Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

Маленькое письмо ГНАУ, а последствия

Відправлено користувачем Ukrnalog 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
У этого маленького письма могут быть большие последствия
Если не будут приниматься к затратам акты с сомнительной по мнению налоговиков датой.
-----------------------------

від 20.05.2010 р. N 9895/7/16-1517-08,



Про дату виникнення податкових зобов'язань з ПДВ
<...>
Відповідно до підпункту 7.3.1 пункту 7.3 статті 7 Закону України "Про податок на додану вартість" датою виникнення податкових зобов'язань з поставки товарів (робіт, послуг) вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:
• або дата зарахування коштів від покупця (замовника) на банківський рахунок платника податку як оплата товарів (робіт, послуг), що підлягають поставці, а у разі поставки товарів (робіт, послуг) за готівкові грошові кошти - дата їх оприбуткування в касі платника податку, а при відсутності такої - дата інкасації готівкових коштів у банківській установі, що обслуговує платника податку;
• або дата відвантаження товарів, а для робіт (послуг) - дата оформлення документа, що засвідчує факт виконання робіт (послуг) платником податку.
При цьому слід враховувати наступне.
Згідно зі статтею 3 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" податкова звітність ґрунтується на даних бухгалтерського обліку. Пунктом 5 статті 9 цього ж Закону визначено, що господарські операції повинні бути відображені в облікових регістрах у тому звітному періоді, в якому вони здійснені. А тому факт підписання в квітні акта виконаних послуг по перевезенню товару, фактичне перевезення якого відбулось в березні, є порушенням правил ведення бухгалтерського обліку і відповідно податкового обліку.

Следите за
[www.ukrnalogi.ho.ua]
насчёт последствий - ИМХО перебор. Потому как п.2.2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку (Затверджено наказом Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 року N 88 ) гласит:
"Первинні документи повинні бути складені у момент проведення кожної господарської операції або, якщо це неможливо, безпосередньо після її завершення."
/господарські операції повинні бути відображені в облікових регістрах у тому звітному періоді, в якому вони здійснені

А тому факт підписання в квітні акта виконаних послуг по перевезенню товару, фактичне перевезення якого відбулось в березні, є порушенням правил ведення бухгалтерського обліку і відповідно податкового обліку./

Бред. Два предложения противоречат друг другу.

Господарська операція

господарська операція
- дія або подія, яка викликає зміни в структурі активів та зобов'язань, власному капіталі підприємства;
ЗАКОН УКРАЇНИ Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні (ст.1) м. Київ, 16 липня 1999 року N 996-XIV
Господарські операції - це факти підприємницької та іншої діяльності, що впливають на стан майна, капіталу, зобов'язань і фінансових результатів.
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ НАКАЗ Про затвердження Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку (п.2.1) N 88 від 24.05.95 м.Київ

Хозяйственная операция - это и есть подписание акта. Перевозить можно что угодно и когда угодно, пока нет двустороннего акта - эта операция не влияет на активы и обязательства получателя услуги.


согласен с katrin. Еще добавлю: если в договоре на предоставление услуг будет указано, что взаимные обязательства у сторон будут возникать только по факту выполнения месячного/квартального/годового графика перевозок - проблема вообще снимается.
Може воно й так, але не для автоперевезень.

Акт, звісно, може мати місце у випадку, якщо сторони домовились дещо систематизувати взаємний облік за звітний період. Тобто певний обсяг перевезень за місяць вони оформляють актом.


ПРАВИЛА ПЕРЕВЕЗЕНЬ ВАНТАЖІВ АВТОМОБІЛЬНИМ ТРАНСПОРТОМ В УКРАЇНІ

Затверджено Наказом Міністерства транспорту України
від 14 жовтня 1997 р. N 363


1. Терміни та поняття
...
Товарно-транспортна накладна - єдиний для всіх учасників транспортного процесу юридичний документ, що призначений для списання товарно-матеріальних цінностей, обліку на шляху їх переміщення, оприбуткування, складського, оперативного та бухгалтерського обліку, а також для розрахунків за перевезення вантажу та обліку виконаної роботи.
...

Як таке можна скасувати домовленістю (договором)????
Це все до того, що якщо ТТН за березень, то й акт має бути тільки березнем. А Якщо він квітнем, то до уваги й братися не буде. Бо не документ він, як такий, для автоперевезень.
Валентина Сергіївна Автор строк:
-------------------------------------------------------
> Це все до того, що якщо ТТН за березень, то й акт
> має бути тільки березнем. А Якщо він квітнем, то
> до уваги й братися не буде. Бо не документ він, як
> такий, для автоперевезень.

Это как это не будет!? Откуда такие выводы? ТТН нужна для сопровождения перевозки, подтверждает, что товар по такой-то накладной был доставлен из пункта А в пункт Б. Основной бухгалтерский документ - это акт выполненных работ

"а також для розрахунків за перевезення вантажу та обліку виконаної роботи"

Где тут требования к конкретному месяцу?

Например, у меня происходят перевозки товара в разные города Украины на протяжении месяца. ТТН передаются вместе с расходными и налоговыми. После (а это, естественно, следующий месяц, а то и через месяц, если НК много) подписывавется приложение к договору с конкретными перевозками, сводный акт и выписывается НН. Где тут нарушение? С какой стати и на каком основании я должна непременно в том же месяце бежать подписывать акт?

Это очередная фантазия налоговиков, не больше.
katrin Автор рядків:
-------------------------------------------------------
> Валентина Сергіївна Автор строк:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Це все до того, що якщо ТТН за березень, то й
> акт
> > має бути тільки березнем. А Якщо він квітнем,
> то
> > до уваги й братися не буде. Бо не документ він,
> як
> > такий, для автоперевезень.
>
> Это как это не будет!? Откуда такие выводы? ТТН
> нужна для сопровождения перевозки, подтверждает,
> что товар по такой-то накладной был доставлен из
> пункта А в пункт Б.

См. Правила - выше приведены, я ж не сама сочинила.


> "а також для розрахунків за перевезення вантажу та
> обліку виконаної роботи"

ИМЕННО так !
>
> Где тут требования к конкретному месяцу?

ТТН - это первичный документ и требования по проводкам в месяце вытекают из " Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку (п.2.1) N 88 від 24.05.95 м.Київ


>
> Например, у меня происходят перевозки товара в
> разные города Украины на протяжении месяца. ТТН
> передаются вместе с расходными и налоговыми. После
> (а это, естественно, следующий месяц, а то и через
> месяц, если НК много) подписывавется приложение к
> договору с конкретными перевозками, сводный акт и
> выписывается НН. Где тут нарушение? С какой стати
> и на каком основании я должна непременно в том же
> месяце бежать подписывать акт?

Не надо бегать акт подписывать. ТТН должна быть корректно оформлена (там, кстати, есть графа для указания стоимости перевозки). Акт при автоперевозках - это устоявшееся творчество плательщиков для группировки и удобства выписки других доков - счета, НН, т.п., не более того. И если они (акты) оформлены соотносительно с ТТН по периоду, то возможна выписка НН по акту, так как не нарушаются НО по месяцу. Всего лишь группировочный документ. К такому акту должны быть приложены ТТН.

Робіть, як знаєте.

Я исхожу из того, что первичный документ - ТТН.
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00044899999999992