Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

Початок ведення бухгалтерії

Відправлено користувачем bulujj 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 1 з 2    Сторінки: 12Наступна
Доброго дня усім форумчанам!)) Прошу допомогти мені як бухгалтеру-початківцю...confused smiley Річ в тім, що наш директор відкриває філіал від нашої фірми в іншому місті, і запропонував мені її вести, але з різкою зміною законодавства та інших норм ведення обліку боюся, що в мене нічого не вийде!sad smiley Тож прошу Вас не залишитися байдужими, та допомогти мені. Підкажіть, будь-ласка, як найкраще побудувати систему обліку на новому підприємстві! Що найперше потрібно знати, аби побудувати якісну систему обліку. Зарання всім вдячна!
почніть з наказу про облікову політику...
Quote
Нечемнуся
почніть з наказу про облікову політику...

Заметано, дякую, а Ви не могли би підказати, як його правильніше оформити, є якісь вимоги щодо його оформлення???confused smiley


в неті багато зразків, оформлення звичне для наказу... наказ має висвітлювати всі специфічні для підприємства моменти ведення обліку... такі як списання ТМЦ, резерв відпускних, правила документообігу і так далі....
Quote
Нечемнуся
в неті багато зразків...

тобто можна скатьорити з нета довільну форму наказу і застосовувати її у себе на підприємстві???

Припустимо, наказ вже є (працюю над ним), що потрібно далі?
ні... Ви можете глянути як наказ повинен виглядати, але всі підпункти мають бути прописані відповідно до специфіки Вашого підприємства, тобто мають бути визначені правила ведення бухобліку, які би забезпечували якнайзручніше, найдостовірніше ведення бухобліку на ВАШОМУ підприємстві, що для одного може бути добре, а для іншої фірми може взагалі не підходити...
Зрозуміло, будемо щось думати, а після наказу що потрібно робити???
Альоооо!!!Люди, хто небудь допоможіть!!!!!!
вивчити податковий кодекс і зрозуміти його
Ви вважаете, цього буде достатньо???
а хто зараз веде бухгалтерію?
Потом нужно вести учет, составлять отчетность, оформлять первичные документы и т.д.
ніхто, фірма в процесі відкриття(організаційні питання) все буде починатись з "0"!!!!confused smiley
Вы когда-либо уже вели фирму?
ааааааа, тоді дійсно бажано на початках за певну плату домовитись з опитним бух. щоб підказував, і читати-читати-читати, а потім втягнетесь
ні, фірму не вела, але пропрацювала 1,5 р. бухгалтером, на первичці звісно, тому і запитуюconfused smiley
Quote
Sony
ааааааа, тоді дійсно бажано на початках за певну плату домовитись з опитним бух. щоб підказував, і читати-читати-читати, а потім втягнетесь

Я ж це, звісно, розумію,sad smiley але де ж його знайти??????????опитного??? Я була б не проти!eye popping smiley
bulujj Привіт в мене така ж ситуація .Я працювала по експорту товарів ,працювала в єдиника юрособи а прийдеться вести будівництво. Теж побоююсь .Будемо разом пробиватись.Удачі.smileys with beer
aiskomailru, можливо дурницю скажу, але мені приємно, що я не одна така!!!tongue sticking out smiley...smileys with beer
+1 smiling smiley
bulujj, aiskomailru, девченки вы не одни такие, я вот вообще с бухгалтерией раньше не сталкивалась, а тут пришлось... за неделю уже вычитала столько законов, что мозги уже закипают. Очень нужна помощь опытных специалистов. Понятно, что нужно все самим читать, вникать, копать и т.д. и т.п. У меня пока один вопрос, где можно посмотреть, какие отчеты, декларации, когда и куда нужно сдавать. Я думаю отсюда легче будет отталкиваться winking smiley
Quote
Ninula
У меня пока один вопрос, где можно посмотреть, какие отчеты, декларации, когда и куда нужно сдавать. Я думаю отсюда легче будет отталкиваться winking smiley


+2!!!spinning smiley sticking its tongue out Згодна на всі 100%!!! Хто що знає, - кидайте, будемо вдячні)))!!!!!!smileys with beer
Девчёнки!правильно-нужно обязательно найти опытного бухгалтера,так как можно с самого начала наделать фирме много непрятностей!И обязательно учиться ставить эти вопросы начальнику.Если не можете,то нужно вам подумать_а сможете ли вы быть главным бухгалтером?
Да только можна работу потерять,щас быстро с этим,не ты так кто то.Щас на то что ты не знаешь никто не смотрит,это твои проблемы.Так что девки беремся за роботу а по ходу будет видно.А пока читаем,и конечно сидим на форуме,удачи нам всем.
Девочки, вы оптимистки)))))) Так держать))))
ну а как иначе????? Упустить руки всегда успеем!!!eye rolling smiley
Сначала напишите, чем занимается предприятие, на какой форме отчетности (основная, единщик ...), сколько чистится работников, начисляется ли з/пл. ЧТО ПОДСКАЗЫВАТЬ, когда ничего не знаем о предприятии.
ВЭД, на общих основаниях, сотрудников пока 2, но пока з/п не начисляется!
Quote
bulujj
ВЭД, на общих основаниях, сотрудников пока 2, но пока з/п не начисляется!

вот уже и причина для штрафа. Наемным работникам зарплата должна начисляться и выплачиваться в срок, независимо от результатов хоздеятельности. А там где начисляется, там и отчеты сдаются
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 1 з 2    Сторінки: 12Наступна
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00047