Вже вкотре звертаюся до Вас за допомогою. Я - ФОП, минулого тижня зареєструвалась платником ПДВ... Чула про Реєстр податкових накладних. В податковій мені нічого не сказали про це. Це має бути спеціальна КНИГА, зареєстрована в податковій, як Книга форми 10, чи можна вести реєстр на окремих бланках, щомісячно (бачила такі в неті), чи завести книгу? Дякую за допомогу!
Не очень, но по вашим вопросам видно, что вы вообще не в струе. По-этому наймите хотя бы для консультации, чтобы научил, показал на примерах. Это не так сложная, как кропотливая и требующая точности работа. На форуме описать всю процедуру сложно, т.к. это не только реестр, но и сами нал.накладные, и декларация, и ньюансы заполнения и сдавчи, и многое другое.
Дякую! Обов"язково знайду бухгалтера для консультації! п.с. Але потрібно книгу реєструвати. чи ні? Оскільки свою діяльність я здійснюю не за місцем реєстрації, тому й цікавлюсь..
Или из 1С, или из ОПЗ, или из Бест-Звита. А конультацию советую получить как можно быстрее, а то по неопытности можете наделать делов, которые приведут к большой сумме уплаты НДСа.
Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень. Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.