Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

смена фамилии

Відправлено користувачем Aumi 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
смена фамилии
Сотрудница вышла замуж, поменяла фамилию. Были проделаны такие шаги: она написала заявление, я издала приказ «Про внесення змін в облікові дані...», сделала изменения в трудовой. Скажите, нужно ли уведомлять гос. органы про изменение фамилии?
Заранее спасибо )
какие гос.органы?Ваша сотрудница что шпиёнка? smiling smileyЕдинственное,что должна была сделать сотрудница-поменять справку о присвоении идент.кода в налоговой.

__________________________________________________

Не позволяй своим ушам слышать то, чего не видели твои глаза


Re: смена фамилии
))))))) хи, я имела ввиду нужно ли мне уведомлять ЦЗ, ПФ и остальных, что наемный работник поменял фамилию ))) и как быть с довидкой, выданной налоговой... нужно ли им какое-то заявление писать чтоб новую выдали?
Справка ИНН - это ее проблемы
Вы потом будете делать персонификацию уже по новой справке.

_______________
Корисна інформація для бухгалтера
Aumi, Единственное,что должна была сделать сотрудница-поменять справку о присвоении идент.кода в налоговой.!!!

__________________________________________________

Не позволяй своим ушам слышать то, чего не видели твои глаза
Re: смена фамилии
Сотрудница сама должна поменять все свои данные. А что касается налоговой, если вы переживаете, то новый код на новую фамилию такой же как и прежний (сама меняла), в 1-ДФ и в персонификации будет показываться тот же код а данные по новой фамилии у них уже будут. Больше никаким органам нет никакого дела до смены фамилии работника, если и куда она будет обращаться везде у нее будут требовать по необходимости копии документов, так это ее личные дела. Ну естественно она должна дать вам копии всех новых документов.
Re: смена фамилии
Ясно, спасиб большое smiling smiley
Aumi Автор рядків:
-------------------------------------------------------
> ))))))) хи, я имела ввиду нужно ли мне уведомлять
> ЦЗ, ПФ и остальных, что наемный работник поменял
> фамилию ))) и как быть с довидкой, выданной
> налоговой... нужно ли им какое-то заявление писать
> чтоб новую выдали?

З сайту ДПАУ
[sta.gov.ua]

Які дії ФОП платника ЄП у разі зміни прізвища найманого працівника?

Коротка відповідь : У разі виникнення протягом календарного року необхідності внесення змін до Довідки про трудові відносини, зокрема, якщо у найманого працівника змінилось прізвище, платник єдиного податку – фізична особа повинен подати письмову заяву у довільній формі до податкового органу, який видав Свідоцтво платника єдиного податку та Довідку, де зазначити ідентифікаційний номер, прізвище, ім’я та по-батькові найманого працівника, який змінив прізвище, вказати нове прізвище найманого працівника та надати документ, на підставі якого відбулася така зміна. На підставі письмової заяви платника єдиного податку – фізичної особи податковий орган повинен видати нову Довідку та зробити відповідні виправлення у книзі ф.№10 найманого працівника.
Повна відповідь : Відповідно до п. 4 Порядку видачі Свідоцтва про сплату єдиного податку, затвердженого наказом ДПА України від 29.10.99 р. № 599 (далі - Порядок), якщо платник єдиного податку здійснює підприємницьку діяльність з використанням найманої праці, то на кожну особу, яка перебуває з ним у трудових відносинах, включаючи членів його сім'ї, платнику єдиного податку видається довідка про трудові відносини фізичної особи з платником єдиного податку (далі - Довідка) згідно з додатком 2 до Порядку. Пункт 5 зазначеного Порядку передбачає, що Довідка повинна знаходитися на робочому місці найманого працівника та має пред'являтися працівникам контрольних органів, які мають відповідні функціональні повноваження на здійснення перевірки. Відповідно до п. 8 Порядку, для визначення результатів власної підприємницької діяльності на підставі хронологічного відображення здійснених господарських і фінансових операцій платник єдиного податку веде Книгу обліку доходів і витрат згідно із додатком № 10 до Інструкції про прибутковий податок з громадян, затвердженої наказом Головної державної податкової інспекції України від 21.04.93 № 12 (далі – книга ф.№10). Згідно з п. 3 постанови Кабінету Міністрів України від 16 березня 2000 р. № 507 "Про роз’яснення Указу Президента України від 3 липня 1998 р. № 727" книги обліку доходів і витрат додатково отримуються суб’єктом малого підприємництва — фізичною особою, яка провадить торговельну діяльність, на кожного найманого працівника, що займається реалізацією товарів. У книзі ф. №10, яку веде найманий працівник, має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи – суб’єкта підприємницької діяльності, прізвище, ім'я, по батькові найманого працівника, а також серію та номер виданої останньому Довідки про трудові відносини фізичної особи з платником єдиного податку . Згідно з п.7 Порядку Свідоцтва платника єдиного податку та Довідка є документом суворої звітності. Бланк Свідоцтва (Довідки) заповнюється уповноваженою на те посадовою особою органу державної податкової служби, підписується керівником або його заступником і засвідчується печаткою. Записи у Свідоцтві (Довідці) здійснюються комп'ютером, друкарською машиною або кульковою ручкою з пастою темного кольору. У тексті Свідоцтва (Довідки) виправлення не допускаються. Нормативні документи, якими регулюється порядок справляння єдиного податку з фізичних осіб - суб'єктів підприємницької діяльності, не містять застережень щодо дій платника єдиного податку – фізичної особи у разі зміни прізвища найманого працівника. Таким чином, у разі виникнення протягом календарного року необхідності внесення змін до Довідку, зокрема, якщо у найманого працівника змінилось прізвище, платник єдиного податку – фізична особа повинен подати письмову заяву у довільній формі до податкового органу, який видав Свідоцтво та Довідку, де зазначити ідентифікаційний номер, прізвище, ім’я та по-батькові найманого працівника, який змінив прізвище, вказати нове прізвище найманого працівника та надати документ, на підставі якого відбулася така зміна. На підставі письмової заяви платника єдиного податку – фізичної особи податковий орган повинен видати нову Довідку та зробити відповідні виправлення у книзі ф.№10 найманого працівника.
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00027900000000003