Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

Коза договора на эл. отчетность Оболонского р-на

Відправлено користувачем бухгалтеренок 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Уважаемые бухгалтера, поделитесь договором на электронку Оболонского района. пойду во всеоружии к ним)). заранее спасибо
А сертификаты на ЕЦП у Вас уже есть? Без них там делать нечего!
Я вот уже два с лишним месяца пытаюсь подписать такой договор с Печерской ГНИ. Сначала у нас на фирме не было должности гл.бухгалтера. Когда я приехала с доверенностью, подписанными договорами, эл.сертификатами и заверенными копиями на бумаге в налоговую, меня отправили обратно и сослались при этом на то, что договор должен привезти лично руководитель. И вот, в начале декабря директор сдал договор. Сказали, перезвонить через недельки две. На=о, до конца января так и нет результата. Именно тогда у нас и вводят должность гл.буха. В очередной раз посетив налоговую, я поинтересовалась судьбой нашего договора. И меня "приятно" удивили! Оказывается, в связи с тем, что теперь есть должность гл.бухгалтера, нужно перезаключать договор - подавать его по новому, ждать неизвестно сколько...!!! А я, наивная, думала, что будет достаточно отвезти сертификаты....
Оболонская, плиз :
ДОГОВІР № ________
про визнання електронних документів

“____” ____________ 20 _ р.

