Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

Расходная накладная Печать или штамп???

Відправлено користувачем Lin@ 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
На расходной накладной допустим ли штамп, вместо круглой печати???
Svinka , а с чего вы взяли такое?


Круглая печать должна быть обязательно на договорах, нал.накладных, ПКО.

Я имею ввиду расходные накладные?
Максим, где написано прямо с ходу не скажу, но зато даю ссылку на то, что вообще круглая печать вот-вот будет по желанию: [buhgalter911.com]

Вот:
"Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затв. наказом Мін фін України від 24,05,1995 року N 88. П. 2,4 говорит о предъявляемых требованиях к первичным документам, п. 2,5 говорит о том, что на них может стоять штамп"

Стаття 9. Первинні облікові документи та регістри
бухгалтерського обліку
2. Первинні та зведені облікові документи можуть бути
складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі
обов'язкові реквізити:

назву документа (форми);

дату і місце складання;

назву підприємства, від імені якого складено документ;

зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру
господарської операції;

посади осіб, відповідальних за здійснення господарської
операції і правильність її оформлення;

особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати
особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.


Про печать ничего нет!!!

В ЗУ "О бух учете" вообще нет речи о печати как обязательного реквизита, да и вообще реквизита, первичного документа. И наличие данного законопроекта не указывает на "обязательность" печати на первичке до разработки данного законопроекта (кроме кассы, налоговых накладных). smiling smiley
печать не обязательный реквизит РН
svinka [ Відповісти приватно ]
Re: Расходная накладная Печать или штамп??? 02 серпня, 2010 16:29

Стаття 9. Первинні облікові документи та регістри
бухгалтерського обліку
2. Первинні та зведені облікові документи можуть бути
складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі
обов'язкові реквізити:

назву документа (форми);

дату і місце складання;

назву підприємства, від імені якого складено документ;

зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру
господарської операції;

посади осіб, відповідальних за здійснення господарської
операції і правильність її оформлення;

особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати
особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.


Про печать ничего нет!!! ////////////////////// - ну и правильно. Ничего нет.
Ну так можно при желании ставить штамп! smiling smiley

Ну эт при желанииsmiling smiley Хотя многие контрагенты и просят хотя бы штампик нарисовать. Была недавно комплексная проверка, так проверяющий доколебалась что на р/н нет печати. Зотели снять ВР и клятвенно обещала принести на утро гору нормативки де написано что обязательна печать на первичке. Ясный, че не принесла на утро нифигаsmiling smiley
А если возврат от товара от ФОП, который работает без печати, как тогда должны выглядеть документы на возврат?
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00031499999999995