Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

Бухгалтера - не позорьтесь

Відправлено користувачем SV_KH_76 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 5 з 7    Сторінки: Попередні1234567Наступна
Монна Нонна Автор рядків:

> Вы ведь не захотите пользоваться услугами
> водителя, который на каждом перекрестке будет
> выходить на форум автолюбителей и спрашивать, а
> "шо ото воно мигае красненьким, желтеньким и
> зелененьким? И куды мени йихать?"


Ну,заради справедливості хочу відмітити ,що більшість "тупих" питань задається тут з іншим мовним акцентом smiling smiley))...ніж в наведеній ситуйовіні про світлофор...Я правильно розгадав ? smiling smiley))


Апе сут ітеми - тема створена як конфліктна і задля конфлікту..Та і чому дивуватися ?..сам бухгалтер і знаю ,що найбільше стерв збирається в нашій професіїsmiling smiley))))


З.І, Задрити - не добре...заздрість - гріх smiling smiley)..Чому заздрите? Тому ,що в молодих бухгалтерш і сіськи упругіші і целюліту менше grinning smileygrinning smiley..

Що поробиш,бабоньки...Вони такі як ви ще будуть...а от ви такими як вони - вже ніколи smiling smiley)))

З,З.І Пардон,що не допомагаю по бухгалтерії...Я її просто не люблю....Вмію, получається..але витрачати ще і свій вільний час на цю фігню, яка за 14 років набридла гірше переної редьки своєю рутиною - не можу навернутися...Чес-слово ,хрест на пузі зеленим маркером smiling smiley))

З.З.З.І Краще не соромитися задати дурне питання, ніж самовпевнено робити дурість...ІМХО з практики.
Ще одне ЗІ...Про стерв написано як компліман,а не як образа smiling smiley))))....Як там у Алєгрової : "Всє ви баби стєрви" (майже цитатат) grinning smiley
Степан, ти нічого не зрозумів...
Особливо про сіськи... адже "молодими" бухгалтершами можуть бути люди різного віку та статі, і сіськи тут ні при чому...