Орган державної податкової служби України ДПІ у Оболонському районі м. Києва (далі - орган ДПС) в особі начальника Оксаніч О.В., який діє відповідно до Закону України "Про державну податкову службу в Україні", з однієї сторони, і платник податків __________________________________________________________________________________
(Назва, код за ЄДРПОУ / номер за ДРФО*)
в особі ___________________________________________________________________________,
(ініціали, прізвище)
який діє на підставі ____________________________(далі - Платник податків), з іншої сторони (далі - Сторони), з метою спрощення надання податкової звітності з використанням телекомунікаційних каналів зв'язку, керуючись законодавством України, уклали цей Договір про таке.
1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
1. Предметом Договору є визнання податкових документів (податкової звітності, реєстрів отриманих та виданих податкових накладних з податку на додану вартість та інших звітних податкових документів), поданих Платником податків в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису (далі - ЕЦП) до органу ДПС засобами телекомунікаційного зв'язку або на електронних носіях, як оригіналу.
2. Договір надає Платнику податків можливість, а не зобов'язує його подавати до органу ДПС податкові документи у електронному вигляді, якщо інше не передбачено законом.
3. Включення Платника податків до системи подання податкових документів в електронному вигляді виконується органом ДПС безкоштовно.
2. УМОВИ ЕЛЕКТРОННОГО ДОКУМЕНТООБІГУ
Подання Платником податку податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв'язку до органу ДПС здійснюється відповідно до Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг", "Про електронний цифровий підпис", постанов Кабінету Міністрів України від 26 травня 2004 року N 680 "Про затвердження Порядку засвідчення наявності електронного документа (електронних даних) на певний момент часу", від 28 жовтня 2004 року N 1452 "Про затвердження Порядку застосування електронного цифрового підпису органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності", та Інструкції з підготовки і подання податкових документів засобами телекомунікаційного зв'язку, затвердженої наказом ДПА України від 10.04.2008 N 233, зареєстрованої у Міністерстві юстиції України 16.08.2008 за N 230/15011.
3. ОБОВ'ЯЗКИ І ПРАВА СТОРІН
Платник податків зобов'язаний:
1.1 надсилати до органу ДПС податкові документи в електронному вигляді у форматі (стандарті), затвердженому ДПА України;
1.2 для накладання ЕЦП на податкові документи в електронному вигляді при їх передачі до органу ДПС використовувати особистий ключ, відповідно якому посилений сертифікат відкритого ключа надано Платником податків до органу ДПС разом із цим Договором
1.3 забезпечити конфіденційність особистих ключів;
1.4 вести архів надісланих до органу ДПС файлів податкових документів із накладеними на них ЕЦП Платника податків та отриманих електронних квитанцій з ЕЦП органу ДПС. Зберігати даний архів протягом строку, передбаченого законодавством для зберігання податкової звітності на паперових носіях;
1.5 при перевірці на вимогу працівника органу ДПС надати надійні засоби ЕЦП для перевірки оригіналів податкових документів в електронному вигляді.
2. Платник податків має право:
2.1 повторно передавати податкові документи в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв'язку у разі неотримання першої квитанції від органу ДПС або при надходженні другої квитанції про неприйняття податкових документів в електронному вигляді;
2.2 не надавати податкову звітність до органу ДПС у паперовому вигляді, якщо її було надіслано в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв'язку, прийнято до бази даних органу ДПС, про що відповідну квитанцію було отримано Платником податків;
2.3 не надсилати податкову звітність до органу ДПС засобами телекомунікаційного зв'язку у разі її подання в паперовому вигляді.
3. Орган ДПС зобов'язаний:
3.1 забезпечити приймання податкових документів в електронному вигляді Платника податків у терміни, визначені законодавством для податкових документів в паперовому вигляді, та їх комп'ютерну обробку;
3.2 забезпечити відправлення квитанцій на електронну адресу платника податків;
3.3 забезпечувати зберігання і конфіденційність отриманих в електронному вигляді податкових документів.
4. Орган ДПС має право:
4.1 запроваджувати нові програмно-технічні та технологічні засоби, розроблені для поліпшення електронного документообігу Платника податків з органом ДПС;
4.2 відправляти повідомлення платникам податків у разі оновлення програмного забезпечення або запровадження нових форматів електронних документів, програмно-технічних та технологічних засобів для поліпшення електронного документообігу.
4. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
1. За невиконання або неналежне виконання обов'язків за цим Договором Сторони несуть відповідальність згідно з чинним законодавством України.
2. Платник податків несе відповідальність згідно з законодавством за неподання податкової звітності та недостовірність інформації, що міститься в податкових документах, переданих до органу ДПС в електронному вигляді.
3. Орган ДПС не несе відповідальності за порушення обміну інформацією, що виникло внаслідок несправності будь-яких засобів телекомунікаційного зв'язку, відключення та перебоїв у мережах живлення, несправності апаратних засобів Платника податків.
5. ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СПІРНИХ ПИТАНЬ
1. У разі виникнення спірних питань, пов'язаних з автентичністю податкових документів в електронному вигляді та часом їх відправлення, заінтересована Сторона Договору направляє іншій Стороні письмове повідомлення з обґрунтуванням причини своєї вимоги та вказівкою дати і номера електронного документа, що є предметом спору (далі - Вимога).
2. Вимога пред'являється і розглядається з письмовим наданням відповіді в терміни, передбачені законодавством.
3. У випадку неврегулювання спірних питань представники Сторін здійснюють вирішення спору шляхом визначення типу спору відповідно до пункту 7 цього Договору у 10-денний строк від дня отримання заінтересованою Стороною відповіді на її Вимогу. Підставою для вирішення спорів є протоколи обміну інформацією, електронні архіви Платника податків та органу ДПС.
4. За наслідками вирішення спірних питань між Сторонами Договору складається акт, в якому розкривається суть і тип спору та який підписується уповноваженими представниками Сторін.
5. Для вирішення спору Сторони повинні надати такі матеріали:
зовнішні носії ключової інформації;
спірний електронний документ у вигляді файла із накладеним на нього ЕЦП;
квитанції в електронному вигляді.
6. При розгляді спору представниками Сторін перевіряється автентичність електронних документів, а також коректність ключової інформації.
7. Типи вирішення спорів і порядок їх розгляду:
7.1 спір "заперечення відправлення електронного документа" (відправник стверджує, що електронний документ не відправлявся, а одержувач - що цей електронний документ був ним отриманий) вирішується таким чином:
одержувач надає електронний документ;
перевіряється автентичність наданого електронного документа;
якщо наданий електронний документ справжній, спір вирішується на користь одержувача, в іншому випадку - на користь відправника;
7.2 спір "заперечення отримання електронного документа" (одержувач стверджує, що електронний документ не був отриманий, а відправник - що електронний документ був ним відправлений) вирішується таким чином:
відправник надає електронний документ та квитанції;
перевіряється автентичність наданого електронного документа та квитанцій;
якщо електронний документ та квитанції справжні, конфлікт вирішується на користь відправника, в іншому випадку - на користь одержувача;
7.3 спір "відправлений електронний документ не відповідає прийнятому" (відправник стверджує, що відправлений ним електронний документ не відповідає прийнятому одержувачем електронному документу, а одержувач - що одержаний ним електронний документ відповідає відправленому відправником) вирішується таким чином:
одержувач надає електронний документ;
перевіряється автентичність цього електронного документа;
якщо наданий електронний документ справжній, конфлікт вирішується на користь одержувача, в іншому випадку - на користь відправника.
8. При недосягненні згоди між Сторонами спори вирішуються у судовому порядку.
6. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ
1. Договір набирає чинності від моменту його підписання Сторонами.
2. З моменту укладання даного Договору всі попередні домовленості та укладені правочини між Платником податків та ДПІ з питання електронного обміну інформацією втрачають чинність.
3. Договір діє до закінчення строку чинності посилених сертифікатів відкритих ключів Платника податків. Якщо Платник податків подає до ДПІ нові сертифікати ЕЦП, цей Договір вважається пролонгованим до закінчення строку чинності нових сертифікатів ключів.
4. ДПІ має право розірвати Договір в односторонньому порядку в наступних випадках:
- ненадання Платником податків нового сертифіката (сертифікатів) відкритого ключа замість скасованих;
- надання недостовірних даних щодо обо’язкових реквізитів платника;
- відсутності за місцезнаходженням;
- неподання податкової звітності протягом 3-х та більше послідовних податкових періодів;
- анулювання свідоцтва платника ПДВ за ініціативою ДПІ;
- наявності значних сум розбіжностей податкових зобов’язань та податкового кредиту відповідно до автоматизованої системи співставлення податкової звітності з ПДВ;
- низький рівень податкової віддачі по податку на прибуток при значних обсягах валового доходу;
- наявності заборгованості перед бюджетом;
- наявності інших фактів, що можуть свідчити про ухилення від оподаткуваня.
5. У випадку припинення дії Договору, надісланий Платником податків податковий документ в електронному вигляді не приймається. В такому разі Платник податків зобов’язаний зберігати та подавати його до ДПІ за місцем реєстрації у паперовому вигляді.
7. ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ І ПІДПИСИ СТОРІН
Державна податкова інспекція: Платник податків:
Оболонського району
м. Києва 213
проспект Героїв Сталінграду, 58
ЕДРПОУ 26088825
р/р 3521004000191
Оксаніч О.В

