Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

логистические услуги - подтверждение затрат

Відправлено користувачем pomira 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Здравствуйте, форумчане, вопрос риторический: помимо акта выполненых (предоставленных) логистических услуг какие еще документы должны быть на предприятии (договор есть).
Вопрос возник в связи с налоговой проверкой, которая кроме акта выполненных работ хочет видеть еще и ТТН, путевые листы и заявки на транспорт......Но ведь мы покумаем не транспортные услуги, а логистические - доставили груз на распределительный склад, а дальше логистический оператор самостоятельно развозит его наемным транспортом до места назначения.....
Может есть какие-то статье по этой теме....Бухгалтера-оптовики наверно уже столкнулись с этой проблемов в этом году - налоговая очень тчательно начала проверять все транспотрные и сопутствующие операции........
Грань между транспортными и логистическими услугами очень тонкая. Думаю, кроме акта должен быть документ, в котором перечислены партии груза и конечные получатели
По транспортным услугам у меня накладные и ТТН. + акт выполненных работ от перевозчика (ну, и договор, естественно)
По логистическим, например, с Метро - только акт, но в нем указано количество поставок, которые, соответственно, подтверждаются наличием накладных. (также порядок предоставления логистических услуг прописано в договоре на 20 стр.) Больше они ничего не дают. В эти услуги входит распределение поставленного нами товара по их магазинам.

/Вопрос возник в связи с налоговой проверкой, которая кроме акта выполненных работ хочет видеть еще и ТТН, путевые листы и заявки на транспорт....../


"путевые листы и заявки на транспорт" - это их фантазии - выбирать, в какой форме вы делаете заказы - Вам и Вашим контрагентам. По поводу ТТН есть разные мнения, но их лучше иметь. Здесь на форуме есть много тем по поводу ТТН с цитатой документов - поищите...

Но, оговорюсь сразу, меня еще налоговая не проверяла...


все правильно налоговая требует.

ОБратимся к Википедии.
Логистика — часть экономической науки и область деятельности, предмет которой заключается в организации рационального процесса продвижения товаров от производителей к потребителям, функционирования сферы обращения продукции, товаров, услуг, управления товарными запасами, создания инфраструктуры товародвижения.

ТТН это и есть документ, который показывает продвижение товара от поставщика до производителей.

ПОэтому желание налоговой понятно.
Напомню также. что одно время часто, сейчас реже, налоговая говорила, что накладная- это филькина грамота, что надо приходовать товар по ТТН
Ольга_С Автор строк:

> ПОэтому желание налоговой понятно.
> Напомню также. что одно время часто, сейчас реже,
> налоговая говорила, что накладная- это филькина
> грамота, что надо приходовать товар по ТТН

Накладная - филькина грамота, договор - макулатура, акт выполненных работ - календарик... И только путевой лист, заявка на транспорт и ТТН - самый, что ни на есть, настоящий документище smiling smiley

Кроме Википедии есть еще нормативные акты в сфере бухучета.
Ну например:
З А К О Н У К Р А Ї Н И "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні"
Стаття 9. Первинні облікові документи та регістри бухгалтерського обліку
1. Підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи.
2. Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов'язкові реквізити:
назву документа (форми);
дату і місце складання;
назву підприємства, від імені якого складено документ;
зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції;
посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення;
особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
...
4. Регістри бухгалтерського обліку повинні мати назву, період реєстрації господарських операцій, прізвища і підписи або інші дані, що дають змогу ідентифікувати осіб, які брали участь у їх складанні.
5. Господарські операції повинні бути відображені в облікових регістрах у тому звітному періоді, в якому вони були здійснені.

МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ Н А К А З N 88 від 24.05.95

"Про затвердження Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку"

2.1. Первинні документи - це документи, створені у письмовій або електронній формі, що фіксують та підтверджують господарські операції, включаючи розпорядження та дозволи адміністрації (власника) на їх проведення. { Абзац перший пункту 2.1 глави 2 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства фінансів N 372 ( z0515-10 ) від 07.06.2010 } Господарські операції - це факти підприємницької та іншої діяльності, що впливають на стан майна, капіталу, зобов'язань і фінансових результатів. 2.2. Первинні документи повинні бути складені у момент проведення кожної господарської операції або, якщо це неможливо, безпосередньо після її завершення. При реалізації товарів за готівку допускається складання первинного документа не рідше одного разу на день на підставі даних касових апаратів, чеків тощо. Для контролю та впорядкування обробки інформації на основі первинних документів можуть складатися зведені документи (далі первинні документи). /

Почему ж тогда накладная - филькина грамота? Это факт совершенной хозяйственной операции

По поводу ТТН - да, их лучше иметь, чтобы меньше потом проблем было. Наштамповать их да поставить отметку у контрагента, если поставок не очень много
Ольга_С Автор рядків:
-------------------------------------------------------
> все правильно налоговая требует.
>
> >
> ТТН это и есть документ, который показывает
> продвижение товара от поставщика до
> производителей.
>

