Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

10 років не було перевірок з ДПІ

Відправлено користувачем ihor07 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 1 з 2    Сторінки: 12Наступна
Мале підприємство на загальній системі має невеликі обороти (прибл. 200-300 тис. грн. в рік). Чомусь про них забула податкова. Питання в мене наступного плану: чи потрібно зберігати обов'язково всі документи за цей період чи тільки за останніх 3 роки. І, що буде, якщо ми старі документи утилізуємо? А якщо прийде (тьху-тьху) перевірка з податкової то чи мають право вони штрафувати по документах 3-10 річної давності?
штрафовать-нет,проверять имеют право...

__________________________________________________

Не позволяй своим ушам слышать то, чего не видели твои глаза
Тобто наслідків за помилки, які були більш ніж 3 роки тому бути не може?


Документи утилізувати можна тільки після перевірки! В нас також 9 років небуло перевірки, документи зберігаємо!
А якщо перевірки не буде ще 29 років? То де набрати стільки приміщення, щоб зберігати документи? І ще раз спитаю, а якщо ліквідувати старі документи, то чим це грозить?
6.10. У разі пропажі або знищення первинних документів, облікових регістрів і звітів керівник підприємства, установи письмово повідомляє про це правоохоронні органи та наказом призначає комісію для встановлення переліку відсутніх документів та розслідування причин їх пропажі або знищення.

Для участі в роботі комісії запрошуються представники слідчих органів, охорони і державного пожежного нагляду.

Результати роботи комісії оформляються актом, який затверджується керівником підприємства, установи. Копія акта надсилається органу, в сфері управління якого перебуває підприємство, установа, а також державній податковій інспекції - підприємствами та місцевому фінансовому органу - установами, в 10-денний термін.

__________________________________________________

Не позволяй своим ушам слышать то, чего не видели твои глаза
Ліквідувати просто так документацію не можна - за це відповідальність така сама як за умисне знищення/псування документації.
Далі - обов'язкові до зберігання протягом невизначеного терміну документи про нарахування-виплату-відрахування-іншві випадки по доходам, які виплачувались фізичним особам протягом періоду діяльності підприємства.
Далі - посадова особа підприємства зобов'язана надати для перевірки документи за останні 1095 днів. За періоди, що передують цьому терміну вже минув строк позовної давності і відповідальність може наступити тільки за судовим рішенням по ДУЖЕ серйозним підставам. Надавати такі документи перевіряючим не обов'язково - як кажуть наші сусіди "цо занадто то не здраво".
Далі - документи можна і треба здати до архіву. Але... Це може коштувати серьозних грошей - як за зберігання так і за послуги архіваріуса. В цьому випадку треба обовязково витребувати з архіву довідку про прийняття на зберігання документації.
kot-777
Дякую за таку чітку відповідь. Ще був би вдячний за посилання на нормативний акт з якого однозначно виходить, що "посадова особа підприємства зобов'язана надати для перевірки документи..." тільки "...за останні 1095 днів", а не більше.
І ще уточню. Тобто, навіть якщо не було перевірки - то підприємство може здати документи в архів чи зобов'язане зберігати в себе? І чи архіваріус може знищити документи по яких пройшов строк позовної давності чи без перевірки ніяк?
1095 днів - термін позовної давності. Ось посилання: [www.mashina.info]
Якщо документи здані до архіву то вас уже не хвилює що і як там воно зберігається - у вас є довідка. І крапка.
Якщо на підприємстві - то треба створювати умови для ОБОВЯЗКОВОГО зберігання документів за останні 3(три) роки. Для більш ранішних - за бажанням.
ihor07 Автор рядків:
-------------------------------------------------------
І чи архіваріус може
> знищити документи по яких пройшов строк позовної
> давності чи без перевірки ніяк?


Без акту перевірки архіви не знищують і не складають акти на знищення. Навідь, якщо перевірено 3 квартали одного року, а один квартал не перевірили, документи за весь рік не опрацьовує архів.
kot-777 Автор рядків:
-------------------------------------------------------

> Якщо документи здані до архіву то вас уже не
> хвилює що і як там воно зберігається - у вас є
> довідка. І крапка.
А приймуть в мене ці документи?
Без наявності акта податкової про проведення повної документальної перевірки діяльності підприємства документи за останні 3 роки не приймуть.
Подскажите!я не совсем поняла!у меня предприятие с очень запущенным учетом! проверки не было 10 лет-директор просит восстановить учет по-максимуму, чтобы штрафы в случае проверки не платить! я думала только 3 года вычистить, а получается что налоговая может за все 10 лет проверять?Что будет если например выявят занижение балансовой стоимости товаров в 2006 году?Я думала-перенести а новую базу остатки сог-но акта инвентаризации на 1 января 2007 года и по нему сдать уточненку по прибыли!
Вот интересно, а зарплату дир тоже по максимуму заплатит, за все 10 лет?
Только вот для ФСС НВ нет срока исковой давности, проверяют с 2001-го года.
Что будет если например выявят занижение балансовой стоимости товаров в 2006 году?
Тоже интересно - что будет?
Я вважаю, що немає жодних - юридичних,бухгалтерських - підстав для подання на перевірку документів, що старші за 1095 днів від першого числа звітного кварталу.
kot-777 Автор рядків:
-------------------------------------------------------
> Я вважаю, що немає жодних -
> юридичних,бухгалтерських - підстав для подання на
> перевірку документів, що старші за 1095 днів від
> першого числа звітного кварталу.