"____"_________________ 20 _ р. "____"_________________ 20 _ р.


А мне бы Печерскую......


ДОГОВІР № ________

про визнання електронних документів
“____” ____________ 20__ року


Державна податкова інспекція у Печерському р-ні м.Києві (далі –
орган ДПС) в особі заступника начальника Луговського В.Г., який діє відповідно до Положення про ДПІ у Печерському р-ні м.Києва та
Закону України „Про державну податкову службу в Україні”, з однієї сторони, і платник податків_________________________________________________________
(код за ЄДРПОУ / номер за ДРФО*)
в особі __________________________________________________________________, (посада, ініціали, прізвище)
який діє на підставі _______________________________________________ (далі – Платник податків), з іншої сторони (далі – Сторони), з метою спрощення надання податкової звітності з використанням телекомунікаційних каналів зв’язку, керуючись законодавством України, уклали цей Договір про таке.

1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

1. Предметом Договору є визнання податкових документів (податкової звітності, реєстрів отриманих та виданих податкових накладних з податку на додану вартість та інших звітних податкових документів), поданих Платником податків в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП) до органу ДПС засобами телекомунікаційного зв’язку або на електронних носіях, як оригіналу.
2. Договір надає Платнику податків можливість, а не зобов’язує його подавати до органу ДПС податкові документи у електронному вигляді, якщо інше не передбачено законом.
3. Включення Платника податків до системи подання податкових документів в електронному вигляді виконується органом ДПС безкоштовно.

