Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

Отсутствие сертификата аудитора....

Відправлено користувачем Kvikki 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Подскажите что грозит фирме, оказавшей аудиторские услуги, при отсутствии сертификата аудитора?
Если внесена "до реєстру аудиторських фірм та аудиторів" - Аудиторская палата может исключить. А налоговая может выручку конфисковать как неуставная деятельность.
//А налоговая может выручку конфисковать как неуставная деятельность// - это бред. и где такое написано? На основании чего? и что такое за понятие "неуставная деятельность" ??????.


Поясніть будьласка ситуацію детальніше.
Перевіряти могли і не аудитори, а от висновок мав підписати директор АФ, а от уже він обовязково має бути аудитором.

_____________________________________________________

"И сказали люди, это пришел тот, которого мы ждали" ©Л.И.Брежнев.
Трубы могут быть бумажными, но документы должны быть железными.
Висновок може підписати і не директор. Відповідальність по висновку несе АФ.
//А налоговая может выручку конфисковать как неуставная деятельность// - это бред. и где такое написано? На основании чего? и что такое за понятие "неуставная деятельность" ??????. А ви зробіть, а потім порахуєте ...
/А ви зробіть, а потім порахуєте ... / - вы хотите сказать, что выручка, полученная от деятельности, неуказанной в уставе подлежит конфискации ? Не смешите меня ! И что я должна считать ???
Відповідно до пункту 11 статті 10 Закону України "Про державну податкову службу в Україні", податкові органи подають до судів позови на підприємства, установи, організації та громадян про визнання угод недійсними і стягнення в дохід держави коштів, одержаних ними за такими угодами. Проблеми у податкових органів виникали тому, що Законом України "Про підприємництво" у редакції 1997 року не встановлювалося конкретних норм щодо відповідальності за здійснення діяльності, що підлягає ліцензуванню, без наявності ліцензії (не встановлено таких норм і чинним нині Законом України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності"). Закон не уповноважував когось стягувати кошти до бюджету, отримані в результаті проведення ліцензійної діяльності без отримання ліцензії. Не передбачалося такої міри відповідальності й іншими нормативними актами. А з появою Господарського кодексу податковим органам стало працювати дещо легше, зокрема в ньому залишилися аналоги статті 48 і 49 попереднього Цивільного кодексу у вигляді статей 207, 208 Господарського кодексу і статей 216, 227 нового Цивільного кодексу (щоправда, новий Цивільний кодекс не передбачає вилучення одержаного за недійсною угодою на користь держави, а Господарський – передбачає, що створює додаткові проблеми для податкових органів і дає новий механізм захисту від податкових органів). При цьому процедура вилучення коштів у дохід держави, порівняно з попереднім Цивільним кодексом, не змінилася - якщо господарське зобов'язання визнано недійсним як таке, що вчинено з метою, яка завідомо суперечить інтересам держави і суспільства, то за наявності наміру в обох сторін - у разі виконання зобов'язання обома сторонами - в доход держави за рішенням суду стягується все одержане ними за зобов'язанням, а уразі виконання зобов'язання однією стороною з другої сторони стягується в доход держави все одержане нею, а також все належне з неї першій стороні на відшкодування одержаного. У разі наявності наміру лише у однієї із сторін усе одержане нею повинно бути повернено другій стороні, а одержане останньою або належне їй на відшкодування виконаного стягується за рішенням суду в доход держави.

Але крім цих статей Господарського кодексу є ще одна, яка дуже допомагатиме податківцям вилучати одержане в дохід держави за визнаними недійсними угодами, точніше їм тепер зовсім не обов’язково визнавати угоди недійсними з мотивів суперечності інтересам держави. Справа в тому, що частина перша статті 240 Господарського кодексу говорить, що прибуток (доход), одержаний суб'єктом господарювання внаслідок порушення встановлених законодавством правил здійснення господарської діяльності, а також суми прихованого (заниженого)прибутку (доходу) чи суми податку, несплаченого за прихований об'єкт оподаткування, підлягають вилученню в доход відповідного бюджету в порядку, встановленому законом. Тому визнавати угоди недійсними за безліцензійну діяльність податкові органи будуть все менше і менше, а більше користуватимуться, новими, більш простими та надійними можливостями вилучати незаконно отримане в судовому порядку. Оскільки відповідно до пункту 11 статті 10 Закону України "Про державну податкову службу в Україні" податкові органи подають до судів позови до підприємств, установ, організацій та громадян не лише про визнання угод недійсними і стягнення в доход держави коштів, одержаних ними за такими угодами, але і коштів, одержаних без установлених законом підстав.
Також Законом України "Про підприємництво" Скасування державної реєстрації здійснюється за заявою власника (власників) або повноважених ним (ними) органів чи за особистою заявою підприємця-громадянина, а також на підставі рішення суду в разі: ( Абзац перший частина вісімнадцятої статті 8 із змінами, внесеними згідно із Законом N 762-IV ( 762-15 ) від 15.05.2003 )
визнання недійсними або такими, що суперечать законодавству, установчих документів;
здійснення діяльності, що суперечить установчим документам та законодавству України...
А далі робіть висновки - може чи неможе.
Юран, вопрос не в том, что деятельность подлежит лицензированию или нет. Вопрос в том, что у предприятия нет такой деятельности в уставе и вы утверждаете что именно это будет являться основанием для "конфискации" денежных знаков. А в статье идет речь о лицензировании этого вида деятельности.
Речь идет "прибуток (доход), одержаний суб'єктом господарювання внаслідок порушення встановлених законодавством правил здійснення господарської діяльності, а також суми прихованого (заниженого)прибутку (доходу) чи суми податку, несплаченого за прихований об'єкт оподаткування, підлягають вилученню в доход відповідного бюджету в порядку, встановленому законом." Налоговая, правда сейчас уже перестали ерунду писать, обычные договора признавали "нікчемними" и доказать, что это не так... только а.суд. И 2 я не утверждал, что заберут -но могут. Я очень много читаю актов проверок налоговой. Вы не представляете какой бред та часто написан. И ДПА Украины это все поддерживает, а потом 3-4 месяца суд.
Юран Автор рядків:
-------------------------------------------------------
> Висновок може підписати і не директор.
> Відповідальність по висновку несе АФ.
> //А налоговая может выручку конфисковать как
> неуставная деятельность// - это бред. и где такое
> написано? На основании чего? и что такое за
> понятие "неуставная деятельность" ??????. А ви
> зробіть, а потім порахуєте ...

==Весьма спорно.

_____________________________________________________

"И сказали люди, это пришел тот, которого мы ждали" ©Л.И.Брежнев.
Трубы могут быть бумажными, но документы должны быть железными.
Вчера у клиента по акту налоговой поставили в ВД всю текущую задолженность по внешнеэкономической деятельности, как возвратную финпопощь. Я в этой жижни уже ничему не удивляюсь.
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.000331