да что Вы?!

а где ж вообще написано о периоде, который можно проверять? smiling smiley
Випливає з господарського кодекса, а точніше - з строку позовної давності за відповідними справами. Нема жодної відповідальності за непредставлення таких документів. А навіть якщо і надати, і вони там щось знайдуть - на яких підставах вони будуть доводити скоєне порушення законодавства. Всі терміни пройшли. Абсолютно всі.
Alena_k Автор рядків:
-------------------------------------------------------
> Только вот для ФСС НВ нет срока исковой давности,
> проверяют с 2001-го года.


Нам проверка обошлась 3 года + 20грн на канцтовары ( за прошлые периоды)
Проверить имеют право и документы старше 3 лет. Предоставить их обязаны.
Срок хранения согласно "Переліку типових документів, що створюються в діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування, інших установ, організацій і підприємств, із зазначенням термінів зберігання документів" составляет 3 года при условии, что они проверены налоговиками, если не проверены, то уничтожать нельзя.
А якщо в цілому брати - хай беруть і роблять що хочуть. Податківці не зможуть притягти до адміністративної відповідальності посадових осіб підприємства. Це стосується адміністративно-господарських аспектів права та бухгалтерії.
не могут привлечь к ответственности за правонарушения, которые совершены более трех лет назад. Но старые документы могут свидетельствовать о нарушениях, которые происходят сейчас.
Например, 5 лет назад куплен объект ОС, его первоначальная стоимость завышена - текущая амортизация считается не верно.
Другой пример: на р/с в апреле 2007 года пришла сумма в качестве погашения задолженности за товар, поставленный в декабре 2006г. Вы отказываетесь показать расходную накладную, т.к. kot-777 сказал Вам, что для это нет "жодних - юридичних, бухгалтерських - підстав". Как проверить, что Вы правомерно не включили эту сумму в ВД?
Спасибо большое всем за ответы!
У нас налоговая проверяла именно периоды, не свыше 3 лет.Ппроверяли все периоды, даже по нескольку раз-районная, потом городская, но как-то получилось, что как раз один квартал пропустили, он уже не входил в 3 года, и никто за него ничего не требовал.А вот зарплатные фонды могут потребовать, но и по зарплате документы надо хранить или в архив. Свыше 3 лет требовали КРУ, Счетная палата.
Подскажите пожалуйста. Закрываю предприятие больше 10 лет не было проверки. Что мне делать?
1, Проверить самой 10 лет ?
2, Что делать со счетами 23,40,05,719 ? Висят суммы.
3, Списать приказами?
Alena_k
По-поводу:
"Только вот для ФСС НВ нет срока исковой давности, проверяют с 2001-го года."
Замечу, согласно Постановлению "Про затвердження Інструкції про порядок перерахування, обліку та витрачання страхових коштів Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України" від 12 липня 2007 року N 36
п. 8.2.
Контроль проводиться шляхом перевірки бухгалтерських документів про нарахований заробіток та інші виплати, повноти нарахування страхових внесків, платіжних доручень про перерахування сум внесків та інших платежів на рахунок Фонду, розрахункових документів на проведені виплати, відповідності фінансових звітів за коштами Фонду балансовим рахункам "Розрахунки за страхуванням".

Перевірці підлягають документи за весь період з моменту проведення попередньої перевірки. Якщо перевірка не проводилась або в разі ліквідації, реорганізації страхувальника, виявлення порушень або зловживань перевірці підлягають документи як за поточний рік, так і за попередні періоди, починаючи з 1 квітня 2001 року.

За умови наявності акта списання або знищення бухгалтерських документів попередніх років перевірці підлягають документи за останні три роки.
Фонд зайнятостости на этой неделе проверял меня за период 2002-2004 года
и пеню еще насчитали аж 2 грн 22 копейкиsmiling smiley
сколько сталкивалась с типа просроченными проверками по фондам - берут весь непроверенный период, кроме ПФ - сроки соблюдает - 3 года...
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 1 з 2    Сторінки: 12Наступна
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00037300000000007