заметьте автомобильным транспортом. И по идее заказчик логистических услуг не обязан знать, как его товар будет доставлятся - авто, "ножками", "лошадками" - ему важен факт доставки, а не способ ( в большинстве случаев). ИМХО
Подскажите пожалуйста и по моему случаю:
Привожу буквальную формулировку налоговиков. Прошу учесть, что мой ФОП+НДС не является плтельщиком налога на прибыль и затраную часть учета не ведет. Только НДС.
Цитата из "Рішення про результати розгляду первинної скарги":
За данними перевірки завищення податкового кредиту в наслідок віднесення до складу податкового кредиту з податку на додану вартість віднесено вартість придбаних транспортних послуг на загальну суму ...... До скарги надано первинні документи, а саме: акт № ........ здачі-прийомки виконаних робіт на суму ......., що підтверджує факт надання автопослуг за маршрутом Київ-Кіровоград ........
Проте слід зазначити, що все ж таки, застосування ТТН при перевезенні вантажів є обовьязковим. Так відповідно до вимог статті 48 Закону України "про автомобільний транспорт" для водія, серед документів на підставі яких виконують вантажні перевезення, передбачено обовьязкову наявність ТТН або іншого визначеного законодавством документа на вантаж. відповідно правил перевезень вантажів авто. тр. в Україні від 14.10.1997р 3 363, ТТН це єдиний для всіх учасників транспортного процесу юридичний документ,що призначений для списання ТМЦ, обліку на шляху їх перевезення, оприбутковування, складського, оперативного та бухгалтерського обліку, а також для розрахунків за перевезення вантажу та обліку виконаної роботи. Проведення любої господарської операції субїєкта господарювання фіксується та підтверджується первинними документами, на остнові яких ведеться бух звітність. В свою чергу. у відповідності до ч 2 ст 6закону Укр. "Про бух облік та фін звітність .." від 16.07.99р. № 996-ХІV на данних бух звітності базується фін, податкова та інші звітності. Тобто документи первинного обліку є основою і для податкового обліку.
Отже, вравуючи однозначну необхідність застосування облікового документу для здійснення вантажних перевезень, використання ТТН є обовьязковим.

Уважаемые! Налоговики не хотят признавать налоговый кредит на основании отсутствия ТТН. Исходя из нормальной человеческой логики - полный бред.
1. Допустим первое событие - оплата (может быть и первозка). Я оплатил (мне перевезли груз) - транспортник мне выдал налоговую накладную. Имею ли я право вставить ее в декларацию и получить этот кредит. Имею! Или я не прав?
2. Имею ли я право делать предоплату и получать налоговую накл. и получать налоговый кредит? Имею право! Т.е. момент выдачи налоговой накладной и момент получения товара/услуги не связны во времени и не обязательны в один отчетный период.
3. При несостоявшейся сделке/услуге мне возвращают деньги и выдают "Коригуючу". Такого не происходило в рассматриваемом случае.
4. Отказать в налоговом кредите могут признав сделку фиктивной. И этого нет. Контрагенты живые, и в свою очередь провели выданные мне налоговые накладные и уплатили НДС.
5. У меня Есть: налогвые накладные, выписки банка с подтверждением оплаты, акты выполненных работ.
Какое отношение имеет ТТН к налоговому кредиту, который не признают?

Я не пытаюсь убедить вас, я пытаюсь сформулировать тут доводы которые включу в "скаргу..". Ну и ссылки на нормативку конечо.

Жека.
А ТТН бланк строгого учета????
Если нет --когда отменили?????
Отменили до революции smiling smiley

__________________________________________
Покупаю за 100, продаю за 500, и на эти 5 % живу.
Geka2002 Автор рядків:
-------------------------------------------------------
>
> Уважаемые! Налоговики не хотят признавать
> налоговый кредит на основании отсутствия ТТН.

>
> Я не пытаюсь убедить вас, я пытаюсь сформулировать
> тут доводы которые включу в "скаргу..". Ну и
> ссылки на нормативку конечо.
>
> Жека.


Вы можете ссылаться на Закон о НДС:
"7.2.6.Податкова накладна видається платником податку, який поставляє товари(послуги), на вимогу їх отримувача, та є підставою для нарахування податкового кредиту."
Никаких других документов для начисления НК закон не предусматривает.
В певом акте налоговая трактовала это как: " ........ на перевірку ПП не надано первинних документів (ТТН, актів виконаних робіт, подорожніх листів), що підтверджують використання данних транспортних послуг в оподаткованих операціях приватного підприємця."

Если я был такой умный вчера, как моя жена сегодня!
Старинная еврейская мудрость.
Geka2002 Автор строк:
-------------------------------------------------------
> В певом акте налоговая трактовала это как: " ........ на перевірку ПП не надано первинних документів (...актів виконаних робіт,...) /


Единственное правильное словостчетание smiling smiley

Копировала из тем этого форума.

