Доброго дня/ вечора! Ніколи не стикалася із веденням обліку у фізособи на загальній системі платника ПДВ, лише з юрособами.. Підскажіть в яких основних моментах є різниця....і ще... як єдиноподатнику спрощенцю перейти на загальну систему і перенести залишки?? Буду вдячна за будь-яку інформацію, бо хотілося би підготуватися до нової роботи...
Для начала купите буквально две книжечки по учету у СПД-ФО на общей системе и у упрощенцев. И почитайте. Есть много моментов, которые на пальцах, в двух словах на форуме не объяснишь.
Чесно прочитала книжки.... не зовсім розумію, як на практиці визначати витрати, які безпосередньо повязані з доходом в межах податкового періоду (кварталу)... якщо, наприклад закуплена велика партія товару і буде продаватися, наприклад, протягом півроку.... як визначити витрати на придбання кожного кварталу? Чи важливо лише загальна сума витрат за підсумками року?
Але фізособа не зобовязана вести бухгалтерський облік, тим більше з використанням класу рах. 9. Якщо торгове підприємство, то як технічно організувати такий розподіл витрат?
Облік доходів і витрат ведеться в книзі доходів і витрат, де відображаються надходження коштів і собівартість по кожній накладній, витрати на з/п, витрати на оренду...
А взагалі особисто я придбав програмку ПРЕДПРИНИМАТЕЛЬ 4 (користуюся з 2008 р.)там автоматично можна формувати книгу №10+всі податкові та пенсійні звіти
Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень. Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.