще її закуповувати: по номенклатурі просто "медична аптечка" або можливо переліком лікарських засобів? якщо переліком, то яким документом регулюється склад засобів в аптечці на підприємстві (не плутати з автомобільними)? і ще питання щодо ВВ? виникнуть чи ні? наше підприємство не підпадає під ті, які повинні мати аптечку обов"язково.
можливо просто порадьте перелік засобів які є у вас в аптечці?
ось що мені вдалося знайти по цьому питанню
[search.ligazakon.ua]

Про затвердження Правил охорони праці
під час експлуатації електронно-обчислювальних машин

Наказ Комітету по нагляду за охороною праці України
Міністерства праці та соціальної політики України
від 10 лютого 1999 року N 21

Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
17 червня 1999 р. за N 382/3675

див. п.2.1.17

тобто при використанні ЕОМ аптечка необхідна, проте склад її не врегульований.
ВВ --> колдоговор


Це значить, що в кол.дог. має бути оговорена наявність аптечки, тоді будуть ВВ?
Да можно озвучить в колдоговоре либо издать отдельный указ по предприятию и смело в ВР
Бугалтер Автор рядків:
-------------------------------------------------------
> Це значить, що в кол.дог. має бути оговорена
> наявність аптечки, тоді будуть ВВ?


да, план мероприятий по охране труда smiling smiley
кол.договору немаєsmiling smiley)) звичайне ПП яке не обтяжує себе папірцямиsmiling smiley
а от щодо Наказу по заходам стосовно охорони праці. це може бути підставою для ВВ? і чи не виникне НДФЛ? можливо вкючити до наказу тільки аптечку, на більше не вистчає фантазіїsmiling smiley
Так создайте приказ Про затвердження Правил охорони праці
під час експлуатації електронно-обчислювальних машин и включите туда некоторые пункты из приведенного Вами Наказ Комітету по нагляду за охороною праці № 21, в т.ч. и пр аптечку. НДФЛ не будет, потому что пользование аптечкой - не персонифицированый расход. Если кто-то из сотрудников не нуждается в вашей аптечке, то с какой стати вы с него будете брать НДФЛ?
дякую за поради.
іноді ніби і знаєшь що робити, та не впевнений у наслідках:-)
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00028300000000001