Витяг з акту документальної перевірки ДПІ:
В порушення п.п.5.3.9 п.5.3 ст.5 Закону України „Про оподаткування прибутку підприємств” №283\97-ВР від 22.05.97 (із змінами та доповненнями) до складу валових витрат підприємством віднесено витрати в розмірі 0 грн., пов’язані з придбанням металу у ДП „В” м. Одеса, не підтверджені відповідними розрахунковими, платіжними та іншими документами, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачена правилами ведення податкового обліку, а саме:
- IV квартал 2007 року – на суму грн.;
- I квартал 2008 року – на суму грн.;
- IІ квартал 2008 року – на суму грн.;
- IІІ квартал 2008 року – на суму грн.;
- IV квартал 2008 року – на суму грн.

Відсутні документи, що засвідчують набуття права власності на метал.

Перевіркою встановлено, що підприємством документально не підтверджено факти поставки металу від ДП „В” м. Одеса (відсутні товарно-транспортні накладні).

Фактично:

Відповідно до наказу Мінтрансу України № 363 від 14.10.97 року, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 20 лютого 1998 р. за № 128/2568 «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні» основними документами на перевезення вантажів є товарно-транспортні накладні та дорожні листи вантажного автомобіля.

Наказ Мінстату України та Мінтрансу України № 488/346 від 29.12.1995 року «Про затвердження типових форм первинного обліку роботи вантажного автомобіля» не зареєстровано в Міністерстві юстиції України, отже, не обов’язковий до виконання.
Наказом Мінстату України та Мінтрансу України № 228/253 від 07.08.1996 року, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28 серпня 1996 р. за N 483/1508 «Про затвердження Інструкції про порядок виготовлення, зберігання, застосування єдиної первинної транспортної документації для перевезення вантажів автомобільним транспортом та обліку транспортної роботи» встановлена форма товарно-транспортної накладної. Дія вищевказаного наказу зупинена відповідно Повідомлення Держкомпідприємництва від 28.04.2006 та рішення про державну реєстрацію наказу скасовано на підставі Висновку Міністерства юстиції № 10/68 від 15.05.2006 року.
Відповідно до Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Мінфіну України № 88 від 24.05.95 року, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05 червня 1995 р. за № 168/704 первинні документи (на паперових і машинозчитуваних носіях інформації) для надання їм юридичної сили і доказовості повинні мати такі обов'язкові реквізити: назва підприємства, установи, від імені яких складений документ, назва документа (форми), код форми, дата і місце складання, зміст господарської операції та її вимірники (у натуральному і вартісному виразі), посади, прізвища і підписи осіб, відповідальних за дозвіл та здійснення господарської операції і складання первинного документа.

Таким чином, форма товарно-транспортної накладної не затверджена і її застосування для перевезення вантажів автомобільним транспортом та обліку транспортної роботи не передбачена.

Лист ДПА у м. Києві від 20.10.2007 року № 341\Н\31-607 „Щодо підтвердження первинними документами витрат платника податку на оплату послуг з перевезення товарів” відповідно якого не включено до складу валових витрат витрати з придбання ТМЦ передбачає, що відсутність первинної транспортної документації, у даному випадку товарно-транспортної накладної, платник податку не має підстав віднести послуги з перевезення вантажів автомобільним транспортом до складу валових витрат. Вищевказаний лист має інформаційний характер та в Мінюсті України не зареєстрований, тому для виконання не є обов’язковим.

Відсутність товарно-транспортної накладної не є підставою для невключення витрат з придбання ТМЦ до складу валових витрат. Зазначене включення здійснене на підставі відповідних видаткових накладних та податкових накладних постачальника, які є первинними документами у розумінні ст.9 Закону України „Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” від 16.07.1999р. № 996-ХIV та відповідають її вимогам.
И все же повторюсь;
В первом акте налоговая трактовала это как: " ........ на перевірку ПП не надано первинних документів (ТТН, актів виконаних робіт, подорожніх листів), що підтверджують використання данних транспортних послуг в оподаткованих операціях приватного підприємця."

Обратите внимание! Не металл или иную продукцию. А именно - транспортные услуги.
При наличии: платежей, Налоговых накладных, Актов вып. работ. Но отсутствии ТТН.

Жека
Підскажіть бухгалтеру-початківцю.
Якщо Акт здачі-приймання роботи (наданих послуг) і податкова накладна надійшли на наше підприємство в грудні, а самі документи за листопад, то коли їх можна проводити в 11 чи в 12 місяця? В листопад вже закритий період.
Чи проводжу Акт і под. накладну в грудні, в коментарі вказую, що документи за листопад і в грудні (якщо це після 20 грудня) здаю уточнення по Деклараціз з ПДВ за листопад.
Підскажіть, так буде правильно і можливо в когось є нормативні документи на цю тему?
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00039300000000009