1. ПП ФО єдинник , вид діяльності "роздрібна торгівля..." надав консалтингові послуги + складання локального кошторису.Бухгалтера поставив уже перед фактом - як гроші прийшли на рах.І як мені тепер ? Показувати сплачену суму в книзі обліку доходів і витрат?І шо за таке буває при перевірці?І чим взагалі то може обернутись? 2. Чи може вищевказаний ПП купити товар для продажу і з доків по цій операції мати тільки накладну?І по цій накладній заплатити налом? Дякую
1. если не согласен заказчик изменить назначение платежа, тогда придется уплатить 15% налога с полученной суммы. 2. если имеется ввиду контроль налоговой, то вообще нифига не должен он иметь никаких документов. никому не должен! исключение составляет лишь милиция, которая может "пришить" скупку краденного :-)
Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень. Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.