2. УМОВИ ЕЛЕКТРОННОГО ДОКУМЕНТООБІГУ

Подання Платником податку податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку до органу ДПС здійснюється відповідно до Законів України „Про електронні документи та електронний документообіг”, „Про електронний цифровий підпис”, постанов Кабінету Міністрів України від 26 травня 2004 року № 680 „Про затвердження Порядку засвідчення наявності електронного документа (електронних даних) на певний момент часу”, від 28 жовтня 2004 року № 1452 „Про затвердження Порядку застосування електронного цифрового підпису органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності”, та Інструкції з підготовки і подання податкових документів засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженої наказом ДПА України від 10.04.2008 № 233, зареєстрованої у Міністерстві юстиції України 16 квітня 2008р. за № 320/15011.


3. ОБОВ'ЯЗКИ І ПРАВА СТОРІН

1. Платник податків зобов’язаний:
1.1 надсилати до органу ДПС податкові документи в електронному вигляді у форматі (стандарті), затвердженому ДПА України;
1.2 для накладання ЕЦП на податкові документи в електронному вигляді при їх передачі до органу ДПС використовувати особистий ключ, відповідно якому посилений сертифікат відкритого ключа надано Платником податків до органу ДПС разом із цим Договором;
1.3 забезпечити конфіденційність особистих ключів;
1.4 вести архів надісланих до органу ДПС файлів податкових документів із накладеними на них ЕЦП Платника податків та отриманих електронних квитанцій з ЕЦП органу ДПС. Зберігати даний архів протягом строку, передбаченого законодавством для зберігання податкової звітності на паперових носіях;
1.5 при перевірці на вимогу працівника органу ДПС надати надійні засоби ЕЦП для перевірки оригіналів податкових документів в електронному вигляді;
2. Платник податків має право:
2.1 повторно передавати податкові документи в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку у разі неотримання першої квитанції від органу ДПС або при надходженні другої квитанції про неприйняття податкових документів в електронному вигляді;
2.2 не надавати податкову звітність до органу ДПС у паперовому вигляді, якщо її було надіслано в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, прийнято до бази даних органу ДПС, про що відповідну квитанцію було отримано Платником податків;
2.3 не надсилати податкову звітність до органу ДПС засобами телекомунікаційного зв’язку у разі її подання в паперовому вигляді.
3. Орган ДПС зобов’язаний:
3.1 забезпечити приймання податкових документів в електронному вигляді Платника податків у терміни, визначені законодавством для податкових документів в паперовому вигляді, та їх комп’ютерну обробку;
3.2 забезпечити відправлення квитанцій на електронну адресу платника податків;
3.3 забезпечувати зберігання i конфіденційність отриманих в електронному вигляді податкових документів.
4. Орган ДПС має право:
4.1 отримати підписані та скріплені печаткою два примірника Договору та посилені сертифікати відкритих ключів на електронному носії і ксерокопії на паперових носіях, завірених печаткою підприємства, від посадових осіб платника податків особисто.
4.2 запроваджувати нові програмно-технічні та технологічні засоби, розроблені для поліпшення електронного документообігу Платника податків з органом ДПС;
4.3 відправляти повідомлення платникам податків у разі оновлення програмного забезпечення або запровадження нових форматів електронних документів, програмно-технічних та технологічних засобів для поліпшення електронного документообігу;
4.4 з метою забезпечення неухильного виконання основних функцій, а також реалізації прав та обов’язків покладених на органи ДПС, ДПІ має право розірвати Договір в односторонньому порядку у разі відсутності за місцезнаходженням (місцем проживання) Платника податків, зміни директора або бухгалтера без укладеного нового договору.



4. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

1. За невиконання або неналежне виконання обов’язків за цим Договором Сторони несуть відповідальність згідно з чинним законодавством України.
2. Платник податків несе відповідальність згідно з законодавством за неподання податкової звітності та недостовірність інформації, що міститься в податкових документах, переданих до органу ДПС в електронному вигляді.
3. Орган ДПС не несе відповідальності за порушення обміну інформацією, що виникло внаслідок несправності будь-яких засобів телекомунікаційного зв’язку, відключення та перебоїв у мережах живлення, несправності апаратних засобів Платника податків.


5. ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СПІРНИХ ПИТАНЬ

1. У разі виникнення спірних питань, пов'язаних з автентичністю податкових документів в електронному вигляді та часом їх відправлення, заінтересована Сторона Договору направляє іншій Стороні письмове повідомлення з обґрунтуванням причини своєї вимоги та вказівкою дати і номера електронного документа, що є предметом спору (далі – Вимога).
2. Вимога пред'являється і розглядається з письмовим наданням відповіді в терміни, передбачені законодавством.
3. У випадку неврегулювання спірних питань представники Сторін здійснюють вирішення спору шляхом визначення типу спору відповідно до пункту 7 цього Договору у 10-денний строк від дня отримання заінтересованою Стороною відповіді на її Вимогу. Підставою для вирішення спорів є протоколи обміну інформацією, електронні архіви Платника податків та органу ДПС.
4. За наслідками вирішення спірних питань між Сторонами Договору складається акт, в якому розкривається суть і тип спору та який підписується уповноваженими представниками Сторін.
5. Для вирішення спору Сторони повинні надати такі матеріали:
зовнішні носії ключової інформації;
спірний електронний документ у вигляді файла із накладеним на нього ЕЦП;
квитанції в електронному вигляді.
6. При розгляді спору представниками Сторін перевіряється автентичність електронних документів, а також коректність ключової інформації.
7. Типи вирішення спорів і порядок їх розгляду:
7.1 спір „заперечення відправлення електронного документа” (відправник стверджує, що електронний документ не відправлявся, а одержувач – що цей електронний документ був ним отриманий) вирішується таким чином:
одержувач надає електронний документ;
перевіряється автентичність наданого електронного документа;
якщо наданий електронний документ справжній, спір вирішується на користь одержувача, в іншому випадку – на користь відправника;
7.2 спір „заперечення отримання електронного документа” (одержувач стверджує, що електронний документ не був отриманий, а відправник – що електронний документ був ним відправлений) вирішується таким чином:
відправник надає електронний документ та квитанції;
перевіряється автентичність наданого електронного документа та квитанцій;
якщо електронний документ та квитанції справжні, конфлікт вирішується на користь відправника, в іншому випадку – на користь одержувача;
7.3 спір „відправлений електронний документ не відповідає прийнятому” (відправник стверджує, що відправлений ним електронний документ не відповідає прийнятому одержувачем електронному документу, а одержувач – що одержаний ним електронний документ відповідає відправленому відправником) вирішується таким чином:
одержувач надає електронний документ;
перевіряється автентичність цього електронного документа;
якщо наданий електронний документ справжній, конфлікт вирішується на користь одержувача, в іншому випадку – на користь відправника.
8. При недосягненні згоди між Сторонами спори вирішуються у судовому порядку.





6. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ

1. Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами.
2. З моменту укладання цього Договору всі попередні домовленості та укладені правочини між Платником податків та органом ДПС з питань електронного обміну інформацією втрачають чинність.
3. Договір діє до закінчення строку чинності посилених сертифікатів відкритих ключів. Якщо Платник податків подає до органу ДПС нові посилені сертифікати ЕЦП, цей Договір вважається пролонгованим до закінчення терміну чинності нових посилених сертифікатів ключів.
4. Орган ДПС має право розірвати Договір в односторонньому порядку у випадку ненадання Платником податків нового посиленого сертифіката (сертифікатів) відкритого ключа замість скасованих або в разі зміни Платником місця реєстрації, директора, бухгалтера.
5. Орган ДПС має право розірвати Договір в односторонньому порядку у разі істотного порушення умов Договору Платником податків, а також в інших випадках, встановлених договором або законом.
6. У разі припинення дії Договору надісланий Платником податків податковий документ в електронному вигляді не приймається.

7. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ І ПІДПИСИ СТОРІН

Орган ДПС: Платник податків:
ДПІ у Печерському р-ні м.Києва
в особі заступника начальника в особі ________________________
Луговського В.Г. (посада, ініціали, прізвище)
26088831 ___________________________
м.Київ ,вул. Лєскова, 2 (код за ЄДРПОУ / номер за ДРФО*)

________________________________ (місцезнаходження)
Тел. ____________________________
Email____________________________


„____”_____________ 20__ року „____”______________ 20__ року
Піднімаю питання... Потрібен договір Святошинського ра-ну.... Заздалегідь дякую!
Отправляйте по електронке. Решается куча проблем - автоматически.
отправила, через 5 дней пришла вторая квитанция, супер
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00031899999999999